
Reklama najnowszego modelu Nokii stara się porównać opcje w obecnych na rynku modelach i prowadzi jak po sznurku do konkluzji, że jeśli potrzebujemy tego, co najlepsze, wybierzemy smartfon Lumia 530.
Reklama smartfona z szczególnymi mocami nie jest zła, ponieważ przyjęta przez Nokię selekcja negatywna smartfonów za ok. 100 euro ma sens, o ile uznamy wybór marek za reprezentatywny. - A ma sens, Przynajmniej do ostatniego kroku. Widz przekonany o racjonalnych zasadach kolejnych wyborów przyjmuje za pewnik, że potrzebuje również kombinacji 15 GB w chmurze, Worda, Excela i PowerPointa oraz muzyki strumieniowej.
|
|||
Lumia 530 wideo: Nokia przez YouTube |
Dobra reklama, broni się, choć jak każda reklama ma za zadanie wypromowanie konkretnego produktu, a nie bycie w 100% logiczną. Dlatego przy ostatnim kroku warto się zatrzymać i pomyśleć nad wyborem racjonalnie, co i tak oczywiście nie przekreśla ostatecznego wyboru Lumii 530.
Na reklamy informacji producenta Nokia
Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!