- Strona główna
- Telefony Samsung
- GT-i7110
Marka |
Samsung Zobacz Smartfony Samsung |
---|---|
Model | GT-i7110 |
Inne nazwy | i7110, Pilot |
Wprowadzony na rynek |
|
Cena |
Brak informacji o cenach
Ustaw alert cenowy
|
Rodzaj | Klasyczny (bar) |
Wymiary | 118.00 x 52.00 x 12.90 mm |
Waga | 125.00 g |
Kolor |
|
Wyświetlacz |
Kolorowy / AMOLED 256k kolorów 240 x 320 px (2.60") 154 ppi ∼34.1% screen-to-body ratio |
Ochrona wyświetlacza |
|
Max. czas rozmów |
2G: 660 min. (11.0 h) 3G: 360 min. (6.0 h) |
Max. czas czuwania |
2G: 427 h (17.8 dni) 3G: 451 h (18.8 dni) |
Standardowa bateria | Li-Ion 1200 mAh |
Szybkie ładowanie |
|
Ładowarka w zestawie |
|
Ładowanie indukcyjne |
|
Pamięć wbudowana | 50 MB |
Pamięć dla użytkownika | Brak danych |
Karty pamięci |
|
System operacyjny | Symbian 9.3 |
Interfejs | Series 60 3rd Edition |
Procesor |
Qualcomm MSM6260
Zegar procesora: 330 MHz Liczba rdzeni: 1 GPU: - czytaj więcej WCDMA (UMTS) R99, HSDPA 3,6 Mb/s, GSM Release 4, GPRS/EGPRS Multislot Class 12, Release 4, DTM Multislot Class 11, GPS, ARM926EJ-S @225MHz, DSP QDSP4000 |
Standardy |
GSM, UMTS
czytaj więcej
|
Standard GSM | 850 900 1800 1900 |
Standard UMTS | 2100 |
Standard LTE |
|
Standard 5G |
|
Standard CDMA |
|
Standard TD-SCDMA |
|
Ekran dotykowy |
|
Współczynnik SAR (10g) | 0,825 W/kg |
Dwie karty SIM (DualSIM) |
|
INFORMACJE DODATKOWE
-
LED flash, autofocus. Wideo: DivX, H.263, H.264, WMV, MP4, RV. Mysz optyczna, czujnik położenia, nadajnik FM. Obsługa Digital Living Network Alliance (DLNA). Stereofoniczne głośniki.
APARAT FOTOGRAFICZNY - TYŁ
Pierwszy aparat
-
Matryca5 Mpx
-
Rozdzielczość2582x1944 px
-
Zoom cyfrowy4x
-
Lampa błyskowa
LED
-
Rozdzielczość video640x480
-
Formaty videoH.263 + AMR NB - 30 fps
APARAT FOTOGRAFICZNY - PRZÓD
Pierwszy aparat
-
Zoom cyfrowy
-
Lampa błyskowa
-
Formaty videoH.263 + AMR NB - 30 fps
CZUJNIKI
-
Akcelerometr
-
Zbliżeniowy
-
Światła
-
Magnetometr
-
Żyroskop
-
Barometr
-
Wysokościomierz
-
Grawitacyjny
-
Efektu Halla
-
Skaner tęczówki
-
Czytnik linii papilarnych
-
Termometr
-
Higrometr
TRANSMISJA DANYCH
-
xHTML
-
WAPv2.0
-
HSCSD
-
HSDPA
-
HSUPA
-
HSPA
-
HSPA+
-
GPRS
klasa 10
-
EDGE
klasa 10
-
Bluetooth
v2.0 EDR
-
Profil A2DP
-
WiFiczytaj więcej
-
Częstotliwości WiFi2,4 GHz
-
Hotspot WiFi
-
DLNA
-
IrDA
-
USB
v2.0
-
Moduł GPS
-
Obsługa A-GPS
KOMUNIKACJA I WIADOMOŚCI
-
Poł. oczekujące
-
Poł. konferencyjne
-
Przekierowania
-
Push To Talk
-
Instant Messenger
-
SMS
-
Pamięć SMS
-
EMS
-
MMS
-
Słownik
T9
-
Klient e-mail
-
Protokoły e-mailPOP3, IMAP4, SMTP
-
Sprzętowa QWERTY
-
Czytnik RSS
MULTIMEDIA
-
Radio
z RDS
-
Obsługa mp3
-
Głośniki stereo
-
Audio Jack3.5 mm
-
Formaty dźwiękuAAC, AAC+, RA, WMA, eAAC+
-
Polifonia
64głos.
