R E K L A M A

Ostatni flagowiec LG i plany aktualizacji (uzup.)

Opublikowane:
Ostatni flagowiec LG
Ostatni flagowiec LG
fot. Jolanta Szczepaniak - mGSM.pl

LG kończy produkcję smartfonów. Dziś zobaczymy, jak mógł wyglądać ostatni flagowiec firmy oraz przyjrzymy się planom aktualizacji aktualnych modeli.

Prawdopodobnie ostatni flagowiec LG miał kodową nazwę "Rainbow" i pojawił się w jednym z benchmarków, który ujawnił, jakie wnętrze miał mieć ów model. Mówi się, że Rainbow miał trafić na rynek jako LG V70 - ale biorąc pod uwagę sytuację LG Mobile - raczej już nie trafi...Jedno jest pewne - miał to być pełnokrwisty flagowiec, oparty o procesor Snapdragon 888. Do kompletu, w telefonie miało się znaleźć przynajmniej 8 GB pamięci operacyjnej i - zapewne - nie mniej niż 128 GB pamięci flash.

Niestety, nigdy nie dowiemy się, jaka mogła być jego reszta wyposażenia. Możemy zobaczyć za to prawdopodobnie jedyne zdjęcie owego flagowca - poniżej. Na kolejnym zdjęciu widnieje natomiast LG Rollable, który również prawdopodobnie nie zdąży już trafić do sprzedaży. Dowiedzieliśmy się ponadto, że LG - przynajmniej w najbliższym czasie - nie zamierza zaprzestać aktualizacji swych smartfonów. Wedle komunikatu na koreańskiej stronie LG, aktualizacja wybranych modeli do Androida 11 jest już w toku, a i są nadzieje na Androida 12 - przynajmniej dla wybranych, flagowych modeli. Niestety, LG nie precyzuje, które modele doczekają się aktualizacji, a które nie - zaznaczono jedynie, że termin i dostępność nowych wersji systemu są zależnie od regionu dystrybucji.

Uzupełnienie

W kolejnym komunikacie, LG doprecyzowało plany aktualizacji. Firma obiecuje, że nie zostawi użytkowników bez wsparcia. Gwarancja trzech aktualizacji systemu operacyjnego dotyczy smartfonów premium LG wydanych w 2019 roku i później (seria G, seria V, Velvet, Wing), podczas gdy niektóre modele z 2020 roku, takie jak LG Stylo i seria K, otrzymają dwie aktualizacje OS. Firma LG będzie kontynuować produkcję telefonów do końca drugiego kwartału, aby wypełnić zobowiązania wynikające z umów z operatorami i partnerami. Oznacza to, że klienci mogą nadal kupować telefony LG znajdujące się obecnie na stanie u naszych partnerów handlowych, a wsparcie serwisowe i aktualizacje oprogramowania zabezpieczającego będą zapewniane przez pewien okres dla niektórych urządzeń. Klienci powinni skontaktować się z lokalnym centrum obsługi klienta LG w celu uzyskania dodatkowych szczegółów - głosi oficjalny komunikat LG.

Na podstawie informacji LG, MySmartPrice, @FrontTron, LG

Opublikowane:
Autor: Adam Łukowski
Ten artykuł nie ma jeszcze opinii. Bądź pierwszy i zapoczątkuj dyskusję!
Dodaj swoją opinię!
Pobieram dane...
R E K L A M A

 Niestety, ale nie ma jeszcze żadnych opinii.

 Dodaj swoją opinię!