
Jak z pewnością wiecie, smartfony Samsung Galaxy Note 7 trapi "palący" problem. Firma nie zamiata jednak sprawy pod dywan i rozpoczyna akcję serwisową. Na czym ona polega?
Sprawa jest prosta. Jeśli macie Galaxy Note 7, dostaniecie w zamian nowego, z pewną, bezpieczną baterią. By dokonać wymiany, najlepiej skontaktować się z infolinią Samsunga pod warszawskim numerem 22 607 93 33 lub ogólnym 801 672 678. Można też zgłosić się do serwisu, a najbliższy zlokalizujecie na tej stronie. Telefon można dostarczyć do punktu osobiście, albo wysłać kurierem zamówionym przez i na koszt Samsunga. Powrót telefonu odbędzie się tą samą drogą.
Nowe, wolne od wad Note'y powinny dotrzeć do Polski 19 września, zatem nowego możecie oczekiwać dopiero po tym terminie. Jeśli nie chcecie czekać, jest też inna opcja, choć dotycząca wyłącznie egzemplarzy kupionych w Polsce. Można zamienić Galaxy Note 7 na Samsunga Galaxy S7 Edge. Różnica w cenie pomiędzy oboma modelami zostanie wypłacona w formie voucheru na zakupy w firmowych sklepach Samsung Brand Store - ich lista jest tutaj.
Ci, którzy zamówili Galaxy Note 7, ale jeszcze go nie otrzymali, również muszą poczekać do 19 września. Wtedy dotrą egzemplarz wolne od wady i ruszy realizacja zamówień. Pozostaje mieć nadzieję, że nowych telefonów wystarczy dla wszystkich... Jestem niemal pewien, że w tym przypadku - podobnie, jak z reakcją na problem płonącej baterii - Samsung stanie na wysokości zadania.
Na podstawie informacji Samsunga