-
Video dzwonki
-
Kompozytor
-
Gry
-
Java
MIDP 2.0
-
Videotelefon
-
Telewizja DVB-H
-
Wyjście TV
PIM I FUNKCJE DODATKOWE
-
Zegarek
-
Stoper
-
Alarm
-
Kalkulator
-
Przelicznik walut
-
Organizer
-
Kalendarz
-
Tryb samolotowy
-
SyncML
-
Dane i faks
-
Wygaszacz
-
Tematy
-
Wymienna obudowa
-
Wybieranie głosowe
-
Głośnomówiący
-
Dyktafon
-
Vibra
Kup: Samsung GT-i7110

Wykres zmian popularności telefonu
Samsung GT-i7110
Samsung GT-i7110
Mimo iż staramy się, aby wszystkie informacje i dane techniczne dostępne w serwisie mGSM.pl były aktualne i prawdziwe, nie możemy jednak zagwarantować, że takie są w rzeczywistości. Dlatego też, jeśli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy
FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
W telefonie Samsung GT-i7110 nie ma możliwości ładowania indukcyjnego. Możliwe jest jedynie ładowanie przy pomocy tradycyjnej ładowarki. Nasza wyszukiwarka zaawansowana pozwoli Ci znaleźć modele telefonów obsługujące ładowanie indukcyjne.
Owszem, telefon Samsung GT-i7110 pozwala na skorzystanie ze słuchawek przewodowych z wykorzystaniem gniazda jack. Użytkownik nie jest zatem ograniczony jedynie do korzystania ze słuchawek Bluetooth. Jeżeli szukasz słuchawek do tego telefonu to możesz zapoznać się z ofertą naszych partnerów: słuchawki przewodowe oraz słuchawki Bluetooth. Możemy otrzymać niewielką prowizję partnerską, jeśli dokonasz zakupu za pomocą tego linku.
Dual SIM nie jest dostępny w tym urządzeniu. Samsung GT-i7110 ma możliwość wsadzenia jedynie jednej karty SIM. Jeżeli zależy Ci na tej funkcji zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki zaawansowanej.
Niestety, Samsung GT-i7110 nie obsługuje standardu 5G. Jeżeli zależy Ci na tej funkcji zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki zaawansowanej. Na naszej liście TOP 10 urządzeń z 5G możesz znaleźć najpopularniejsze urządzenia wspierające ten standard.
Opinie nie są weryfikowane.
Zobacz wszystkie opinie 


Dodaj swoją opinię!

matt
Opinia pozytywna
Miałem kiedyś ten telefon.Rewelcja prosty szybki, nadajnik fm, dobry aparat i te 2 diody. Dzisiaj takich nie robią, a co najważniejsze bardzo mocny.
.160.231.3 | 31.12.2020, 13:12

Goły
Opinia pozytywna
Telefon po dziś dzień działa, czyli ponad 9lat. Polecam
.242.62.89 | 29.01.2019, 10:01

mekto
Opinia pozytywna
Nareszcie mam go! Od tygodnia...kupiłem w Saturnie za "jedyne" 1590 PLN.Czekałem na Nokie 6260 slide.Miał być z początkiem roku potem że w pierwszym kwartale itd.Coś czuje ze to będzie taka druga nokia jak 3110 evolve.Ile to się napisano że ekologiczna,oszczędna i takie tam różne bzdety a nigdzie jej nie ma.Wypuszczono trochę na rynek...Indyjski!!!Akurat Indie mają tyle wspólnego z ekologią jak Polska z Energetyką jądrową.Ale że z czegoś człowiek musi zadzwonić (moją nokię 6500 slide zabrał mi syn) więc po długich rozmyślaniach,przeglądu różnych stron a mgsm niemal w całości,padło na tego samsunga.Trochę się obawiałem bo to mój pierwszy telefon ze symbianem a że mam już 50 latek to jestem trochę odporny na takie nowinki techniczne...tylko proszę się nie naśmiewać.Jeżeli chcecie poznać opinię trochę starszego pana...laika ale przede wszystkim zwykłego użytkownika po tygodniu "zabawy" to możecie czytać dalej.Pierwsze co się rzuca w oczy to jakość wykonania.Niemal perfekt!Przód i tył metalizowany a boki czarne plastiko-gumowe.Dobrze się go trzyma w ręce,choć trochę waży ale po mojej noki 6500 slide nie czuję różnicy.Co mnie przekonało do jego kupna to przede wszystkim duże i czytelne klawisze.Nie wiem czemu ale nokia pod tym względem trochę olewa ludzi którzy trochę gorzej widzą.Niemal we wszystkich modelach mają mikro czcionkę na klawiszach.Oczywiście są wyjątki jak e-51 czy 3110 classic ale one z kolei mają małe wyświetlacze!A ten samsung ma wszystko.Wyświetlacz też b.duży i czytelny,kolory super pomimo że"tylko"256k.Wgrałem kilka tematów przeznaczonych na Samsung i8510 INNOV8...pasują! i wygląda super.A teraz to co mnie najbardziej zaskoczyło...aparat! Myślałem że moja nokia 6500s ze swoim 3.2m.p robi dobre zdjęcia,ale ten samsung mnie dopiero zaskoczył! Moja żona jak zobaczyła fotki zrobione tym fonem powiedziała: biorę aparat cyfrowy dla siebie bo ty już masz swój w komórce!Rzeczywiście foty wychodzą ekstra...nawet przy dość dużym powiększeniu na komputerze nie widać szumów,kolory autentyczne bez przebarwień...bajka!Fajna rzecz w tym telefonie to transmiter fm.po ustawieniu częstotliwości na wierzy i w telefonie muza gra