R E K L A M A

Honor6: nowy smartfon, nowa marka...?

Honor6
Honor6
fot. Honor

Na europejskim rynku pojawiła się nowa marka telefonów: Honor. Nowy producent - jak deklaruje - celuje w użytkowników poszukujących urządzenia o długim czasie pracy na baterii, szybkim transferze danych i w przystępnej cenie. Cechy te ma reprezentować pierwszy, flagowy model: Honor6.

Zadaniem nowego telefonu jest rozwiązanie typowych problemów użytkowników nowych technologii, którzy chcą być zawsze online i aktywnie używać aplikacji. Honor6 pozwala na 14-krotnie szybszą transmisję danych niż w standardowych sieciach 3G, oferuje długi czas pracy na baterii, duży, 5-calowy ekran oraz 13-megapikselowy aparat. Wysoką wydajność zapewniają ośmiordzeniowy procesor oraz 3 GB pamięci. Dzięki technologii SmartPower 2.0, bateria o pojemności 3100 mAh przy intensywnym korzystaniu z urządzenia jest w stanie wytrzymać ponad dobę bez ładowania. Opatentowana technologia SmartPower 2.0 umożliwi dodatkowo zaoszczędzenie 30% energii, co oznacza, że przy normalnym użytkowaniu Honor6 wytrzymuje ponad dwa dni bez ładowania. Wreszcie, korzystając z telefonu w trybie oszczędzania energii, zyskujemy dodatkowe 24 godziny pracy w trybie czuwania. 5-calowy wyświetlacz Full HD z zagęszczeniem 445 pikseli na cal został wzmocniony szkłem Gorilla Glass trzeciej generacji. Dodatkową zaletą jest wykończenie zapobiegające pozostawianiu śladów palców.

Honor6 został wyposażony w główną kamerę o rozdzielczości 13 megapikseli oraz przednią o rozdzielczości 5 mega. Przednia kamera ma funkcję wykonywania panoramicznych selfies i jest wyposażona w szerokokątny, 88-stopniowy obiektyw. Ponadto opcja "focus all" pozwala na ustawienie ostrości na dowolnym punkcie obrazu, już po wykonaniu zdjęcia. Telefon pozwala na bardzo szybkie wykonywanie zdjęć bez odblokowywania ekranu. W jasnych pomieszczeniach migawka głównego aparatu potrzebuje zaledwie 0.6 sekundy, by uchwycić obraz. Kiedy telefon jest zablokowany, wystarczy dwukrotnie wcisnąć przycisk regulacji głośności, by od razu wykonać zdjęcie. Wszystko to za 1399 zł.

Na koniec warto wspomnieć o samej marce. W zasadzie - należy do koncernu Huawei, ale w Europie wystąpi samodzielnie - czyli inaczej, niż np. w Azji, gdzie "Honor" występuje raczej w roli nazwy linii produktów. U nas postanowiono oba znaki rozdzielić - prawdopodobnie ze względów wizerunkowych. Honor ma u nas osobną reprezentację, teoretycznie nie związaną z Huawei'em. Funkcjonuje niezależnie, wręcz jako osobna firma - choć oczywiście technologie pochodzą głównie z firmy-matki.

Oto, jak nowa marka przedstawia się mediom: Honor debiutuje wykorzystując zupełnie nowy model biznesowy, dopasowany do potrzeb klientów. Honor kształtowany jest przez klientów, dla których został zaprojektowany, bez kosztownych reklam telewizyjnych informujących o premierze, za to z zupełnie nowym modelem biznesowym "consumer to business". Po raz pierwszy na rynku pojawia się marka będąca odpowiedzią na potrzeby odbiorców, dla których została stworzona. Wszystko w niej opiera się na reagowaniu i spełnianiu potrzeb klientów - od kanałów sprzedaży po ciągły dialog z nimi, po tym jak dołączyli do społeczności marki. W Polsce wyłącznym dystrybutorem jest e-sklep RTV Euro AGD.

Na podst. informacji producenta.

Autor: Adam Łukowski

Ten artykuł skomentowano już 4 razy.
Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!
Dodaj swoją opinię!
Pobieram dane...
R E K L A M A
Wszystkich opinii: 4.
75,0% 
 0,0% 
 25,0% 
Zoomol
...a ja odbieram swojego 3-11-2014 :D już mnie ręce świerzbią...
.static.ip.netia.com.pl | 31 Oct 2014, 19:10
mateo
Przeciez to normalny Huawei Honor 6.
.static.ip.netia.com.pl | 29 Oct 2014, 19:10

sebaman7991
Bóg w końcu mnie wysłuchał, i zesłał smukłego potwora za rozsądną cenę. :)
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 29 Oct 2014, 19:10
Lucjan
Gdzie ustawiać się w kolejce? :)
.28.49.228.iwacom.net.pl | 29 Oct 2014, 10:10