Po sukcesie na rodzimym rynku Vivo zamierza podbijać inne kraje wraz z innowacyjnym modelem NEX. Pojawi się m.in. w Rosji.
Vivo chce mocniej zaistnieć na rynkach międzynarodowych za sprawą modelu Vivo NEX - to jedno z najbardziej innowacyjnych obecnie urządzeń, z niemal bezramkowym wyświetlaczem Ultra FullView, technologią Screen SoundCasting, która zmienia cały telefon w głośnik, czytnikiem linii papilarnych zintegrowanym z ekranem czy wysuwanej frontowej kamerce. Jeszcze w tym miesiącu Vivo zamierza "wystartować" z modelem NEX w w Rosji, Indiach, Malezji, Hongkongu i na Tajwanie. Jeśli ekspansja na te rynku zakończy się sukcesem, planowana jest dalsza dystrybucja - następne w kolejności byłyby kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Przypomnimy, że cena NEX'a w Chinach to 3898 juanów, czyli trochę ponad 2200 złotych - jeśli w podobnej pojawi się na rynkach międzynarodowych, może okazać się takim samym hitem jak w swojej ojczyźnie, czyli w Chinach.
Na podstawie PR Newswire