aż miło.Na słuchawkach też dobrze ale ja nigdy tak muzyki nie słucham więc nie mam porównania i nie chcę tutaj komuś "ściemniać"Ale jak dla mnie też jest ok.No a teraz bateria.Mój pierwszy telefonik to był samsung C-100 a potem D-600 i były to nawet fajne słuchawki ale niestety baterie były do kitu.Z tego powodu "przesiadłem"się na nokie.Teraz zaś mam samsunga i obawiałem się trochę o wytrzymałość baterii.Powiem wam tak:Przez ten tydzień ładowałem tylko raz! A wiecie jak to jest z nowym telefonem.Trzeba go sobie pod swój gust skonfigurować,dzwonki,muzyczki,tapety motywy itd.więc trzeba się trochę nim pobawić...a zabawa z nim to czysta przyjemność.Wspomniana już moja żona powiedziała "co ty tam tak bez przerwy w nim dłubiesz"Podłączałem go też do komputera przez USB więc też się trochę ładował.Ale mogę powiedzieć że o baterię już się nie muszę martwić i to bez formatowania czy formowania jak kto woli bo ja i tak w to nie wierzę.Na koniec tylko jedna mała wada tego samsunga.Napisałem na początku że wykonanie jest niemal perfekcyjne...niemal...bo prawy klawisz funkcyjny jest wciśnięty między joypadem i klawiszem"c"trochę za blisko siebie i zdarza się wcisnąć nie ten co chcemy...no ale trzeba się będzie przyzwyczajić.Aha...mysz optyczna może się przyda po buszowaniu w internecie ale poruszanie się po aplikacjach jest uciążliwe.Wyłączyłem tą opcje i jest ok.Podsumowując.Mogę polecić ten telefon każdemu.Może jedynie osobom o grubszych palcach radzę go sobie przetestować przed kupnem (chodzi o klawisze funkcyjne bo klawiatura jest spoko) Kobietom też chyba raczej odradzam...chyba że lubią duże...komórki.Jakby coś to możecie pytać...jestem często na tej stronie to chętnie odpowiem.pzdr.
.sileman.net.pl | 12.04.2009, 23:04

mekto
Opinia neutralna
Samsung,firma która zrobiła duży krok naprzód...a może nawet dwa kroki... w produkcji telefonów.Kiedyś...jak już pisałem...miałem samsungi i teraz powróciłem do tej marki.Rożnica jest ogromna.Piszę to nie dlatego że teraz mam samsunga...w myśl zasady że każda pliszka swój ogon chwali...daleki jestem od tego.Nie chodzę po ulicy z komórką dla szpanu,dla mnie komórka musi być funkcjonalna.Parametrami i jakością wykonania samsung wyrównał do najlepszych...o ile nie jest najlepsza.Bo tak:Motorola się cofnęła,Sony Ericsson stoi w miejscu,czyli tez się cofa,natomiast Nokia przynajmniej udaje że coś robi.Wypuszcza nowe modele ze starą specyfikacją...coś tam dołożą,niby poprawią to znowu w obudowie sknocą, ale przynajmniej się chłopcy starają i czasem coś im się uda.Jest jeszcze HTC i LG ale te firmy mają jak na razie najmniejszy udział w światowym rynku.Jeśli chodzi o metodę słownikową w tym modelu to jest tak samo jak w noki 6500s,którą miałem wcześniej czyli b.dobrze.Nie wiem jak jest w SE bo tej marki nigdy nie miałem ale w tym samsungu pisze się naprawdę fajnie...duży zasób wyrazów w bazie,które wyszukuje intuicyjnie...zawsze też można wpisać swoje słowa,które zapamiętuje.Mieszkam w Rudzie śląskiej i czasami wstawiam słowa gwarowe i też je "łyka".Także słownik jest cacy!Ze zasięgiem nie mam najmniejszego problemu.Na próbę poszedłem do córki, u niej w mieszkaniu w łazience jest b.słaby sygnał i tam też łapałem "kreski"Chyba że chodzi o 3G to wtedy jest różnie.Na mieście WiFi łapie dużo hot spotów,tylko że wiele z "kłódkami".GPS-a jeszcze nie sprawdzałem,bo muszę się przyznać że nie wiem jak się do tego zabrać.Co wgrać? Jaki program z mapami jest najlepszy?A może któryś ze"starych wyjadaczy" tutaj mógł by mi coś doradzić,bo przeglądając różne fora to każdy akurat chwali to co sam ma wgrane...a jest tego dużo i nie wiadomo jaki program wybrać.Parę aplikacji już do niego wgrałem...pokochałem symbiana..! W 90-ciu procentach pasują programy i gry z Noki i jak na razie...odpukać...nie wiem co to jest "zawiecha".Wsadziłem do niego kartę 4 gig.w 1/4 zapełniona i jak na razie hula. pytał jeszcze o alarm.Jeszcze jej nie miałem wyładowanej do końca ale dla Ciebie zrobiłem próbę.Nastawiłem alarm i wyłączyłem telefon "czerwoną" słuchawką.O określonej porze alarm się złączył a potem komórka grzecznie się zapytała czy mam ją załączyć.Aha znalazłem jeszcze jedną wadę.W pełnym słońcu słabo widać ale AMOLEDY już tak mają... za to w cieniu lub w domu...bosko!Założyłem sobie na ekran folię HD.Jak się ma taki telefonik to aż chce się o niego dbać.W specyfikacji jest błąd.Komórka ma jeden głośnik.Jakby coś to pytać bo telefon sporo jeszcze kosztuje ale jest wart...Polecam
