Zirytowany
Opinia neutralna
Dno jeśli chodzi o obsługę stałych klientów. Po godzinie się nie dodzwoniłem, a w 30 sekund odebrał konsultant, jeśli wybrałem opcję nowy klient.
.254.144.45 | 02.01.2019, 11:01
Niedługo już były klient VirginMobile
Opinia negatywna
Witam, nie polecam usług Operatora virgin mobile. Mieli dobre oferty lecz od dłuższego zeszli na psy-
Raz kupiłem pakiet w którym miałem dostać 8Gb internetu lecz dostawałem 4,
Internet szybko szybko schodzi jakby naliczali go dużo więcej (i tak musi być), rozmowy mimo że są nielimitowane to po 2godzinach rozmowy zablokowali możliwość dzwonienia co jest absurdem.
Nikt na infolinii nie odbiera telefonów nie tylko odemnie ale i od znajomych oraz jak widzę od innych klientów... Czekać można godzinę i dłużej lecz nikt nie odbierze (gdyby chociaż oddzwaniali to byłoby dobrze)
Najpierw rodzinę i znajomych namawiałem do Virgin Mobile lecz teraz przeniose numer a wraz ze mną około 10 osób
Raz kupiłem pakiet w którym miałem dostać 8Gb internetu lecz dostawałem 4,
Internet szybko szybko schodzi jakby naliczali go dużo więcej (i tak musi być), rozmowy mimo że są nielimitowane to po 2godzinach rozmowy zablokowali możliwość dzwonienia co jest absurdem.
Nikt na infolinii nie odbiera telefonów nie tylko odemnie ale i od znajomych oraz jak widzę od innych klientów... Czekać można godzinę i dłużej lecz nikt nie odbierze (gdyby chociaż oddzwaniali to byłoby dobrze)
Najpierw rodzinę i znajomych namawiałem do Virgin Mobile lecz teraz przeniose numer a wraz ze mną około 10 osób
.135.2.169 | 25.12.2018, 20:12
Waldkas
Opinia negatywna
No cóż trzeba szukac innego operatora.Mam LG K10-2017 i co pare minit ginie mi zasieg,mieszkam koło Polic zachodniopomorskie.Kontakt z CMOK to porazka,na email odpowiedziano,abym dal im screny ustawien,pomimo ze napisalismy iz wszystko ustawione wg ich instrukcji a takze instrukcji z internetu i problem ciagle ten sam.Ponowny kontakt i odpowiedz-Prosze ustawic wg instrukcji i link do faq ustawien na virgin=to jakas kipna.
Rece opadaj i brak slow.Ponowny kontakt z CMOK po okolo 40 minutach sluchania muzyczki(haha- 21 wiek)Konsultant mowi,a moze w abonamencie bedzie lepiej-Rozloczylem sie bo mialem dosc.Zmienilem operatora na innego tez dobra oferta za 25 zloty i ..problem znikl,oby na dlugo.Virgin teraz na grudzien 2018 rok zasluguje na wnikliwa inwigilacje przez organy prawne-czy aby nie naciaga klientow,bo traktowanie przez obsluge kieruje do jednego do nacisniecia czerwonej sluchawki
Email podaje oryginalny w formularzu w razie czego niech mi Virgin odpowie,dlaczego zatrudnia takich operatorów lub czy im nakazuje tak traktowac klientow i ograniczac zasieg
Rece opadaj i brak slow.Ponowny kontakt z CMOK po okolo 40 minutach sluchania muzyczki(haha- 21 wiek)Konsultant mowi,a moze w abonamencie bedzie lepiej-Rozloczylem sie bo mialem dosc.Zmienilem operatora na innego tez dobra oferta za 25 zloty i ..problem znikl,oby na dlugo.Virgin teraz na grudzien 2018 rok zasluguje na wnikliwa inwigilacje przez organy prawne-czy aby nie naciaga klientow,bo traktowanie przez obsluge kieruje do jednego do nacisniecia czerwonej sluchawki
Email podaje oryginalny w formularzu w razie czego niech mi Virgin odpowie,dlaczego zatrudnia takich operatorów lub czy im nakazuje tak traktowac klientow i ograniczac zasieg
.135.2.131 | 15.12.2018, 07:12
Niewidoczny
Opinia negatywna
Ogólnie na początku sieć była dość dobra , lecz teraz twierdzę że to najgorsza sieć na świecie . Od dłuższego czasu nie działa internet , gdy pisze *108# to jest napisane że mam ponad 8 GB internetu lecz gdy włączam internet do nie działa . Wiec teraz jest to najgorsza sieć na świecie
.26.253.185 | 23.09.2018, 17:09
Emas
Opinia neutralna
Najgorsza możliwa sieć w Polsce do konsultanta nie da się dodzwonić 22.09 w nocy straciłem sieć po sprawdzeniu w innej miejscowości ze to nie przekaźnik dzwoniłem do konsultanta do którego nie dało się dodzwonić długa lista oczekujących a czekałem tego dnia na ważny telefon tak nie może być ze dostawca wyłącza dostęp do sieci w nocy nic nie informując a pragnę zaznaczyć ze wszystkie rachunki są opłacone za korzystanie z sieci Virgin najprawdopodobniej zrezygnuje z tego dostawcy w poniedziałek nie polecam nikomu takiej sieci
.133.65.244 | 22.09.2018, 12:09
kuba
Opinia negatywna
W Virgin jestem od 6 lat, ale ostatnio praca biura obsługi to totalna porażka. Virgin występuje do mnie z ofertą, z której nie mogę skorzystać, bo po zalogowaniu na swoje konto brak jest moich danych. Danych nie mogę uzupełnić, bo formularz ich nie akceptuje. CMOK (chyba od cmoknij nas w tyłek) nic na to nie może lub nie chce poradzić. Kiedy łopatologicznie tłumacząc wysyłam do nich screeny z konta odpowiadają mi na zupełnie inny temat. Złożone zlecenie czeka na realizację trzeci dzień. Nie wiem czy konkurencja podsyła im pracowników do biura obsługi, czy zatrudniają obcokrajowców nierozumiejących po polsku, czy po prostu zatrudniają osoby o niskim IQ - inaczej nie potrafię sobie wytłumaczyć postępowania ich BOK-u. Myślę o przeniesieniu się do innego operatora, bo jednak jakość obslugi jest bardzo istotna.
