R E K L A M A

Samsung Galaxy Win i8552
Opinie użytkowników

Wszystkich opinii: 6. Pokazuję od 1 do 6.
50,0% 
 0,0% 
 50,0% 
Astraltrooper
To jest zdecydowanie TFT chociaż kolory wyświetla bardzo ładnie ;)
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 08 Feb 2014, 20:02
wi
Witam,
Niektóre źródła podają, że smartfon posiada wyświetlacz AMOLED, a tutaj w specyfikacji jesst TFT. Jak to w końcu jest?
http://www.samsung.com/cn/consumer/mobile-phones/mobile-phones/smart-phone/GT-I8552RWACHN-spec?subsubtype=android
.dynamic.chello.pl | 27 Jan 2014, 20:01

Astraltrooper
Witam posiadam powyższy telefon od kilku dni, jak na razie oceniam go na plus. Bateria przy średnim użytkowaniu (parę sms, kilka połączeń, nieco przeglądania sieci i słuchania muzyki) wytrzymał 3 dni myślę że to nie najgorzej. W teorii powinien obsługiwać karty aero (pracuje w właściwym zakresie częstotliwości) niestety nie miałem możliwości tego sprawdzić. Smartfon posiada sloty na dwie karty sim pracujące w trybie dual stand by, jednak wyposażono go w tzw. "Inteligentną obsługę dwóch kart sim jednocześnie" niestety jeszcze nie sprawdziłem jej w działaniu. Jednocześnie tylko jedna karta może pracować w 3G chociaż obydwa sloty bez problemu potrafią go obsłużyć (wystarczy przełączyć odpowiednią opcję w ustawieniach.) Jeśli chodzi o pracę systemu to jest ona więcej niż poprawna a sam interfejs działa płynnie i reaguje bez problemu na najdrobniejsze "muśnięcie". Zdarza się że po wybudzeniu telefon złapie czasami delikatną "ścinkę", ale nie wpływa to na komfort pracy.
Generalnie jak na razie to mogę z czystym sumieniem polecić, czas pokaże czy ta opinia się nie zmieni.

pozdrawiam
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 07 Dec 2013, 14:12
tedi
Witam wszystkich użytkowników,mam pytanie czy już ktoś posiada taki telefonik,interesuje mnie czy ten model tel.Samsung Galaxy Win Duos I8552 obsługuje kartę AREO2 ???
.dynamic.mm.pl | 04 Dec 2013, 21:12

Terminator
Witam! To znowu ja, ale tym razem chciałem wskazać, że mój poprzedni post został troszkę źle skrojony i wyszło "Bluetooth 4.03.0". Chodziło o sprzeczność(którą już wyjaśnił szanowny Moderator) pomiędzy danymi ze specyfikacji(Bluetooth 3.0), a newsem(Bluetooth 4.0) przewidywanymi dla tego modelu Samsunga. Pozdrawiam.
Ja tylko może wyjaśnię, że nie majstrowałem przy komentarzu. Uwagę chyba zrozumiałem, starałem się wyjaśnić. Błąd jest w niusie. Adam oparł się na danych błędnie podanych przez bezpośrednie źródło tekstu. To się niestety zdarza. Zdawało mi się, że to nie jest konieczne, ale przed chwilą zajrzałem do niusa i jednak skorygowałem. Dziękuję za informację. (jf)
.155.169.6 | 05 Apr 2013, 16:04
Terminator
Witam! Przeczytałem artykuł na tej stronie o tym modelu i widzę sprzeczność pomiędzy owym tematem, a specyfikacją tego telefonu. W artykule wspomniano o Bluetooth ->4.03.0
Tutaj są moje źródła:
  • Strona producenta ze specyfikacją: http://www.samsung.com/cn/consumer/mobile-phones/mobile-phones/smart-phone/GT-I8552RWACHN-spec?subsubtype=android
  • Strona organizacji certyfikującej ze specyfikacją: http://www.bluetooth.com/Pages/Product-Listing-Detail.aspx?ProductID=27033
Być może serwis cytowany przez Adama w niusie ma jakieś inne, pewniejsze źródło danych, którego nie znam. Jeśli takie istnieje i jest pewniejsze od moich, chętnie poprawię dane. Nie znalazłem żadnego formalnego potwierdzenia dla wersji 4.0. (jf)
.155.169.6 | 04 Apr 2013, 17:04
Wszystkich opinii: 6. Pokazuję od 1 do 6.