.sileman.net.pl | 28.04.2009, 15:04

mekto
Opinia neutralna
Do kkts.Na temat amoledów pisano i mówiono już wiele,ale wielu pisze hipotetycznie nie mając możliwości sprawdzenia go w praktyce.Ja Ci powiem tak:W domu lub w cieniu,wyświetlacz amoled jest wyśmienity...lepszy od TFT.Kolory,kontrast w ogóle przejrzystość jest lepsza.Wiem bo porównywałem do wyświetlacza TFT noki 6500s od syna,który jest...co tu dużo gadać...też b.dobry.Gorzej to wygląda w pełnym słońcu...tutaj TFT wydają się być trochę lepsze,ale wtedy możesz zmienić jasność wyświetlacza...oczywiście kosztem energii...ale i tak amoledy żrą mniej prądu.Ja poradziłem sobie inaczej.Mam wgrane parę tematów...a jest tego w necie od groma...i w pogodny dzień stosuję motyw na bardzo kontrastowy i to też pomaga.Na wszystko jest jakiś sposób.Także wszystko...jak w życiu... ma swoje plusy i minusy.Dobrze że przynajmniej mamy jakiś wybór.To jest tak jak z różnymi systemami na komórkę.Jest symbian,WM a teraz android i każdy może wybrać coś pod swój gust i każdy ma swoje wady i zalety.Tylko nie rozumie ludzi którzy jak np.mają WM to "wieszają psy" na symbiana lub odwrotnie..Jest takie piękne słowo jak TOLERANCJA.Nie wolno być fanatykiem swego telefonu czy systemu,żeby tylko dokopać innym.Dobrze że jest tego dużo bo najgorsze w życiu to monopol.Dobra.Jeśli chodzi o GPS to mi na powietrzu łapie w kilka minut...w domu jeszcze mi się nie udało.Mam wgraną...hm...no powiedzmy jakąś tam nawigację z mapami,ale ja jestem raczej zwolennikiem tradycyjnej nawigacji samochodowej.Lepsza antena,wyświetlacz itd. a w komórce to tylko fajny dodatek,ale to jest tylko moja opinia i nie chcę tutaj coś komuś narzucać.Pisałem już że WiFi działa bez zarzutu.Łapię nawet sygnał od sąsiada,który mieszka na czwartym piętrze a ja na parterze.Mocne rzeczy tej komy to właśnie GPS,WiFi,aparat i bateria...no i te wykonanie...mercedes!Słabsze? Hm...klawisze funkcyjne...trochę ciasne,tylko jedne wejście na wszystko (kabel USB,ładowarki i słuchawki) ale za to gustownie i z pomysłem zaślepione no i ...nie wiem jak potraktować ten wyświetlacz...zaleta czy wada?Ale wiecie co wam powiem.Ten telefon jest tak zaj...ty,że można go nawet pokochać!? A wtedy wszystko jest zaletą.Pozdrowienia dla tych którzy go kupią lub nie...dla tych którzy mają inne telefony i inne systemy...a nawet pozdro dla posiadaczy...iPhone.
.sileman.net.pl | 18.05.2009, 13:05

jacek
Opinia neutralna
Po pierwsze nie wymagam mówienia do siebie Pan i nigdy nie wymagałem. Piszę z kolei Ty bo to ogólnie przyjęty zwyczaj usenetowy, który mi pozostał, ale bardzo proszę:
Nie czyta Pan dokładnie tego co piszę. Przyjąłem - mój błąd - że podaje się Pan za dziennikarza, nie wierząc zresztą, że jest Pan dziennikarzem. Dziękuję za sprostowanie. Pisząc o klasie dziennikarskiej miałem na myśli głównie sposób pisania, a nie to co było napisane (zdawało mi się to oczywiste). Podobnie w kwestii zaśmiecania: nie jest ogólnie przyjęte umieszczanie w komentarzach specyfikacji przeklejonych żywcem z innego serwisu - wystarczy napisać o różnicach; niedopuszczalne jest zaś wrzucanie do tak przeklejonych specyfikacji dodatkowych śmieci w postaci kilkudziesięciu dodatkowych interlinii. To kompletny brak szacunku dla innych użytkowników i samego serwisu. Dla mnie zaś po prostu brak klasy. Nigdy nie miałem nic przeciwko umieszczaniu szczegółów nowych specyfikacji o ile są choć trochę wiarygodne (można znaleźć moją reakcję i obietnicę, że poprawię, jeśli znajdę potwierdzenie inne, niż słowo użytkownika serwisu). Dla lepszego zrozumienia: dziennie otrzymuję kilkanaście maili lub komentarzy dotyczących poprawek: średnio 1 na 10 okazuje się prawdziwa/y. Poza tym użytkownicy każdego dnia zgłaszają ok. 100 telefonów których nie ma w serwisie. Tutaj stosunek prawdziwych wpisów do fałszywych jest jak 1:100. Zdaje mi się, że w takiej sytuacji mój dystans do rewelacji jest zrozumiały, tym bardziej że za każdym razem muszę je weryfikować u producenta. Komentarza nie odebrałem jako atak na moją wiedzę, bo nie mam o niej wysokiego mniemania. Odebrałem go jako wymądrzanie się nastolatka, który przeczytał gdzieś jakieś rewelacje i chce się popisać. I ostatnie już: gdyby nie było można komentować, to po prostu nie byłoby systemu komentarzy. Gdybym był świnią z którą nie można się nie zgadzać, to po prostu nie puściłbym Pańskiego komentarza, tak? Zdaje mi się to logiczne. Obrazić się jest najprościej; rzeczowo i starannie dyskutować już trudniej. Pozdrawiam.
Nie czyta Pan dokładnie tego co piszę. Przyjąłem - mój błąd - że podaje się Pan za dziennikarza, nie wierząc zresztą, że jest Pan dziennikarzem. Dziękuję za sprostowanie. Pisząc o klasie dziennikarskiej miałem na myśli głównie sposób pisania, a nie to co było napisane (zdawało mi się to oczywiste). Podobnie w kwestii zaśmiecania: nie jest ogólnie przyjęte umieszczanie w komentarzach specyfikacji przeklejonych żywcem z innego serwisu - wystarczy napisać o różnicach; niedopuszczalne jest zaś wrzucanie do tak przeklejonych specyfikacji dodatkowych śmieci w postaci kilkudziesięciu dodatkowych interlinii. To kompletny brak szacunku dla innych użytkowników i samego serwisu. Dla mnie zaś po prostu brak klasy. Nigdy nie miałem nic przeciwko umieszczaniu szczegółów nowych specyfikacji o ile są choć trochę wiarygodne (można znaleźć moją reakcję i obietnicę, że poprawię, jeśli znajdę potwierdzenie inne, niż słowo użytkownika serwisu). Dla lepszego zrozumienia: dziennie otrzymuję kilkanaście maili lub komentarzy dotyczących poprawek: średnio 1 na 10 okazuje się prawdziwa/y. Poza tym użytkownicy każdego dnia zgłaszają ok. 100 telefonów których nie ma w serwisie. Tutaj stosunek prawdziwych wpisów do fałszywych jest jak 1:100. Zdaje mi się, że w takiej sytuacji mój dystans do rewelacji jest zrozumiały, tym bardziej że za każdym razem muszę je weryfikować u producenta. Komentarza nie odebrałem jako atak na moją wiedzę, bo nie mam o niej wysokiego mniemania. Odebrałem go jako wymądrzanie się nastolatka, który przeczytał gdzieś jakieś rewelacje i chce się popisać. I ostatnie już: gdyby nie było można komentować, to po prostu nie byłoby systemu komentarzy. Gdybym był świnią z którą nie można się nie zgadzać, to po prostu nie puściłbym Pańskiego komentarza, tak? Zdaje mi się to logiczne. Obrazić się jest najprościej; rzeczowo i starannie dyskutować już trudniej. Pozdrawiam.
.mobile.net.pl | 22.10.2008, 08:10

3tomek
Opinia neutralna
Nigdy nie miałem samsunga, ale tym razem zainteresowałem się GT-I7110. Telefon ten nie jest już nowością a, mimo wszystko nie jest szczególnie tani, jest mało znany i popularny. Jednak zdecydowanie zasługuje na zainteresowanie.Ma 13mm grubości, nie jest slaiderem. Nawigacja GPS działa zdecydowanie lepiej niż w Nokiach - co nie znaczy ,że łapie fiksa w 15 sek. Podczas testów trwało to od ok 20sek do 3min i to również w pomieszczeniu w pobliżu okna(choć nie zawsze). Aparat 5mln pikseli naprawdę świetny i porównywalny z tym z N-95. Filmy 640x480 30kl sek i ciekawostka, potrafi robić filmy 120kl/sek i odtwarzać w normalnym trybie. Doskonała zabawa z oglądanie świata w zwolnionym tempie (rozbryzgująca sie woda, odbijanie piłki, zabawa z mimiką twarzy itp). Autofokus działa rewelacyjnie. Wifi również nie sprawia problemów. Obsługa telefonu jak w nokiach bo to SYMBIAN przecież ;-). Jedną z innych nowości to transmiter FM, pozwala przesyłać np.muzykę do dowolnego radia bez kabelkologii. Wystarczy ustawić częstotliwość i poszukac jej w radiu !. Jakość wykonania IDEALNA, nie wiem co tzn trzeszczenie czy odstające klawisze. Obudowa jest wykonana ze szczotkowanego metalu. Inny plus to porządne zaślepki gniazda ładowania i karty mikro SD. Dodałbym również bardzo dobrą jakość wyświetlacza OLED (choć w pełnym słońcu trochę ciemny). Na allegro można kupić nowy za kwotę do 1100pln
Telefon jak każdy ma też wady:
1.Nie jest nokią tzn. że np nie widziałem do niego części zamiennych
2.Gniazdo ładowarki samsungowe - nie jest przyjazne (szkoda,że nie dali już obowiązującego powszechnie w nowych telefonach mikrousb.
3.Nie ma typowego gniazda słuchawkowego 3,5 ( trzeba się posługiwać przejściówką - jest w zestawie )
4.Klawisze fukcyjne jak dla mnie rozmieszczone zbyt "gęsto" i początkowo zamiast np zatwierdzić coś tam wciska się C lub z drugiej strony MENI zamiast klawisz odebrania rozmowy. Można się do "tego" nauczyć, ale w nokii e52 rozmieszczenie klawiszy było wyraźnie "przyjaźniejsze"
3tomek
Telefon jak każdy ma też wady:
1.Nie jest nokią tzn. że np nie widziałem do niego części zamiennych
2.Gniazdo ładowarki samsungowe - nie jest przyjazne (szkoda,że nie dali już obowiązującego powszechnie w nowych telefonach mikrousb.
3.Nie ma typowego gniazda słuchawkowego 3,5 ( trzeba się posługiwać przejściówką - jest w zestawie )
4.Klawisze fukcyjne jak dla mnie rozmieszczone zbyt "gęsto" i początkowo zamiast np zatwierdzić coś tam wciska się C lub z drugiej strony MENI zamiast klawisz odebrania rozmowy. Można się do "tego" nauczyć, ale w nokii e52 rozmieszczenie klawiszy było wyraźnie "przyjaźniejsze"
3tomek
.wr.energiapro.pl | 01.11.2009, 07:11

Maxello
Opinia neutralna
Ogólnie telefon dosyć ciekawy. Postaram się zatem w punktach, ująć co mi się podoba a co nie za bardzo:
1. zacznę od rzeczy bezapelacyjnie najlepszej czyli wykonania. Faktycznie, nie ma luzów, nic nie trzeszczy, jest dobrze spasowany, bardzo wytrzymały i solidny. Natomiast zgodzę się z Kasią w kwestii odporności elementów metalizowanych; po roku (przynajmniej u mnie) użytkowania zaczęły pojawiać się drobne, punktowe odpryski.
2. Kilka osób pisze tutaj o baterii wytrzymującej do 7 dni....hmm...chyba mamy inne telefony, u mnie 3-4 dni to max, przy średnio intensywnym użytkowaniu. Zaznaczę, że nic nie działa w tle,przynajmniej tak mi się wydaje, bo sprawdziłem telefon dokładnie w poszukiwaniu ewentualnego programu winowajcy.
3.Wyświetlacz OLED; Duży i całkiem dobry, za to kompletnie nieczytelny w słoneczny dzień.
4. Transmiter fm, pic na wodę, do niczego niepotrzebny i ze słabiutkim zasięgiem (1m?).
5.Mysz optyczną szybko wyłączyłem. Bardziej przeszkadza niż pomaga, trzeba mieć do niej małpią zręczność lub anielską cierpliwość (najlepiej jedno i drugie).
6.Zdjęcia jak na telefon wychodzą całkiem dobrze, chociaż przycisk aparatu reaguje ze zmiennym opóźnieniem, co może się odbić na jakości fotek, zwłaszcza tych w "ruchu".
7.Z kartą 4 GB na pokładzie muli i czasami ma tendencje do wieszania się, co się dzieje przy 16 Gb wolę nie myśleć.....
8..Niestety nie ma typowego gniazda słuchawkowego 3,5.
9. Jest jedno wejście dla ładowarkę i słuchawki. Fatalne rozwiązanie.
10. Ciężki. Typowy telefon dla faceta. Wg mnie, za ciężki.
11.Klawisze funkcyjne za gęsto rozmieszczone, zwłaszcza (cancel/wróć). Zdarza się podczas szybkiego korzystania z telefonu mimo wprawy, wcisnąć to co nie trzeba. Ergonomia zatem średnia.
12. WiFi działa bezproblemowo.
13. Z GPS u nie korzystam.
Podsumowując. Nie wiem czy jeszcze raz bym go kupił. Raczej nie. Zatem nie polecam.
1. zacznę od rzeczy bezapelacyjnie najlepszej czyli wykonania. Faktycznie, nie ma luzów, nic nie trzeszczy, jest dobrze spasowany, bardzo wytrzymały i solidny. Natomiast zgodzę się z Kasią w kwestii odporności elementów metalizowanych; po roku (przynajmniej u mnie) użytkowania zaczęły pojawiać się drobne, punktowe odpryski.
2. Kilka osób pisze tutaj o baterii wytrzymującej do 7 dni....hmm...chyba mamy inne telefony, u mnie 3-4 dni to max, przy średnio intensywnym użytkowaniu. Zaznaczę, że nic nie działa w tle,przynajmniej tak mi się wydaje, bo sprawdziłem telefon dokładnie w poszukiwaniu ewentualnego programu winowajcy.
3.Wyświetlacz OLED; Duży i całkiem dobry, za to kompletnie nieczytelny w słoneczny dzień.
4. Transmiter fm, pic na wodę, do niczego niepotrzebny i ze słabiutkim zasięgiem (1m?).
5.Mysz optyczną szybko wyłączyłem. Bardziej przeszkadza niż pomaga, trzeba mieć do niej małpią zręczność lub anielską cierpliwość (najlepiej jedno i drugie).
6.Zdjęcia jak na telefon wychodzą całkiem dobrze, chociaż przycisk aparatu reaguje ze zmiennym opóźnieniem, co może się odbić na jakości fotek, zwłaszcza tych w "ruchu".
7.Z kartą 4 GB na pokładzie muli i czasami ma tendencje do wieszania się, co się dzieje przy 16 Gb wolę nie myśleć.....
8..Niestety nie ma typowego gniazda słuchawkowego 3,5.
9. Jest jedno wejście dla ładowarkę i słuchawki. Fatalne rozwiązanie.
10. Ciężki. Typowy telefon dla faceta. Wg mnie, za ciężki.
11.Klawisze funkcyjne za gęsto rozmieszczone, zwłaszcza (cancel/wróć). Zdarza się podczas szybkiego korzystania z telefonu mimo wprawy, wcisnąć to co nie trzeba. Ergonomia zatem średnia.
12. WiFi działa bezproblemowo.
13. Z GPS u nie korzystam.
Podsumowując. Nie wiem czy jeszcze raz bym go kupił. Raczej nie. Zatem nie polecam.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 20.05.2011, 08:05

Chluba
Opinia negatywna
Ludzie ! Ogarnijcie się ! To jest(jak sama nazwa mówi)tylko t e l e f o n.
Cała reszta to tylko dodatki do niego podbijające cenę każdą pierdółką.
Aparat przy swoich gabarytach może służć do robienia okazjonalnych zdjęć z kolizji na drodze,imprezy itp.Więc nie wymagajcie by robił zdjęcia jakości lustrzanki.
Odtwarzacz mp3;ot żróło dżwięków nie zaprzątających umysłu bo i jakość wątpliwa ,choć nie najgorsza ; że o "stereo" z wbudowanych głośników nie wspomnę.
Wykonanie - pierwsza klasa,wyświetlacz dobry, w słoneczny dzień - porażka,nic nie widać.
Nowość transmiter fm to żadne wielkie halo,bo i jaki z tego pożytek? W samochodzie? Raczej nie bo i tak już musimy mieć radio,które teraz kupimy za parę groszy (z MP3 ,wejściem USB).
Dla dowcipnisi też się na wiele nie przyda bo działa z odległości ok 1m ,a i to zależy jak "wiatr zawieje".
Dzięki myszy optycznej(touch pad) zawartej w joysticku trochę go zaoszczędzimy (mniej wgniatając);można również wyłączyć funkcję myszy (przydatnej raczej tylko przy przeglądaniu internetu ,
bo w innych przypadkach bardziej przeszkadza niż pomaga).Z kartą 1GB działa dobrze , przy karcie 8GB jest zamulony , a gdzie mu jeszcze do tych 16GB , kyóre może teoretycznie obrobić...
Małe manipulatory cancel/wróć wymagają precyzji wciskania.Przycisk aparatu to też kaszana;działa jak mu się chce raz reaguje szybciej , innym razem myśli i myśli ...
Do tej pory osłabiały mnie teksty "Nokia to Nokia...", ale teraz muszę się z tym zgodzić , że Nokia mimo tego ,
że poszła w stronę 'masówki" i trochę bylejakości i plastiku jest i tak liderem z SE.
Komentaże pisane przez klientów chcących się pozbyć Szajsunga , jak i handlarzy - jaki to wspaniały wyświetlacz nawet na słońcu - i inne tego typu teksty, można wsadzić między bajki !
Reasumując ; jest to "cegła obronna"przyzwoitej jakości,choć nie powala na kolana.
Raczej nie polecam.
Cała reszta to tylko dodatki do niego podbijające cenę każdą pierdółką.
Aparat przy swoich gabarytach może służć do robienia okazjonalnych zdjęć z kolizji na drodze,imprezy itp.Więc nie wymagajcie by robił zdjęcia jakości lustrzanki.
Odtwarzacz mp3;ot żróło dżwięków nie zaprzątających umysłu bo i jakość wątpliwa ,choć nie najgorsza ; że o "stereo" z wbudowanych głośników nie wspomnę.
Wykonanie - pierwsza klasa,wyświetlacz dobry, w słoneczny dzień - porażka,nic nie widać.
Nowość transmiter fm to żadne wielkie halo,bo i jaki z tego pożytek? W samochodzie? Raczej nie bo i tak już musimy mieć radio,które teraz kupimy za parę groszy (z MP3 ,wejściem USB).
Dla dowcipnisi też się na wiele nie przyda bo działa z odległości ok 1m ,a i to zależy jak "wiatr zawieje".