.47.76.216 | 09.09.2018, 09:09
PKK
Opinia negatywna
Naciągacze, w nosie mają prawo. Moje nr miały zostać do nr grupy w celu zmniejszenia kwoty abonamentu -niestety operator pomimo moich kilku tel., wiadomości e-mail oraz wizyty w punkcie odmówił dodani nr do grupy z powodu nieopłaconych faktur - tylko w momencie składania wielokrotnych dyspozycji mam jeszcze blisko tydzień na dokonanie płatności a operator odmawia wykonania mojej dyspozycji. Prosząc o podstawę prawną takiego bezprawia uzyskuje informację, iż nie mają takiego zapisu w reg. świadczenia usług by mi odmówić ala nie bo nie. Dodzwonić się na nr *2222 to istna kpina - stale bez względu na wciskane cyfry w IVR dochodzę do etapu podania nr karty SIM którą chce wymienić !!! - a ja przecież nie dzwonie w tej sprawie - chcę złożyć reklamację i w końcu doczekać się realizacji zlecenia tak by umowy mogły być realizowane na warunkach jakie mi obiezano w momencie przenoszenia nr z innej sieci!!! Omijać szerokim łukiem naciągaczy.
.47.43.196 | 23.07.2018, 23:07
aureatte
Opinia negatywna
Wielki minus że na wiosce nie chce sie łączyć z netem ani na 2G, 3G i LTE (Łączenie do nadajnika trwa od 15sek. do 25 GODZIN!). Download max 349kB/s
MMS 0,25g
MMS 0,25g
.156.164.30 | 23.07.2018, 09:07
przemi
Opinia negatywna
W Virgin mobile są okresowo problemy z interentem LTE. Jak przechodzi na tryb 3G lub niżej nie działa w ogóle internet. Jeśli dla kogoś ma znaczenie internet w telefonie to odradzam Virgin Mobile.
.215.120.210 | 28.06.2018, 18:06
Marcin
Opinia pozytywna
Mają dobre oferty, ale nie dochowują obietnic!
Ja mam Freemium od 8 mcy i to mi wystarcza - ogólnie jestem zadowolony. Choć jest w tym ponoć 300 MB do wykorzystania i mam wyłączone w telefonie używanie danych, to i tak jakieś kilobajty mi pożera każdego dnia. Teoretycznie za dane mi limity nie powinienem nic płacić. Ale jednak potrafili mi skasować 0,20 zł za pobranie jakichś danych? pomimo tego, że mam na liczniku jeszcze 140 MB niewykorzystane!!! Kiedy się zwróciłem telefonicznie na ?CMOK? z prośbą o wyjaśnienie, to pani owszem - grzecznie - obiecała, że sprawę przekaże do działu jakiegoś tam i dadzą mi odpowiedź SMSem. Upłynął tydzień i żadnej odpowiedzi. Na koncie jest opcja kontaktu z nimi, ale niestety nie funkcjonuje ? ciągle wyskakuje jakiś błąd. Więc pozostaje tylko kontakt telefoniczny, ale to tylko obietnice bez pokrycia. Jak zapytałem panią, czy te 20gr skasowali większej ilości klientów, to mnie zapewniała że nie. Ale ja w to akurat nie wierzę. Proszę sobie pomnożyć te grosze przez tysiące nieświadomych użytkowników i zobaczyć jaką kasę trzepią za free? Tak uczciwa firma nie postępuje! Powinien się temu przyjrzeć UOKiK.
Ja mam Freemium od 8 mcy i to mi wystarcza - ogólnie jestem zadowolony. Choć jest w tym ponoć 300 MB do wykorzystania i mam wyłączone w telefonie używanie danych, to i tak jakieś kilobajty mi pożera każdego dnia. Teoretycznie za dane mi limity nie powinienem nic płacić. Ale jednak potrafili mi skasować 0,20 zł za pobranie jakichś danych? pomimo tego, że mam na liczniku jeszcze 140 MB niewykorzystane!!! Kiedy się zwróciłem telefonicznie na ?CMOK? z prośbą o wyjaśnienie, to pani owszem - grzecznie - obiecała, że sprawę przekaże do działu jakiegoś tam i dadzą mi odpowiedź SMSem. Upłynął tydzień i żadnej odpowiedzi. Na koncie jest opcja kontaktu z nimi, ale niestety nie funkcjonuje ? ciągle wyskakuje jakiś błąd. Więc pozostaje tylko kontakt telefoniczny, ale to tylko obietnice bez pokrycia. Jak zapytałem panią, czy te 20gr skasowali większej ilości klientów, to mnie zapewniała że nie. Ale ja w to akurat nie wierzę. Proszę sobie pomnożyć te grosze przez tysiące nieświadomych użytkowników i zobaczyć jaką kasę trzepią za free? Tak uczciwa firma nie postępuje! Powinien się temu przyjrzeć UOKiK.
.53.173.58 | 20.06.2018, 13:06