R E K L A M A

Sony Ericsson G705
Specyfikacja techniczna

  • Inne nazwy tego telefonu
    Kumiko
  • Standard GSM
    850 900 1800 1900
  • Standard UMTS
    2100
  • Standard LTE
     
  • Rodzaj
    Przesuwany (slide)
  • Wymiary (wys. x szer. x grub.)
    95.00 x 47.40 x 14.30 mm
  • Waga
    98.00 g
  • Wyświetlacz
    Kolorowy / TFT
    256k kolorów
    240 x 320 px (2.40")
  • Ochrona wyświetlacza
    Kup ochronę wyświetlacza do swojego telefonu.
  • Max. czas rozmów
    2G: 600 min. (10.0 h)
    3G: 240 min. (4.0 h)
  • Max. czas video połączeń
    180 min. (3.0 h)
  • Max. czas czuwania
    2G: 400 h (16.7 dni)
    3G: 350 h (14.6 dni)
  • Standardowa bateria
    Li-Po 950 mAh
    Kup powerbank do swojego telefonu.
  • Szybkie ładowanie
  • Ładowanie indukcyjne
     
  • Pamięć książki telefonicznej
    2000 pozycji
  • Pamięć wbudowana
    120 MB
  • Karty pamięci
     
    Memory Stick Micro (M2) (do 8 GB)
    Kup kartę pamięci do swojego telefonu.
  • Ekran dotykowy
     
  • Dwie karty SIM (DualSIM)
     
  • Wprowadzony na rynek
    IV kwartał 2008

ZDJĘCIA Z TEGO TELEFONU

  • Nie dodano jeszcze żadnych zdjęć. Kliknij tutaj aby dodać zdjęcie.
Wasza ocena
8,62
Design 8,64
Możliwości 8,59
Ocen: 431 |  Wizyt: 115450 |  Popularność: 0,00%

Kup: Sony Ericsson G705

Ceny podawane są wyłącznie informacyjnie. Serwis mGSM.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.
Przed zakupem sprawdź wiarygodność sklepu.
R E K L A M A
Wykres zmian popularności telefonu Sony Ericsson G705
Wykres zmian popularności telefonu
Sony Ericsson G705
Mimo iż staramy się, aby wszystkie informacje i dane techniczne dostępne w serwisie mGSM.pl były aktualne i prawdziwe, nie możemy jednak zagwarantować, że takie są w rzeczywistości. Dlatego też, jeśli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy
Wszystkich opinii: 33.
Zobacz wszystkie
33,3% 
 18,2% 
 48,5% 
Tadeo545
W ciągu pół roku minimalnego używania taśma się rwała i po trzeciej naprawie luz na sankach okrutny. Teraz mało używam, ale parametry jak dla mnie spoko
.ssp.dialog.net.pl | 21 Aug 2013, 20:08
ziomek911
Według mnie telefon jest bardzo fajny i w najbliższym czasie zamierzam go sobie kupić. Chociaż, że telefon ma wiele negatywnych opinii i tak go kupię. Mój kolega ma taki sam i jest zachwycony wyglądem, funkcjonalnością jak i bezawaryjnościom. Sony Ericsson G705 ma podstawowe funkcje jak MP.3, Wi-Fi czy Aparat. Ma niezłą pamięć(120MB), a do tego można dokupić sobie kolejne 8GB. Według mnie telefon ma fajny wygląd i jest niewielki. Na wielką pochwałę zasługuje też 2,4" ekran z 256 tysiącami kolorów. Kolejny atut to odtwarzacz MP.3. Menu jest intuicyjne a sam telefon prosty w obsłudze. Kolejna zaleta do bardzo dobre głośniki, a najważniejsze jest to, że Sony Ericsson G705 jest sliderem czyli telefonem z wysuwaną klawiaturom. Mógłbym tak tu pisać godzinami, więc teraz wszystkie zalety jak i wady(których wcześniej nie pisałem) wypisze.
Zalety:
-Duży i przejrzysty 2,4" ekran
-Odtwarzacz MP.3
-Mały i poręczny
-Łatwy w obsłudze
-Dobre głośniki
-W miarę dobry aparat foto 3.2mpx
-Spora pamięć i slot kart pamięci
-Czujnik ruchu
-Karta 1GB w zestawie
No to tyle zalet, teraz wady:
-Po pół roku ma luzy
-Bateria starcza na 2 dni
-Wejście pod ładowarkę łatwo się brudzi i trzeba co jakiś czas czyścić
-Telefon po dwóch latach strasznie muli.
Zalety i wady pisał kolega bo ja jeszcze nie mam Sony Ericsson G705, ale jak będę miał opisze swoje wrażenia i wrzucę filmik na YouTube. No to tyle. Na razie
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 18 Oct 2011, 16:10

GMEvil
Telefonik super POLECAM !!!
Używam go 1 rok. Żeby szybko dzialal trzeba co jakis czas robic aktualizacje w Sony Ericsson Media Manager 1.2 i wszystko jest OK.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 09 Oct 2010, 14:10
sebek400
Ogólnie fajny fonik. Ma duży ekran, wi-fi i wiele dodatkowych funkcji. Polecam!
.opera-mini.net | 17 Jun 2010, 12:06

Anonim
Ten telefon jest bardzo dobry, nie wiesza sie, ma WiFi ktore bardzo cenie i ogolnie jest super. Ma duzy wyswietlacz to duzy +, ale - w Se jest to ze kazdy ma taki sam wyglad menu (to znaczy nie taki sam ale wiekszosc) ogolnie super. Polecam go
.adsl.inetia.pl | 08 Jan 2010, 20:01
trvs
nie tylko ten fon ale i cały sony-ericsson nie ma 13 lat ;)
hah! dobra typiara :D
fon fajny, ale i tak nie rozumiem tych [synonim mało inteligentnych nierozsądnych ludzi] co chcą mieć gps w telefonie.. tylko za to że napisane jest GPS płaci sie dodatkowe 400 zł -.-' lepiej sobie kupić interaktywną mape swojego miasta za 5 zł z neta jako aplikacja albo kupić prawdziwy gps za 200 zika..
.internetdsl.tpnet.pl | 14 May 2009, 08:05
Jacek
Do paula55521 jak ten telefon możesz mieć 13lat skoro wyszedł niecały rok temu wracając to telefonu - jest całkiem fajny
.internetdsl.tpnet.pl | 05 May 2009, 13:05
paula55521
Ten telefon jest dobry i wytrzymały.Mam już go 13 lat i jest jeszcze cały
.tktelekom.pl | 04 May 2009, 13:05
qwe
Można go dostac w Orange? Mi wydaje sie fajnym telefonem:P
.159.15.102.static.crowley.pl | 30 Apr 2009, 20:04
Jarroooo
do Anonima: C905 jest dużo lepszy
.lubin.dialog.net.pl | 28 Jan 2009, 16:01