R E K L A M A

Hammer Active 2 LTE
pytania użytkowników

Wszystkich pytań: 2. Pokazuję od 1 do 2.
czestmur
Oceń: 0
kupilem hammera active 2 lte nie uzywalem go jeszcze. ale zaskoczylo mnie to ze mozna uzywac glosu do podawania nr.kontaktow ze bedzie je sam zapisywal oraz glosem mozna pisac smsy nie wiem jak sobie poradze z tym .ale smartfon jest bardzo ladny .ze szkoda go bedzie uzywac, ale trzeba bedzie go wyprobowac
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 25 Mar 2019, 19:48
Bogusław
Oceń: 0
Czy te 112 gramów wagi tego pancernego smartfona skopiowane bezkrytycznie ze strony mptech.eu nie zastanowiły Szanownego Pana Moderatora? 5000 mAh baterii, a telefon waży raptem 20 procent więcej od małego klasycznego "guzikowego"LG A290.
Może Szanowny Pan Użytkownik nie zarejestrował, ale w katalogu, czy w bazie danych nikt nie zajmuje się publicystyką technologiczną i domysłami. SzPM może zastanawiać się nad zagadkami wszechświata prywatnie. W katalogu edytorzy podają dane tak, jak zostały podane przez producenta, bo taki mają obowiązek. Kontestować dane można w zaciszu własnego fotela. W tych rzadkich wypadkach, gdy smartfon z kontrowersyjnymi danymi jest pod ręką, a zgłoszone zostały wątpliwości, dane mogą zostać niekiedy zweryfikowane w praktyce. - Ale trzeba pamiętać, że gwarancja na prawdziwość informacji udzielana jest przez producenta, nie przez serwis z bazą danych, chyba że informacje nie są zgodne. W tym wypadku są: https://www.myphone.pl/product/hammer-active-2-lte/
- zakładka "Parametry techniczne", cyt: "Waga i wymiary 112 g, 152.5 x 75,8 x 14,8 mm"
Może zechce zatem, sugeruję nieśmiało, Szanowny Pan Użytkownik, zwrócić się do źródła danych, a nie do bazy, która tylko je agreguje na solidnej - mogłoby się zdawać - podstawie. Być może producent zechce rozwiać wątpliwości potwierdzając, że i owszem, to rodzaj ultralekkiego smartfona z dykty, bądź też przyzna się do błędu i poprawi podawane przez siebie dane. Wtedy z radością odnotuję właściwa wartość. Pozdrawiam niezmiennie. (jf)
.10.70.13 | 01 Jan 2019, 23:50
Jacek
Oceń: 0
@FP:
Szanowny Użytkowniku, masz prawo do własnych opinii. Ja natomiast jako edytor specyfikacji i moderator, który ma od początku do czynienia z firmą i marką - mam na szczęście również prawo do własnych. - Także na temat poprawiania serwisu, który przekazuje w sposób rzetelny dane producenta. Mógłbym zacytować oczywiście naszą korespondencję z przedstawicielem producenta, który podaje rozbieżne dane tego modelu, ale może się powstrzymam, bo to również może zostać źle odebrane.

Obwinianie posłańca o to, że przynosi złą wiadomość i ścinanie mu głowy jest jakimś sposobem na odbiór rzeczywistości i własny komfort. - Ale ja tego sposobu nie wyznaję i często jestem zmęczony pretensjami, ciągłym tłumaczeniem się z nieswoich błędów i prośbami do producentów o weryfikację danych. Jestem tylko człowiekiem. Na stronie producenta nadal jest błąd - da się temu zaprzeczyć? PDF z danymi został opublikowany długo po pojawieniu się specyfikacji na stronie. Pod model przez długi czas podpięta była również instrukcja do jego odmiany 3G o zupełnie innej specyfikacji. Ale to przecie nieistotne. "Kowal zawinił a Cygana powiesili". Niemniej dziękuje za link do nowego PDF-a. Zmieniłem dane dotyczące wagi.
.interdata.net.pl | 24 Jan 2019, 12:11
FP 
Oceń: 0
@Jacek:
Witam.
Włączę się do dyskusji.
Na stronie mptech, która jest chyba sklepem internetowym importera, kiedy wybierzemy opcję pełna specyfikacja dostajemy następujące dane dla HAMMER ACTIVE 2 LTE:

Waga i wymiary
Waga urządzenia z baterią [g]
232
Waga urządzenia z opakowaniem [g]
459
Wymiary [mm]
152.5 x 75.8 x 14.8
Wymiary opakowania [mm]
175 x 105 x 65

Źródło:
https://sklep.mptech.eu/tel000491.html?utm_source=criteo&utm_medium=retargeting&utm_campaign=criteo_lowerfunnel

Publiczna dyskusja na temat tego kto ma rację między użytkownikiem a autorem była niepotrzebna i została przeze mnie jako użytkownika, który wszedł tu przypadkowo odebrana negatywnie ze szkodą wizerunku dla całego portalu. Być może nie jestem jedyny.
Wnioski pozostawiam autorowi ze strony mGSM.pl


Pozdrawiam.
.147.232.236.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl | 22 Jan 2019, 12:08
Jacek
Oceń: 0
@Bogusław:
Z całym szacunkiem Szanowny Użytkowniku: nie, nie po kłopocie. Proszę raz jeszcze przeczytać to, co napisałem i przyjąć do wiadomości, że taka zasada panuje w tym katalogu. To fakt, a nie czyjeś widzimisię. Źródłem są informacje producenta. Serwis je cytuje. Nie stosujemy tu znaków specjalnej troski (ojej, czy przypadkiem producent się nie pomylił?). Znaki zapytania są zarezerwowane dla pozycji, gdzie producent nie podaje danych, a nie do tych, gdzie "wydaje nam się", że podaje dane błędnie.

- A wątpliwości mogą być uzasadnione dla każdej z pozycji w specyfikacji. Niektóre podawane są w przybliżeniu, niektóre w umownej formule przyjętej w tego rodzaju specyfikacjach, inne jeszcze są uproszczone albo niepełne. - Bo tak podaje je producent, a nie bo tak nam się podoba. Można również tym wątpliwościom dawać wyraz, to nie jest zakazane. Proszę tylko po cesarsku nie zabijać posłańca zamiast rozprawić się z nadawcą wiadomości. I nie próbować zmieniać zasad, które choć są kompromisem, pozwalają funkcjonować temu u serwisowi w sposób w miarę normalny. (jf)
.multi.internet.cyfrowypolsat.pl | 02 Jan 2019, 15:55
Bogusław
Oceń: 0
Można takie coś oznaczyć stosownym piktogramem lub wieloznacznym znakiem zapytania i po kłopocie. Wątpliwość moja jest jednak uzasadniona.
.adsl.inetia.pl | 02 Jan 2019, 15:37
Wszystkich pytań: 2. Pokazuję od 1 do 2.