Firma Nothing zapewnia, że chce wprowadzać na rynek smartfony, które koncentrują się na wrażeniach, a nie na posiadaniu możliwie najnowszego sprzętu. Teraz Nothing chce zrobić odważny krok, aby podkreślić znaczenie społeczności i skorzysta z hype'u Nothing Phone (2a).
Ale w czym rzecz? Nothing zaprasza swoją społeczność do nowej inicjatywy, która zakłada zaprojektowanie i dostosowanie specjalnej edycji telefonu Nothing Phone (2a). Projekt będzie realizowany przez sześć miesięcy, ma cztery etapy i nosi nazwę "The Community Edition Project".
W okresie sześciu miesięcy Nothing będzie zbierać zgłoszenia do tego projektu, a etapy uczestnictwa obejmują sprzęt, tapety, opakowanie i marketing. Twórcy zwycięskich zgłoszeń na każdym etapie będą mieli szansę współpracować bezpośrednio z zespołem Nothing.
Inicjatywa rozpoczyna się 26 marca fazą projektowania sprzętu. Zainteresowani mogą od tego momentu przesyłać zgłoszenia. Drugi etap rozpoczyna się w maju, dotyczył będzie tapet, a zwycięska kolekcja zostanie zainstalowana wraz z oprogramowaniem telefonu. W czerwcu Nothing rozpocznie etap trzeci dotyczący projektowania opakowania. Ostatni etap rozpocznie się w lipcu i będzie dotyczył marketingu. Aby wziąć udział w konkursie, użytkownicy będą musieli wymyślić i przesłać kreatywne propozycje dotyczące sprzedaży Nothing Phone (2a) Community Edition.
Fot. Nothing
Wszyscy czterej zwycięzcy zostaną przyjęci przez zespół Nothing w Londynie podczas premiery telefonu, prezentując w jaki sposób zwycięskie pomysły połączyły się, aby stworzyć wspólny projekt.
Co do specyfikacji - prawdopodobnie będzie niewiele odbiegać od Nothing Phone (2a).
Na podstawie Nothing
