R E K L A M A

Nokia Lumia 625
pytania użytkowników

Wszystkich pytań: 64. Pokazuję od 1 do 20.
Marian 
Oceń: 0
Ogółem telefon spoko, dobry aparat, nie zacina się, ale mam pytanie, może ktoś pomoże: wyrzuca mnie z przeglądarki co jakiś czas miałem Win 8, a teraz mam 8.1
.centertel.pl | 30 Nov 2017, 08:40
Andres
Oceń: 0
Witam.
Mam takie pytanie - może ktoś wie, czy można wykorzystać sygnał GPS z Nokii Lumi 625 i przesłać go Bluetooth'em do tableta?. Chciałbym użyć tabletu jako nawigacji samochodowej, ale nie mam w tablecie modułu GPS. Czy jest możliwy taki sposób? Telefon i tablet łączą się ze sobą - sprawdziłem to. Z góry dziękuję za odpowiedź. Andres
.slupsk.hypnet.pl | 27 Apr 2016, 15:32
R E K L A M A
Alekzz 
Oceń: 0
Hej, jest możliwość ustawienia swojego dzwonka mp3 ?? I czy pamięć 512 jest odczuwalna w WP8.1 ??
.adsl.inetia.pl | 03 May 2015, 14:35
b156
Oceń: 0
-jest możliwość ustawienia swojego dzwonka, w sklepie jest aplikacja w której można nawet kawałek utworu wyciąć, lub wrzucić do odpowiedniego folderu

-zdecydowanie odczuwalna jest mała ilość ramu
.free.aero2.net.pl | 04 Apr 2016, 01:37
pawel
Oceń: -7
Jest odczuwalna, jak dla mnie, tylko przełączaniu aplikacji i przeglądarce z kilkoma kartami bo wczytują się od nowa.
.adsl.inetia.pl | 16 Jul 2015, 09:35
sabina
Oceń: 0
Witam! mam problem nie wiem jak to sie stało ale zniknęła mi cała książka telefoniczna :O w ostatnich połączeniach widnieją nadal kontakty ostatnio wybierane i są one normalnie zapisane jak w książce lecz gdy wejdę w kafelkę " kontakty" to pojawia się : "wszystkie Twoje kontakty są teraz ukryte ale nadal znajdziesz je podczas wyszukiwania ( g...prawda, daje szukaj to nie odnaleziono), aby zobaczyc tu więcej kontaktów nacisnij opcje WIDOCZNE (też nic - pojawia się filtrowanie a tam juz wszystko jest ustwione jak należy) ktoś wie o co chooo??
.adsl.inetia.pl | 29 Sep 2015, 13:53
Ania
Oceń: -3
Witam, proszę o pomoc. Lumia 625 chodziła bez zarzutu przez 10 m-cy. Po aktualizacji zaczęła wariować. Sama pisze, ekran drży. Nie można często odblokować. Po restarcie nie czyta kontaktów z sim oraz nie widzi sd. Co zrobić? Miał ktos tak?
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 18 Aug 2015, 16:58
Ania 
Oceń: -1
Ja tak miałam, złożyłam reklamację i po problemie. telefon chodzi bez zarzutu. Tylko swoich dzwonków nie mogę ustawić.
.dynamic.mm.pl | 23 Sep 2015, 19:30
basia 
Oceń: 0
Witam. Mam pytanie . Jaka moze byc przyczyna tego ze po włożeniu karty pamięci 32GD Tel mi jej nie odczytuje nie moge ściągnąć żadnych aplikacji. Wiem ze karta jest sprawna. Mam lumie 625. Mam ten Tel od 1.5 roku i bym nie zawodny do teraz . Zaczyna się mulic . Baterie ms przez jeden dzień.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 01 Jul 2015, 03:29
pawel
Oceń: 0
Jezeli masz telefon od tak długiego czasu to przybyło kilka aktualizacji , możesz zrobić reset telefonu a potem posłużyć się narzędziem Lumia Recovery Tool, które wgra Ci najnowszą wersję oprogramowania.
.adsl.inetia.pl | 16 Jul 2015, 09:37
Lumia625 
Oceń: -1
Jak usunąć pliki INNE z Lumi 625
.static.ip.netia.com.pl | 01 Apr 2015, 16:26
MsQbek 
Oceń: -1
Czy można w lumi 625 ustawić dzwonek pod konkretny kontakt? Z tego co wiem istenie możliwość ustawienie własnego dzwonka mp3, ale czy można ustawiać mptrójki pod konkretne kontakty?
.150.8.210 | 16 Jan 2014, 11:10
sk
Oceń: 0
@mamcia170555:
można można, wchodzisz na kontakt, klikasz na ołówek, oznaczający edycję, dzwonek i voila;)
.kg.net.pl | 11 Mar 2015, 21:57
Kati :)
Oceń: -1
@turek:
Turek jesteś złotym człowiekiem szacun :) długo się zmagałam aby te dzwięki własne wgrac a dzięki tobie to się udało pozdr :)
.124.123.247.rybnet.pl | 09 Sep 2014, 15:15
Ania
Oceń: 0
@turek:
Wielkie dzięki! Pomoc bezcenna:-)
.dynamic.chello.pl | 18 Jul 2014, 18:07
beti71
Oceń: 0
Bravo dla TUREK, bez żadnego problemu po podpięciu się przez komputer do fonka udało się wgrać utwory do folderka rightone.Działa !!!!!!!!!!!!!
.centertel.pl | 19 May 2014, 09:00
kiero93
Oceń: 0
@turek:
Dzięki za podpowiedz!!!!
.swietochlowice.vectranet.pl | 03 Apr 2014, 21:22
turek
Oceń: 5
Dokładnie tak..wystarczy podpiąć telefon do komputera (widzi go normalnie jako pamięć masową), wejść w pamięć wewnętrzną telefonu w folder 'ringtones; i tam wrzucać swoje mp3. Telefon będzie je widział jako dźwięki dzwonka.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 14 Mar 2014, 10:44
mamcia170555
Oceń: 0
@jubi111:
można ustawić pod konkretny kontakt ale tylko dźwięki oryginalnie zainstalowane przez NOKIĘ w2 telefonie. A te są bardzo cienkie. Przypisanie własnej muzyki do kontaktu jest niemożliwe podobno bez doinstalowania jakiegoś programu ale jeszcze nie udało mi się uzyskać nazwy tego programu.
.dynamic.chello.pl | 09 Feb 2014, 11:13
jubi111 
Oceń: 1
Tak, można do każdego kontaktu ustawić inny własny dźwięk na połączenia i sms-y.
.promax.media.pl | 17 Jan 2014, 07:49
Zosia
Oceń: 0
Witam. Czy ktos wie jak zablokowac wyskakujace reklamy na tel? Sciagnelam sobie words with friends i teraz jak gram co druga kolejke chyba wlacza sie mi jakas reklama... Pomocy.
.ntlworld.ie | 11 Mar 2015, 16:03
Kakusia1127
Oceń: 0
Witam. Mam problem z właczeniem internetu. Wczesniej bylo wszystko dobrze, ale przez ostatnie dni cos sie zepsuło, a mianowice: wlaczam normalnie internet a tam nic. Gdzie zawsze pokazywaly sie na gorze ekranu te dwie strzalki (w dol i w gore). A no i zawsze nawet przy wylaczonym internecie zawsze na gorze bylo 3G. A teraz tego nie ma. Moze ktos mi pomoc?
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 06 Feb 2015, 11:49
bakalia
Oceń: 0
Jak przelaczyc radio na sluchawki, sa one wlaczone ale radio gra na glosniku zewnętrzne telefon lumia 625 z góry dziękuję za pomoc
.centertel.pl | 04 Feb 2015, 17:44
Ewela
Oceń: 0
Mam pytanie do użytkowników. Czy ta Lumia ma aplikację Office (word, exel itp.)? I jak Wam sie z niej korzysta? Oraz czy internet w tych modelach dobrze działa?
Pytam ponieważ byłam ost w salonie i sprzedawca wciskał mi Lumie 735- bo ma LTE a ja jednak wolę 625. Czy to LTE faktycznie jest takie ważne i bez niego net nie bedzie działał sprawnie?
.multi.internet.cyfrowypolsat.pl | 06 Nov 2014, 10:45
macker007
Oceń: 1
Lumia 625 ma preinstalowany pełny pakiet Office. Posiada także LTE, więc albo sprzedawca zwyczajnie się nie znał, albo chciał zwyczajnie wcisnąć droższy model. Ale fakt, L735 będzie dużo lepsza, a wyświetlacz ma tę samą przekątna.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 19 Jan 2015, 17:07
kk 
Oceń: 0
brać 735 -pod każdym względem lepsza od 625!
.dynamic.chello.pl | 20 Nov 2014, 20:50
Junii 
Oceń: -1
Jak przenieść zdjęcia z pamięci telefonu na pamięć karty SD?
.dsi-sieci.pl | 04 Jan 2015, 16:11
eleo
Oceń: 0
Jak wyciąga się baterię w tym telefonie. Chce zresetować i okazuje się, ze bateria jest nie wyciągalna. Więc jak zresetować?
.dynamic.chello.pl | 22 Nov 2014, 20:00
Yarecky 
Oceń: 1
Aby zresetować telefon należy przejść do menu i wybrać Ustawienia --> Informacje --> zresetuj telefon , lub przytrzymać 15 sekund przycisk wł/wył do momentu poczucia wibracji wtedy należy puścić w.w przycisk a telefon zostaje przywrócony do ustawień fabrycznych.
.play-internet.pl | 29 Nov 2014, 15:25
Greg
Oceń: 1
Witam, czy miał ktoś z was problem z bluetooth?
A mianowicie rozłącza mi po kilku minutach słuchawkę, po czym nie mogę wyłączyć lub właczyć bluetooth w tel.
.109.239.100 | 07 Nov 2014, 11:03
Ewela
Oceń: 0
Gdzie aktualizuje sie smarta z WP 8.0 na 8.1 ?
.multi.internet.cyfrowypolsat.pl | 04 Nov 2014, 23:13
Madzia-op 
Oceń: 0
Czy w noki Lumnia 635 można w jakis sposób nagrać rozmowe telefoniczną?
.play-internet.pl | 27 Oct 2014, 08:11
Michał 92 
Oceń: 0
mam bardzo ważne pytanie a mianowicie: gdy podłączam telefon pod usb to na komputerze pokazuje mi jako podłączono aparat fotograficzny...czytałem na ten temat i ktoś napisał żebym spróbował podłączy do innego komputera niestety problerm nie zniknął..co to moze byc?
.dynamic.gprs.plus.pl | 02 Oct 2014, 21:44
zajaczek59
Oceń: 0
Cześć, mam Lumie 625 i nie świecą mi ikony pod wyświetlaczem. Nożna to jakoś włączyć? Moja żona ma 720 i jej świecą.
.adsl.inetia.pl | 01 Sep 2014, 08:29
Marung69
Oceń: 0
nie można ponieważ ten model ma nie podświetlane to przyciski
.centertel.pl | 02 Sep 2014, 13:21
tomekqwerty
Oceń: 0
Chcialbym sie zapytac czy mozna samemu skonfigurowac telefon w celu wyslania mms-a? Bo pojawia sie napis skontaktuj sie z operatorem w celu ustawien sieciowych
.play-internet.pl | 20 Aug 2014, 21:01
Wszystkich pytań: 64. Pokazuję od 1 do 20.