R E K L A M A

LG G8S ThinQ
Opinie użytkowników

Wszystkich opinii: 1. Pokazuję od 1 do 1.
100,0% 
 0,0% 
 0,0% 
Shy
Mam od kilku dni. Pierwsze wrazenia. Duży ale w miarę poręczny wiec nie ma tragedii. Nawet w dolaczonym etui. Szybki. Chodzi pięknie bez zadnych lagow ale to chyba norma przy tej specyfikacji. Przy normalnym użytkowaniu wieczorem 48% baterii od 7 rano więc bateria spoko. Szybko sie ładuje wiec jak trzeba doładować wystarczy na chwilę podpiąć i mamy kolejne godziny dzialania. Aparatu nie oceniam bo mnie nie interesuje. Solidnie wykonany. Sprawia wrazenie że nie straszne mu upadki ale i tak juz idzie do mnie pancerne etui (ciezko kupic fajne bo wszystkie są do g8 bez s. Dziwne skoro nie mozna tego telefonu u nas kupić... ). Nie wiem jak indukcja bo w zestawie tylko zwykla ladowarka dopoero zamowilem indukcyjna. Notch nie przeszkadza. Wlasciwie nie zwracam na niego uwagi. Przez niego nie widac procentow baterii ale wyswietla je aod więc spoko. Poki co nic mnie nie wkurza i nie drażni. Gsm wifi nfc wszystko dziala ok. Natywna apka do maili dziala super. Mniej funkcji niz aquamail ale za to bez rekpam i bardziej stabilna. Ui daje radę. Ogolnie spodziewalem sie ze spędzę 3 dni na zabawie w konfigurację wgrywanie apek itd. Po 3 godzinach wszystko zrobione i zabawa sie skończyła. Face id dziala fajnie. Nawet w ciemnosci. Rozpoznaje twarz nawet z daleka i z roznych kątów. Fingerprint szybki i dziala obojetnie jak ulozysz palec. Jedynie hand id i zwiazane z tym bajery typu sterowanie telefonem jest bez sensu i wymaga duuuzo dopracowania zanim bedzie sens tego używać. Kupiony za 1899 zl wydaje sie być dobrą inwestycją. Zobaczymy jak bedzie dalej. Poki co polecam.
.221.151.145 | 20 Sep 2019, 12:09
Wszystkich opinii: 1. Pokazuję od 1 do 1.