Samsung ogłosił wyniki finansowe za drugi kwartał 2017 roku i przy okazji zareklamował smartfona Samsung Galaxy Note 8, który może być najlepszym urządzeniem do multimedialnych zastosowań.
Do bigger things - takim hasłem Samsung promuje nadciągającą premierę najnowszego Galaxy Note 8. Będzie on imponującym urządzeniem nie tylko ze względu na olbrzymi, 6,3-calowy wyświetlacz. Szefostwo Samsunga liczy, że zdobędzie serca (i portfele) odbiorców przede wszystkim ze względu na zaawansowane, multimedialne możliwości.
Samsung opublikował wyniki za drugi kwartał roku - zanotował rekordowy zysk w wysokości 12,6 miliarda dolarów, a przychody koncernu wzrosły o 19,8 procent. Na dobry wynik wpłynęła m.in. wysoka sprzedaż flagowych smartfonów Galaxy S8 i Galaxy S8+, która była o kilkanaście procent wyższa niż w przypadku ubiegłorocznych flagowców. Choć w przyszłym kwartale przewidywany jest raczej spadek zysków - głównie w związku z nadchodzącymi kampaniami reklamowymi Galaxy Note 8.
Podczas konferencji, na której prezentowano wyniki finansowe, padły słowa: The Galaxy Note series, first launched in 2011, come with a range of multimedia features, including the large-size display, and S Pen, only available with the smartphone models. The Galaxy Note 8 will feature more advanced, richer multimedia functionalities. Premiera Note 8 już za niecały miesiąc, wtedy też przekonamy się, czy będzie to po prostu większy Galaxy S8+ z rysikiem S-Pen czy faktycznie zobaczymy coś innowacyjnego.
Na podstawie Samsung i MobileScout