R E K L A M A

Samsung Galaxy J4+ Dual SIM
Opinie użytkowników

Wszystkich opinii: 39. Pokazuję od 11 do 20.
43,6% 
 35,9% 
 20,5% 
Qasza
Samo urządzenie wydaje się być OK - poza powolnością działania, ale to pewnie jest uzależnione od szybkości procesora itd, czyli półki cenowej, która jest w tym przypadku najniższa. Natomiast system operacyjny android to jest chyba jakieś grube nieporozumienie - twórcy tego systemu chyba nie mieli wiele wspólnego z designem. Najistotniejsze elementy np. przyciski są bardzo małe - dostęp do najważniejszych funkcji jest często poukrywany itd. Uważam, że niemal cały interfejs androida mógłby być bardziej "ergonomiczny", wyrazisty, pola dotknięć ("przyciski") większe, ilość dotknięć pomiędzy podstawowymi operacjami mniejsza.
.72.134.36 | 18 Jul 2019, 09:07
Użytkowniczka 123
Mam ten telefon 6 MSC i szczerze mówiąc jestem MEGA zadowolona z jego użytkowania. Mam mnóstwo gier i aplikacji i działa bez zarzutu. Nie zacina sie, działa płynnie. Bateria trzyma 2 dni. Polecam.
.173.153.54 | 04 May 2019, 16:05

Jarosław
Na co dzień prywatnie używam Xiaomi Mi6, ten telefon dostałem jako służbowy od firmy. Mając porównanie, kultura działania tego Samsunga jest poniżej wszelkiej krytyki, sama aplikacja ustawień potrafi się zaciąć i doprowadzić człowieka do szału, przeczytanie czegokolwiek na ekranie przy umiarkowanym nasłonecznieniu zmusza do wytężania wzroku i domyślania się co jest napisane a sama jakość materiałów z jakich telefon został wykonany sprawia wrażenie trzymania w dłoniach zabawki dla niemowlaków. Nie polecam, nawet jeśli ma służyć tylko do SMS i dzwonienia, a między Xiaomi Mi6 a tym paździerzem jest ogromna przepaść technologiczna.
.20.149.217 | 18 Apr 2019, 17:04
Łukasz
Mam j4+ już 2 miesiąc i szczerze nie narzekam jeżeli ktoś ma inne zdanie to tak jak poprzednik pisał nich dołoży kilka stowek i kupi lepszy jak narazie jest ok
.147.36.187 | 16 Apr 2019, 17:04

karlsma
Uwaga! Telefon nie posiada żyroskopu!
Według mojej wiedzy poprawną formą jest: "ten telefon MA żyroskop". Wiem o tym od producenta, choć sam nie POSIADAM tego smartfona: https://www.samsungmobilepress.com/resources/galaxy_j4_plus/techspecs
Niemniej producentowi również zdarza się oczywiście czasem pomylić, tylko że w takim wypadku nie mam podstawy, by zmienić dane. Pozdrawiam. (jf)
.131.156.223 | 16 Apr 2019, 17:04
AniaGłowacka
Kupiłam telefon miesiąc temu, nie ścina się ale za to problem jest z ładowaniem wejście wszystko sprawne a bateria nie chce się ładować nie wiem dlaczego. Tak to telefon extra :)
.173.34.9 | 24 Mar 2019, 05:03
Mateusz
Ten telefon to porazka. Lepiej kupic za podobna cene iphon'a. Bateria niw wytrzumuje obciazenia gier ani tak samo zwyklego uzywania internetu. 4-rdzenieniowy procesor przy 2 procesach umiera. Przy byle okazji urzadzenia dostaje ochydnej pikselozy. Aparat nie jest zly. Ogolnie nie warty ceny. Nie kupilbym ponownie nawet za jej polowę.
.248.164.110 | 15 Mar 2019, 19:03
Archi
Siemka kupiłem j4+ w Holi za 156?..i nie narzekam nawet do aparatu sie przyzwyczaiłem jak za tą cenę spoko telefonik bateria trzyma na danych cały dzień..wszystko moim zdaniem zależy też od tego jak sformatujesz baterię od samego początku mnie bez netu trzyma 2.5 do 3 dni...ogółem spoko czasem często słownik gubi literki ale ogółem jestem zadowolony...pozdrawiam
.147.99.183 | 05 Mar 2019, 10:03
lamal
Przesiadłem się z Xiaomi Redmi 4x, niestety porównanie nie pozwala mi na pozytywną opinię o J4+. Jedyna zaleta J4+ to większy ekran i NFC. Mimo ok. 3 miesięcznego użytkowania i 2 aktualizacji mających poprawić działanie i "inne takie" nie widzę poprawy. Najgorszy jest czas reakcji, wybieranie numeru to kilka chwil zanim pojawi się ekran z numerem telefonu, przy połączeniach przychodzących dopiero po kilku dzwonkach pojawia się kto telefonuje, ok. 5 sekund zanim youtube zareaguje na zmianę położenia ekranu, wykrywanie twarzy to nieporozumienie, odblokowanie trwa dłuższą chwilę, w xiaomi wystarczył czytnik linii, naprawdę żałuję, że go sprzedałem. PS. Nie wiem czy to bezpośrednia wina telefonu czy aplikacji, ale podczas nawigacji Yanosik przez bluetooth pojawiają się tylko końcówki komunikatów, bo zaczyna "mówić" zanim połączy się z głośnomówiącym (Xiaomi działał bez zarzutów).
.253.235.242 | 01 Mar 2019, 09:03
Remas
Posiadam telefon od miesiąca. Wyświetlacz na duży plus. Jasny i czytelny. Dźwięk na słuchawkach bardzo dobry. Bateria ładnie trzyma. Do przeglądarki, Youtube wystarczający. Nie wymagajmy cudów bo jest tylko 2gb ram. Można zagrać jednak swobodnie w Real Racing 3 czy Gangstar Vegas. Zasięg ok, jakość rozmów akceptowalna a nawet dobra. Aparat przy dobrym świetle robi dość ładne zdjęcia. Przedniego nie używam ale na plus niech będzie przednia lampa błyskowa.Czasami się zamyśli trochę ale nie ma irytacji żeby rzucać o ścianę itp:-) W Antutu wyciągnął 46000, jeżeli chodzi o Wifi u mnie osiąga ponad 80 Mbps przy DL. Na minus czujnik światła - za mocno przyciemnia. Pewnie znajdzie się jeszcze kilka minusów ale jako budżetowiec z dużym ekranem i dobrej baterii nie jest taki zły.
.64.19.243 | 25 Feb 2019, 19:02

Wszystkich opinii: 39. Pokazuję od 11 do 20.