Dzięki myszy optycznej(touch pad) zawartej w joysticku trochę go zaoszczędzimy (mniej wgniatając);można również wyłączyć funkcję myszy (przydatnej raczej tylko przy przeglądaniu internetu ,
bo w innych przypadkach bardziej przeszkadza niż pomaga).Z kartą 1GB działa dobrze , przy karcie 8GB jest zamulony , a gdzie mu jeszcze do tych 16GB , kyóre może teoretycznie obrobić...
Małe manipulatory cancel/wróć wymagają precyzji wciskania.Przycisk aparatu to też kaszana;działa jak mu się chce raz reaguje szybciej , innym razem myśli i myśli ...
Do tej pory osłabiały mnie teksty "Nokia to Nokia...", ale teraz muszę się z tym zgodzić , że Nokia mimo tego ,
że poszła w stronę 'masówki" i trochę bylejakości i plastiku jest i tak liderem z SE.
Komentaże pisane przez klientów chcących się pozbyć Szajsunga , jak i handlarzy - jaki to wspaniały wyświetlacz nawet na słońcu - i inne tego typu teksty, można wsadzić między bajki !
Reasumując ; jest to "cegła obronna"przyzwoitej jakości,choć nie powala na kolana.
Raczej nie polecam.
.adsl.inetia.pl | 23.05.2010, 09:05

kkts
Opinia pozytywna
Witam serdecznie.
Od dłuższego czasu szukałem Samsunga i550w, lecz jego dostępność jest już zerowa. Stąd moje dalsze poszukiwania w ofercie Samsunga. Podczas wojaży min. po stronach tego serwisu, przeczytaniu setek opinii na temat różnych telefonów (np. g810, którego zakup rozważałem, lecz użytkownicy makabrycznie narzekają na awaryjność), wybrałem dwa modele. Właśnie Samsunga i7110, oraz i780. Mają one wszystko to, co potrzebuję: GPS, WiFi i systemy operacyjne. W tym jednak momencie pojawia się pewien kłopot, mianowicie nie korzystałem z WinMobile, w który jest wyposażony i780, a z symbianem jestem już "dogadany". i7110 ma dodatkowo lepszy aparat i jest ogólnie bardziej multimedialny, lecz cena jest do głębokiego przemyślenia. Atutem i780 jest z kolei właśnie cena, klawiatura QWERTY i pełna obsługa GPS i wifi. Kończąc tę przydługą deliberację, proszę Was o pomoc w wyborze telefonu, oraz, jeśli to możliwe, chociaż pobieżne porównanie obu systemów (Symbian i WinMobile).
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Niestety nie mam w tej chwili czasu na porównywanie obu systemów, ale wspomnę może - bo chyba głównie o to chodzi - że na WM można znaleźć przynajmniej tak samo dużo, jeśli nie więcej potrzebnych narzędzi. Globalnie opłaca się jednak wziąć wybrany telefon do ręki i sprawdzić jak działa z wybranym systemem. Najlepszy program niewiele poradzi, jeśli sprzęt kiepski, albo implementacja różnych producencko-operatorskich nakładek tłumi możliwości maszynki. Życzę powodzenia w poszukiwaniach odpowiedniego modelu.
Od dłuższego czasu szukałem Samsunga i550w, lecz jego dostępność jest już zerowa. Stąd moje dalsze poszukiwania w ofercie Samsunga. Podczas wojaży min. po stronach tego serwisu, przeczytaniu setek opinii na temat różnych telefonów (np. g810, którego zakup rozważałem, lecz użytkownicy makabrycznie narzekają na awaryjność), wybrałem dwa modele. Właśnie Samsunga i7110, oraz i780. Mają one wszystko to, co potrzebuję: GPS, WiFi i systemy operacyjne. W tym jednak momencie pojawia się pewien kłopot, mianowicie nie korzystałem z WinMobile, w który jest wyposażony i780, a z symbianem jestem już "dogadany". i7110 ma dodatkowo lepszy aparat i jest ogólnie bardziej multimedialny, lecz cena jest do głębokiego przemyślenia. Atutem i780 jest z kolei właśnie cena, klawiatura QWERTY i pełna obsługa GPS i wifi. Kończąc tę przydługą deliberację, proszę Was o pomoc w wyborze telefonu, oraz, jeśli to możliwe, chociaż pobieżne porównanie obu systemów (Symbian i WinMobile).
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Niestety nie mam w tej chwili czasu na porównywanie obu systemów, ale wspomnę może - bo chyba głównie o to chodzi - że na WM można znaleźć przynajmniej tak samo dużo, jeśli nie więcej potrzebnych narzędzi. Globalnie opłaca się jednak wziąć wybrany telefon do ręki i sprawdzić jak działa z wybranym systemem. Najlepszy program niewiele poradzi, jeśli sprzęt kiepski, albo implementacja różnych producencko-operatorskich nakładek tłumi możliwości maszynki. Życzę powodzenia w poszukiwaniach odpowiedniego modelu.
.internetdsl.tpnet.pl | 14.05.2009, 15:05