R E K L A M A

Samsung Galaxy Young
pytania użytkowników

Wszystkich pytań: 95. Pokazuję od 1 do 20.
ricken 
Oceń: 0
Czy komus udało się go podładować z powerbanka? Jak zrobic by się bateria naładowała?
.play-internet.pl | 27 Jun 2018, 06:02
aphop
Oceń: 0
Witam.
Mam pytanie jak w tym modelu zapisywać SMS na karcie SIM a nie na smartfonie???

Pozdrawiam.
.dyn.telefonica.de | 30 Jan 2016, 18:54
R E K L A M A
Mauser
Oceń: 1
Czy istnieje opcja ustawienia przesuwanej tapety w tym smartfonie?
.internetia.net.pl | 06 Oct 2013, 22:11
aphop
Oceń: 0
Witam
Mam problem,chciałbym przenieść SMSy na karte SIM ..jak to zrobić?????
.dyn.telefonica.de | 30 Jan 2016, 18:35
Ania 
Oceń: 0
Telefon jest ogólnie fajny tylko jest mały problem, ponieważ praktycznie na każdej stronie pisze, że ma on 4Gb pamięci wbudowanej, a mój telefon nie ma nawet 1Gb. Chciałam się spytać czy da się to jakoś naprawić???
.internetdsl.tpnet.pl | 13 May 2014, 18:10
luke
Oceń: 0
Też ma samsung galaxy young jako aplikacja która pozwala przenosić aplikacje na kartę pamięci i robi wolną pamięć to " SD Maid " polecam sprawdza się
.23.111.205 | 19 Jun 2015, 18:32
kacsan
Oceń: 0
Bardzo dużo zajmuje system
.174.2.70 | 06 Jun 2015, 18:25
MatriX
Oceń: 0
4Gb pamięci wbudowanej tj. ok. 1 gb pod system , ok. 1 gb pod aplikacje i ich dane, ok. 200 mb cache i reszta, około 1,8gb dla użytkownika jako wewnętrzna karta sd
.centertel.pl | 14 Apr 2015, 19:29
jozek 
Oceń: 0
Gdzie można ustawić podświetlenie klawiszy funkcyjnych jeśli takowe jest?
.dynamic.chello.pl | 05 Aug 2013, 17:22
MaTrIx
Oceń: 1
Niestety(bardzo niestety) ten telefon nie posiada podświetlenia klawiszy :/
.centertel.pl | 14 Apr 2015, 19:38
justa
Oceń: 0
czy ten tel ma w smsach czos co nazywa się czat , chodzi mi o to czy sms od nadawcy jest np pod smsem do odbiorcy tak jak w nokii 206?
.dynamic.chello.pl | 14 Dec 2013, 19:43
MatriX
Oceń: -1
Tak.
.centertel.pl | 14 Apr 2015, 19:33
natty
Oceń: 0
Cześć, czy ten telefonik ma klawiature qwerty?czyli jak bedzie stal pionowo to bedzie klawiatura qwerty?
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 01 Oct 2014, 17:55
MatriX
Oceń: 0
Tak.
.centertel.pl | 14 Apr 2015, 19:23
robert 
Oceń: 1
czesc wszystkim, nie tak dawno znalazlem samsung GT S6310N YOUNG . lecz nie moge go wlaczyc pojawia sie na ekranie tylko nazwa telefonu , potem zanika wyswietlacz zaden przycisk nie reaguje tylko ciagle bez ustanku wibruje i nic po za tym wiecie co moge z tym zrobic prosze o wskazowki dziekuje
.bb.sky.com | 18 Oct 2014, 18:38
MatriX
Oceń: 0
Trzeba wgrać nowy software. W internecie jest dużo poradników. Wpisz "how to flash stock rom s6310".
.centertel.pl | 14 Apr 2015, 19:23
Przemo 
Oceń: 0
Witam. Chciałbym się dowiedzieć co mam zrobić żeby przerzucić aplikacje oraz media na karte pamięci. Wewnętrzną pamięć mam już zapelnioną... Prosze o info
.centertel.pl | 28 Mar 2015, 18:50
rafau300 
Oceń: 0
Witam

Ja na tym telefonie używam aplikacji Link2SD, dzięki niej można przenieść aplikacje na kartę SD, dodatkowo w wersji Plus można przenieść dane aplikacje i katalogi data i obb aplikacji. Jednakże wymaga ona roota, niestety bez niego nie da się przenosić aplikacji na kartę SD.
.adsl.inetia.pl | 03 Apr 2015, 23:33
julkakulka50
Oceń: 0
Witam! Jak w tym telefonie wyłączyć tryb bezpieczny?
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 25 Feb 2015, 14:50
Milk_97
Oceń: 1
Witam. Mam pytanie odnośnie tego telefonu. Czy można w nim przenosić aplikacje z telefonu na kartę pamięci? Proszę o odpowiedź, ponieważ zastanawiam się nad jego kupnem. Aktualnie posiadam samsung s5260 (zwany star II / star 2) i chcę kupić sobie lepszy telefon, z systemem android. :)
.opera-mini.net | 12 Jun 2014, 10:24
Raku602 
Oceń: 0
Dzień dobry, Mam GT_S6310 i nagle przestał włączać się aparat z kamera wyskakuje ( ostrzeżenie Błąd kamery)po zatwierdzeniu "ok" wyrzuca do meni.Czy to coś poważnego.?
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 01 Jan 2015, 03:24
Milk_97
Oceń: 0
@dante793:
A jak się on sprawuje w użytkowaniu? Jak się pisze na nim sms-y? (piszę dość dużo sms-ów). Zacina się? Przepraszam za tyle pytań, ale szukam nowego telefonu i chce teraz kupić taki, który będzie się dobrze sprawował, a nie taki na chybił trafił :)
.opera-mini.net | 14 Jun 2014, 18:54
dante793 
Oceń: 0
Mam ten telefon niestety nie można przenosić na kartę SD.
.miedzyn.net | 13 Jun 2014, 17:11
marta 
Oceń: 0
Witam,tak jak wkazdym telefonie jest licznik danych,zawsze co miesiac mi sie zerował,a od tego miesiaca nie chce sie zerować,a ja nie wiek jak to zrobić,pomoże ktos?
.134.65.129 | 06 Dec 2014, 15:06
xdsa
Oceń: 0
Witam. Mam pytanie czy w tym telefonie da się włączyć przy baterii ile zostało procent? Tzn poziom naładowania baterii żeby był wyświetlony na pasku u góry?
.116.234.230.lapy234.tnp.pl | 16 Aug 2014, 12:35
tomasz
Oceń: 0
Battery Widget - polecam.
Wyświetla sie dodatkowy wskaźnik z lewej strony paska powiadomień ukazujący poziom naładowania baterii w procentach.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 30 Nov 2014, 01:11
Swag xD
Oceń: 0
@sgy:
Witam !
Tak ,można jeżeli się zainstaluje w sklep google !
Pozdrawiam !
.toya.net.pl | 25 Aug 2014, 14:38
sgy
Oceń: 0
NIE
.162.173.3 | 21 Aug 2014, 22:53
Young
Oceń: 0
Witam wszystkich. Mam bardzo ważne pytanie. Zastanawiam się nad zakupem tego telefonu, a samsung galaxy trend plus. Będę zamawiała na allegro no i nie ukrywam, że ten wyniesie mnie niecałe 300zł, a trend plus 453zł. Tylko mam takie pytanie czy warto go kupić? Będę używała go głównie do pisania sms-ów, robienia zdjęć od czasu do czasu. Ma ktoś zainstalowaną na nim aplikację Clean Master? Bardzo proszę o szczerą opinię.
.opera-mini.net | 14 Aug 2014, 13:31
ina
Oceń: 0
Potrzebuję pomocy. Mam ten telefon nie całe pół roku, a po zmianie rutera wifi w domu nie mogę podłączyć się do żadnego wifi, gdyż mimo wpisywania poprawnego hasła, wyskakuje komunikat, iż jest ono złe. Próbowałam już w kilku innych miejscach i nie działa. Jeśli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał, proszę o informacje w jaki sposób. Z góry dziękuję
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 10 Aug 2014, 18:31
chuda 
Oceń: 1
Drodzy moi. Kupilam samsunga young i nie moge otwierac ani wysylac zdjec, co musze zainstalowac? Prosze o podpowiedz.
.b-ras2.srl.dublin.eircom.net | 21 Jan 2014, 12:38
woluz 
Oceń: 0
Mam samsunga young GT s6310 zrobiłem roota w telefonie i soft samsunga i wszystko śmiga tylko jedno w galerii nie mam zdjęć obrazków z karty zewnętrznej! Proszę o radę za co DZIĘKUJĘ!
.serv-net.pl | 10 Aug 2014, 09:41
jurek
Oceń: 1
Czy ten model ma działający samodzielnie(bez Wi-Fi) GPS,i jak go uruchomić jezeli ma?
.lublin.mm.pl | 20 Jul 2014, 16:15
Sanro
Oceń: 1
Jaka jest najnowsza wersja systemowa?
.multi.internet.cyfrowypolsat.pl | 02 Jul 2014, 04:19
Oskar
Oceń: 0
Ja mam tylko pytanie jak instalować applikacje na sd w tym telefonie?
.bb.online.no | 02 Jun 2014, 00:21
dante793 
Oceń: 0
Nie można. Aplikacje są instalowane na pamięci urządzenia.
.miedzyn.net | 13 Jun 2014, 17:11
szary
Oceń: 0
co zrobić żeby przychodziły sms ????
.play-internet.pl | 01 Jun 2014, 14:54
Wszystkich pytań: 95. Pokazuję od 1 do 20.