Akcja serwisowa iPhone 5

Opublikowane:
Winowajca...
Winowajca... fot. Adam Łukowski/mGSM.pl

Macie ubiegłorocznego iPhone 5? Jeśli włącznik waszego smartfonu nie działa tak, jak powinien, znajdzie się na to rada. Apple przyznaje, że część telefonów wyprodukowanych w okolicach marca 2013 ma wadę fabryczną.

Usterka objawia się nieprawidłową pracą włącznika na górnej ściance. Najczęściej - tak jak w przypadku mojego egzemplarza - klawisz trzeba nacisnąć wyjątkowo silnie, by zadziałał. Bywa, że nie działa za pierwszym razem i trzeba wciskać go kilkakrotnie. Możliwe, że są telefony, w których odmówił - lub niebawem odmówi - współpracy. Apple zdiagnozowało problem i ogłasza akcję serwisową. Jeśli wasz telefon pochodzi z wadliwej serii - zostanie naprawiony bezpłatnie - oczywiście pod warunkiem, że nie ma innych uszkodzeń, wykluczających prawa gwarancyjne. Czy macie wadliwy telefon - możecie sprawdzić na tej stronie, znajdziecie tam również wskazówki dotyczące dalszego postępowania. Do sprawdzenia wystarczy podanie numeru seryjnego, który odczytacie wchodząc kolejno w: ustawienia; ogólne; to urządzenie.

Na razie serwisowane są smartfony z USA i Kanady, u nas możliwość naprawy zostanie udostępniona po 2 maja. A zatem - po długim weekendzie pędzę do serwisu, a po naprawie spróbuję opisać przebieg reklamacji...


Objawy usterki
wideo: mGSM.pl przez YouTube

Na podst. informacji producenta.

O autorze
adam-lukowski.jpg
Adam Łukowski

Od 25 lat w branży nowoczesnych technologii. Pamięta pierwsze komórki i początki mobilnego internetu, ma za sobą również pracę w poczytnych czasopismach. Od początku istnienia mGSM.pl dostarcza aktualności i recenzuje urządzenia, korzystając z wiedzy i nabytego przez lata doświadczenia.

Artykułów: 16247

Ten artykuł skomentowano już 4 razy.
Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!
Dodaj swoją opinię!
R E K L A M A
Opinie nie są weryfikowane.
icon up
25,0% 
icon down
 0,0% 
icon unknown opinion
 75,0% 
Default user logo
marcin0s

Opinia neutralna

Dziwna sprawa. Po uprzednim upewnieniu się, że mój telefon kwalifikuje się do naprawy, wysłałem go do serwisu. Jak się okazało dzisiaj serwis ten obciąża mnie kosztami wysyłki gdyż według jego przedstawicieli przycisk działka poprawnie. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem zamysł Apple ale wg mnie akcja serwisowa powinna dotyczyć każdego telefonu wyprodukowanego w danej serii a nie tylko tego,w którym problem się ujawnił. Co będzie jeżeli za np. kilka tygodni problem pojawi się także u mnie? Znów będę musial wysyłać telefon do serwisu?
W zasadzie - nie wiem, musiałbyś skontaktować się bezpośrednio z Apple. Moim zdaniem - jeśli telefon jest z wadliwej serii, powinni wymienić przycisk, nawet, jeśli w danym momencie działa. U mnie nie było tego problemu, bo usterka była ewidentna. Co nie zmienia faktu, że mój telefon nie wraca już drugi tydzień.Wysłałem go zaraz po majówce. (AŁ)
.play-internet.pl | 20.05.2014, 16:05
R E K L A M A
Default user logo
Ania

Opinia neutralna

Dzisiaj oddałam iPhone 5 do serwisu w ramach akcji serwisowej. Przycisk mi się kwalifikuje, bo chodzi jak stara klamka. Telefonu znamiennego w ramach polskiej akcji nie dają, a dokładnie udają, ze nic na ten temat nie wiedza. Na moje zapytanie czym różni się polski serwis od pozostałych Apple informacji już nie uzyskałam. Dostałam za to telefon zastępczy ... Nokia 100 ... Idealne rozwiazanie do pracy.. Jak znalazł do prowadzenia korespondencji z klientami.... Zobaczmy kiedy przycisk zostanie wymieniony i jak będzie działał. Dla mnie akcja serwisowa to kubeł zimnej wody na głowę, jesteś w miarę zadowolonym klientem dopóki nie trafisz do serwisu. IPhona 6 już raczej nie kupie, będzie nowa Nokla.
.dynamic.chello.pl | 05.05.2014, 14:05
Default user logo
tomson1996

Opinia pozytywna

Iphone'm 4 też powinni się zainteresować bo w nim ten klawisz również szwankuje. Pozdrawiam
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 27.04.2014, 19:04
R E K L A M A
Default user logo
Papcio

Opinia neutralna

Temat troche rozjechany z prawda, bo wyglada to inaczej niz opisujecie. Mialem ten sam problem z moim i5 i bez zadnych problemow wymienilem go po prostu na nowy (zajelo to 3 min!)w salonie apple w Londynie, tu sie tych telefonow zwyczajnie nie naprawia. Podejrzewam, ze w kazdym cywilizowanym kraju ta sprawe zalatwia sie w ten sam sposob. W polsce niestety zeby usunac usterke trzeba sie sporo napocic (znajomy czekal 2 tygodnie!)ale koniec koncow tez dostajemy nowy sprzet, nikt tego nie naprawia.
.range86-146.btcentralplus.com | 27.04.2014, 14:04

Aktualności

Wszystkie aktualności

Recenzje

Wszystkie recenzje


Ostatnio przeglądane

mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies