Wszystkich opinii: 222. Pokazuję od 1 do 10. Opinie nie są weryfikowane.
icon up
29,3% 
icon down
 50,0% 
icon unknown opinion
 20,7% 
Default user logo
Wojtas

Opinia neutralna

ALE PROMOCJA!!! W obecnej ofercie abonamentu przy przeniesieniu numeru wysokość abonamentu w pierwszym pełnym okresie rozliczeniowym ma wynosić 0 zł. Cytat z regulaminu: "* Abonament w tej wysokości jest naliczany od zawarcia Umowy, bez względu na moment przeniesienia numeru i może pokrywać się z innymi rabatami przewidzianymi w niniejszym regulaminie." Czyli nie płaci się za okres w którym nr jest jeszcze u innego operatora. ALE PROMOCJA!!!
.26.190.97 | 05.03.2024, 17:03
R E K L A M A
Default user logo
Patryk

Opinia negatywna

JAK NAJDALEJ OD TEJ SIECI. Jeśli chcesz sobie zaoszczędzić nerwów z ciągłymi usterkami typu brak zasięgu, abonent niedostępny, internet strasznie wolno chodzi. Zgłaszanie usterki, brak zarejestrowania przez infolinię, udzielanie złych informacji. Pan A.Bur...nie powinien znajdować się na obecnym stanowisku. Skoro jest od wyjaśniania skarg powinien się doedukować. Kompetencja pracowników strasznie kuleje. ODRADZAM!!!!!
.177.0.139 | 11.12.2023, 13:12
Default user logo
nSMn

Opinia negatywna

Radzę uważać na BOK Virgin Mobile po przejęciu przez Play, siedzą tam ukraińskie nieuki i niekompetentne dzieciaki.
Chciałem przetestować tę sieć i przenieść z Fakt do Virgin przez Czat Play.
Pierwszy nieuk stwierdził, że można i "przeniósł" po czym przestały działać kody zarówno Fakt jak i Virgin do obsługi numeru.
Ponowna wizyta na czacie Play zakończyła się info, że oferty na kartę przenoszą tylko w salonie a numer wisi pomiędzy 2 sieciami.
.146.126.70 | 10.12.2023, 14:12
R E K L A M A
Default user logo
Kasia

Opinia negatywna

Niestety potwierdzam negatywne opinie, po wielu latach względnie dobrych usług, to co odwalają ostatnio jest nie do przyjęcia. Migracja na aplikację play24 totalna porażka, zero informacji co się dzieje, nie odnowiono pakietu giga pomimo wystarczajacej ilości środków na koncie, numer przez tydzień w zawieszeniu- nigdzie niezarejestrowany, trzykrotna wizyta w salnie play celem autoryzacji danych, po czym po miesiacu znowu dostaję sms, żeby udać się do salonu - celem autoryzacji danych ???????????. Obbsluga klienta leży i nawet już nie kwiczy. Reklamacja potraktowana zupełnie niepoważnie, szkoda czasu i nerw boksować się o glupie 30 zł., więc numer już szczęśliwie przeniesiony do innej sieci.
.67.154.183 | 24.03.2023, 19:03
Default user logo
David

Opinia negatywna

Omijać Virgin szerokim łukiem. Podpisałem umowę, dostałem karty SIM, które nigdy nie zostały aktywowane. Byłem bez sieci przez tydzień. Podejście obsługi klienta skandaliczne - obiecanki bez pokrycia, a potem robienie problemów z odstąpieniem od umowy.
.161.249.93 | 24.03.2023, 11:03
Default user logo
Tomek

Opinia negatywna

Kupiłem w tej Firmie krzak numer, aktywowałem pakiet no limit sms i połączenia za 30 zł. Ustawiłem ten numer w banku i w innych instytucjach. Zacząłem wysłać smsy do znajomych o zmianie numeru, a system wykrył to jako spam i dostałem SMS treści "Witaj Twój numer został wyrejestrowany. Pozdrawiamy Virgin Mobile" i sobie myślę ok, zadzwonię - odblokują. Dzwonię, a tu się nie da. Zgłaszanie problemów technicznych od 8-18. Brawo Virgin. Patologia jest taka, że jakbyś chciał od nich coś kupić, zmienić usługę, to ta infolinia (sprzedażowa) jest czynna. Czyli tak: wybija 18, suport zamyka drzwi i koniec. Jeszcze mógłbym to zrozumieć, gdyby na drugi dzień problem rozwiązali, ale nie, baba na infolinii mówi, że nie może nic zrobić, bo jest kolejka. Ok, ale mija cały dzień i nic. A dzwoniłem 5 razy w ciągu dnia. Notabene awaryjność w tej sieci i problemy techniczne muszą być na super wysokim poziomie, skoro mija de facto 24 godz. od zgłoszenia. Generalnie nie działa mi już 37 godzin w sumie. Dzwoniłem dziś po 8 i to samo: musi Pan czekać. Omijać z daleka to badziewie.
.144.195.105 | 02.03.2023, 09:03
Default user logo
Kuba

Opinia negatywna

Totalne DNO, Virgin włączył mi usługę przekierowania połączeń, nie informując mnie, a co najważniejsze, nie pytając mnie o zgodę. Usługa działa w ten sposób, ze gdy ktoś do mnie dzwoni, a ja nie odbieram, jestem poza zasięgiem lub jest zajęty, przekierowuje dzwoniących na nr [...], i naraża dzwoniących na dodatkowe koszty. Dzwonilem 4 razy na CMOK, (ekstra płatna infolinia) straciłem pieniądze, pani podająca się za [...] z ukraińskim akcentem po prostu zrobiła sobie ze mnie żarty. Za pierwszym razem stwierdziła, ze przekierowań nie ma na moim numerze, ale wyłączy i w ciągu 24 godzin zostanie wyłączone. Niestety nawet po 3 dniach nie zostały wyłączone. Zadzwoniłem jeszcze raz, odbiera ta sama [...], kiedy od nowa jej tłumaczę o co chodzi- ona stwierdza, że wyśle notatkę do działu technicznego, i mam czekać ma wiadomość, po 2 tygodniach oczekiwań dzwonię po raz 3, odbiera jakiś inny pan, stwierdził, ze jeszcze nie ma decyzji z działu technicznego, wiec mam czekać, minął miesiąc, dostałem 2 smsmy od virgin mobile, pierwszy reklama jakichś pakietów, następny decyzja z działu technicznego, w ktorej pisze, że na moim numerze są włączone przekierowania, i gdyby zostały wyłączone, mam zadzwonić do Virgin Mobile. Dzwonie 4 raz- znów odbiera przemiła pani [...], i gdy zdenerwowany powiedziałem, ze ma to wyłączyć, to powiedziała, ze zaraz się zaraz rozłączy, bo rozmowa nie jest merytoryczna, także przenoszę numer do innej sieci z dala od tego [...], i sieci Play. Ponad 20 min ekstra płatnej infolinii, stracone pieniądze, sprawa nie załatwiona, tylko zabawa z rozkapryszoną [...].
.64.52.181 | 30.01.2023, 15:01
R E K L A M A
Default user logo
WAW

Opinia negatywna

Skończyła mi się umowa, nie mogę przedłużyć, bo nie mają mojego numeru telefonu w bazie i nie potrafią go dodać??? Od września do dzisiaj, nie ma odpowiedzi, po prostu olali klienta. Zaczynam likwidować u nich wszystkie swoje numery, więc w ostatnim miesiącu odłączają taki numer od mojego rachunku z pozostałymi numerami i podnoszą ostatnią opłatę wysyłając oddzielny rachunek z numerem innego konta .. wygląda to na jawne zabijanie sieci Virgin i okradanie klientów na sam koniec
.56.210.162 | 19.01.2023, 12:01
Default user logo
Dingo

Opinia negatywna

Przestrzegam przed korzystaniem z usług tego operatora...polecam uprzednio przeczytać posty "zadowolonych" użytkowników... operator bez podstawnie zablokował im 24 grudnia numery i jak widać nie ma zamiaru odblokować.
Obsługa klienta potrafi tylko informować, że sprawę przekazali do dzialu obsługi. Z działem obsługi klient nie ma możliwości sie skontaktować, a co najciekawsze nikt nie potrafi poinformować kiedy numer zostanie odblokowany... klientów którzy są w sieci od samego początku traktuje się jak "gów..." Idealny operator... naprawdę odradzam i polecam zastanowienie się czy warto tracić czas i nerwy na takie podejście i niekompetencję operatora...
.134.169.100 | 29.12.2022, 14:12
Default user logo
Kornel

Opinia negatywna

Opinia o sieci virgin mobile. W wigilję 24 grudnia "wspaniała" sieć virgin zablokowała mi mój numer o godzinie 16:42. Powodem blokady był zbyt duży ruch spowodowany wysyłaniem smsów z życzeniami (no tak kto normalny wysyła sms w wigilię). Pierwsze zgłoszenie z prośbą o odblokowanie złożyłem o 16.59 co dziś w rozmowie potwierdził mi pracownik biura obsługi. I co i nic jest 28 grudnia godzina 11:30 i ja dalej nie mam odblokowanej karty. I teraz powinna pojawić się cała wiązanka słów wulgarnych po adresem sieci Virgin ale wtedy nie zamieścicie mojej opinii. Więc powiem tak jedyny pozytyw w tej sieci to Pan Robert Makłowicz w reklamie.
.129.218.106 | 28.12.2022, 11:12
Wszystkich opinii: 222. Pokazuję od 1 do 10. Opinie nie są weryfikowane.


Ostatnio przeglądane

mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies