R E K L A M A

LG L90
Opinie użytkowników

Wszystkich opinii: 246. Pokazuję od 161 do 170.
63,4% 
 13,4% 
 23,2% 
Kazik13
Jestem posiadaczem tego telefonu od 6 tygodni. Zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Po przejściu z Samsunga Galaxy Gio różnica jest ogromna. Największym jego plusem jest według mnie bateria. Przy normalnym użytkowaniu wystarcza nawet na 4 dni, co jest dla mnie dużym zaskoczeniem. Przy zakupie brałem pod uwagę jeszcze L9 II, ale do L90 przekonała mnie mnie właśnie spora bateria i tylna klapka wykonana z o wiele lepszego materiału, na którym tak właściwie nie widać żadnych śladów użytkowania.
Pracuje bardzo sprawnie, ani razu się nie zawiesił. Internet przegląda się stosunkowo dobrze. Aparat zdjęcia robi przeciętne (jak to telefon komórkowy, choć jeśli mamy dobre warunki to zdjęcia wychodzą całkiem dobre). Dioda doświetlająca też stanowi sporą zaletę. Na wyświetlaczu nie widać żadnych rysek (korzystam z niego bez żadnego etui, foli czy innego zabezpieczenia).
Telefonu dla siebie szukałem dłuższy czas i uważam, ze w tej półce cenowej nie można znaleźć lepszego telefonu. Naprawdę gorąco polecam!
.cpe.smnt.pl | 20 Sep 2014, 13:09
clover
Telefon rewelacyjny ale gdy się przyjrzymy z boku bądź jakoś i zobaczy sie wygasły pixel jest te miejsce irytujące , ale tak daje radę sprzedałem go bo zachciało mi sie przy wymianie lombardowej PS3 za niego to był błąd ale no cóż raz sie traci a raz zyskuje teraz LG L5 II i jest no do typowych żeczy jest OK ale bede zmieniał przynajmniej do 2 mies na S4 ostateczny wybór bo S3 LTE już miałem z 2Gb ram lecz używka a tak S4 LEPIEJ Pasuje zasługa amoled nie ma tam jakichkolwiek widniejących pixeli może mi sie amoled spodobał już tak XD

Przy LGL90 Bateria trzymała rewelacyjnie dokładnie ale sporo wymuszam wydajności od razu więc do do gier odpaliłem

Gta Sa
Modern combat 3(MC3) , MC 4 , MC5 , Real racing 3 wiadomo że pójdzie ,
PPSSPP - no dało coś tam grać chyba w NFS Rivals czy Carbon ale na więcej dziwne te telefony że nie mają jak obsłużyć idealnie PPSSPP Emulatora a Szkoda.
Podświetlenie sprawdza się OK
ale jak mówiłem ten pixel od kąd go kupiłem nie zauważyłem bo miałem Lumie 1320 za 800zł i mi sie po 3-4 dniach nie spodobała nawet przy zrobieniu WP8.1 to taka na wymiane za nowy L90 nie wiem właśnie może samo od siebie sie zrobiło.
Po Za tym Polecam na prawdę w ten fakt że bateria jest świetna
.rudaslaska.vectranet.pl | 17 Sep 2014, 18:09

mela20
Miałam LG L7 też spisywał się dobrze ;) Zamierzam sobie kupić LG L90 bo widze opinie na temat telefonu są mega zaskakujące - pozytywne ;)
.adsl.inetia.pl | 17 Sep 2014, 13:09
eterowa
Przedni aparat ma rozdzieloczość 1,3 mpx, nie 0,3 ;)
Problem był już roztrząsany w komentarzach. (jf)
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 15 Sep 2014, 22:09

Karol
Świetny smartfon, jakość wykonania, wytrzymałość baterii, wyświetlacz, użytkowanie - wszystko na wielki plus, za taką cenę można spokojnie brać, nikogo na pewno nie zawiedzie. A jeżeli zastanawiacie się nad kupnem galaxy s3 w wersji 1GB ram, to zdecydowanie polecam LG - o wiele tańszy, nowszy android, a możliwości niemalże te same!
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 12 Sep 2014, 19:09
Dziki operator
A więc tak. Jeśli ktoś się waha i zastanawia nad tym telefonem, to od razu mówię że ten telefon jest świetny i nie ma powodów do obaw. Bardzo szybki, zero zawieszek. Świetny Android, dobry procesor. Nie ma mowy o pikselozie. Po prostu brać !
Polecam
.tarman.pl | 09 Sep 2014, 13:09
zadowolony
Powiem tak, miałem samsungi, soniaki, nokie i se.... LG omijałem szerokim łukiem, to był błąd największy w życiu. LG l90 swoim kształtem nawiązuje do kultowego samsunga galaxy s. Mi się bardzo podoba, ale to sprawa gustu. Posiadam swój telefonik od miesiąca i jestem jak najbardziej pozytywnie zaskoczony. Obudowa spasowana na 5+ nic nie skrzypi, w wersji czarnej klapka matowa chropowata, głośniki grają czysto i siłę głosu w skali od 1 do 10 określiłbym na 7. Ekran bajka, szybkość działania wzorowa, ani razu mi się nie zaciął. Bateria w gry nie gram, dziennie około godziny rozmów, 50-100smsów, 1,5 godziny wifi i spokojnie wytrzymuje 3-4 dni. Wchodzi normalna simka nie nano. Zastanawiałem się nad moto g, ale z wejściem sd wychodzi drożej około 799zł plus trzeba dokupić ładowarkę. Za LG dałem w znanej sieci 649zł i jest wart swojej kasy. Tak jest wyprodukowany w Korei, ale lepszy wykwalifikowany Koreańczyk niż Chińczyk składający telefony za miskę ryżu. Ma kilka wad jak choćby nie pełna blokada czyli jak to producent określa quick foto, mimo zablokowanego telefonu może włączyć się aparat foto i robić zdjęcia, ale problem rozwiązałem:) Naprawdę warto kupić LG l 90 polecam
.bialapodlaska.vectranet.pl | 08 Sep 2014, 21:09
loki666
Witam. Jako zwolennik systemu Windows Phone postanowiłem spróbować czegoś nowego, lecz nie chciałem wydawać góry pieniędzy na drogiego smartfona z androidem więc pomyślałem o półce średniej. Zaplacilem za niego bagatela 500zł więc naprawdę w tej cenie może nie idealny ale telefon spełniający oczekiwania. Bałem się wcześniej czytanych opinii na jego temat... ze rozdzielczość, ze pamięć ze procesor. Nie zauważyłem żadnej pixelozy więc nie wiem w czym to komu przeszkadza.Internet przegląda się bardzo przyjemnie, rozmiar telefonu jak dla mnie idealny. Jakosc rozmów bdb nie gram w gry więc mega wydajności procesora graficznego mi nie potrzebne. Całkiem płynna praca systemu plus Android 4.4.2 jak dla mnie wygląd ok. Bałem się braku automatycznej regulacji wyswietlacza... na próżno.Da się z tym żyć tym bardziej że telefon naprawdę nie drogi a całkowicie funkcjonalny. bateria wytrzymuje mi 2 pełne dni więc dla mnie to wynik doskonały.a te klawisze pod wyświetlaczem jednak mogłyby świecić:-)może się przyzwyczajeni ale i tak szczerze polecam
.dynamic.chello.pl | 08 Sep 2014, 21:09
Mariusz J
Telefon bez problemu wytrzymuje od 2 do 4 dni na baterii , nie ma mowy o codziennym ładowaniu chyba ze będziemy grali cały dzień , posiadam LG już parę miesięcy i nie miałem z bateria żadnych problemow do tej pory , na koniec polecam wszystkim jego zakup.
.extreme-net.one.pl | 03 Sep 2014, 23:09
RIDDIM
Witam,
Telefon posiada wideo rozmowy, chociazby przez hangouts (czy jakos tak).
Powinienem jeszcze zwrocic uwage na baterie. Na poczatku bylem zadowolony. Wytrzymywala 1,5 dnia, wiec ladowac trzeba codziennie. W nocy potrafi zejsc nawet 30% baterii. Wiec ladowac i tak trzeba codziennie. Po jakims miesiacu bateria nie wytrzymuje nawet dnia, przy zwyklym korzystaniu, duzo internetu. Dodam ze telefon podczas ladowania nigdy nie byl uzywany, wiec to nie moze byc spowodowane zlym ladowaniem :( Nie ukrywam, ze zawiodlem sie na tej baterii..
.centertel.pl | 01 Sep 2014, 20:09

Wszystkich opinii: 246. Pokazuję od 161 do 170.