joasia
Opinia pozytywna
W Virgin muszę koniecznie wyrazić opinię na temat zasięgu, bo chyba żadna sieć nie ma takiego dobrego, czystość rozmowy jest również o wiele lepsza niż w poprzedniej sieci w ktorej byłam. plan na karte wychodzi chyba najlepiej cenowo, i z niego korzystam. Głownie pracuję w pociągu i internet mnie nie zawodzi
.dynamic.chello.pl | 12.05.2018, 12:05
Ostry
Opinia pozytywna
No i jestem z powrotem zadowolony i szczęśliwy numer przeniesiony z Pleya bez jakichkolwiek niespodzianek numer funkcjonuje w obydwie strony karta ze starterem 5zeta 30min w.siecie 300mB 30sms przestanie mi w końcu ginąć doładowanie jak tyko granicę przekroczył buch 6zeta albo10zeta. Reasumując niektóre rzeczy tutaj opisane są napisane pod wpływem złych emocji i nie warto wierzyć po prostu przekonać się trzeba samemu daje 6 gwiazdek dla Virgin mobile
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 10.05.2018, 14:05
Piotr
Opinia negatywna
Jestem w virgin mobile już od ponad roku i zauważyłem, ze od kilku miesięcy strasznie szybko kończy mi sie internet. Ostatnio aktywowałem 24 kwietnia pakiet #dlamniesuper za 49 zł gdzie otrzymuje 20 giga Internetu, a mamy dzisiaj 9 maja i pisze mi, ze zostało mi niespełna 3 giga do wykorzystania... To jest niemożliwe, żebym w ciągu dwóch tygodni wykorzystał 17 giga, mój przyjaciel ma w innej sieci internet i jemu tak szybko nie zżera, zresztą mam jeszcze numer inny w innej sieci i również robiąc te same rzeczy na telefonie ile mi jeszcze zostaje Internetu, a w virgin mobile nie. Uważam ze oszukują więc. Muszę coś z tym zrobić.
.201.55.71 | 09.05.2018, 10:05
Ostry
Opinia neutralna
Przenoszę numer z pleya do VM. Jak do tej pory czekam już 7 dni kartę. Miałem na doładowanie i tak zostanie, mimo że w pleya ginęły pieniądze nie wiadomo kiedy, ale może Virgin z małym pakietem darmowym nie ruszy doładowanych pieniędzy. Jak będzie aktywacja karty to się odezwę
.094.223.pools.vodafone-ip.de | 08.05.2018, 09:05
Neo3000
Opinia negatywna
Maksymalna katastrofa. Będąc w trakcie przenoszenia numeru już nie mogę dostać odpowiedzi na mail, przestali odpisywać na istotne dla mnie pytanie. Dodzwonić się nie można. Źle wybrałem.
.multi.internet.cyfrowypolsat.pl | 18.04.2018, 15:04
ABC
Opinia negatywna
Skusiłem się na przeniesienie numerów do Virgin z abonamentem. Wszystko do momentu gdy z konkretnego numeru musiałem wysłać sms do banku BGŻ Paribas. Wyskakiwała informacja o braku możliwości wysłania smsa. Panienka z CMOK poinformowała że mam zablokowane wysyłanie smsów! Nie potrafiła powiedzieć kto wyłączył i dlaczego. Potem były kolejne telefony fo CMOK, oczywiście bez rezultatu. Sms do banku niewysłany, pinu do karty kredytowej dalej nie mam. Kolejna panienka z CMOK poinformowała łaskawie że Virgin nie obsługuje tego numeru sms!? Przeczytałem dokładnie umiwę i nic takiego nie znalazłem. Dla próby wysłałem sms do tego banku z innego numeru Virgin i przeszedł!! Kolejny telefon do CMOK i znowu, tego banku nie obsługujemy. W końcu dowiedziałem się że z numeru na kartę to można wysłać sms do banku a z abonamentu yo już nie. Jakiś absurd! Dlaczego w ofercie nie napisali, że obrazili się na BGŻ Paribas! Zabieram zabawki i papa!
.dynamic.chello.pl | 30.03.2018, 23:03
Paulik
Opinia negatywna
W tym miesiącu zabrałam zabawki i przeniosłam dwa numery z VM, do innego operatora. Z VM byłam związana ponad 2 lata i na początku było wszystko w porządku. W ubiegłym roku kilka razy zdarzyło się 'zacięcie' i brak możliwości doładowania konta. Dawałam im szansę parokrotnie, ale do szału doprowadziła mnie niemożność skontaktowania się z kimkolwiek w celu wyjaśnienia sytuacji. Po wysłaniu maila, otrzymywałam odpowiedź po 2 tyg. Podziękowałam za współpracę, tym bardziej, że na rynku można znaleźć konkurencyjne oferty.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 16.02.2018, 21:02
Piotr
Opinia negatywna
Chciałem przenieść dwa numery na najdroższy abonament w Virgin. Dzwoniłem jednego dnia 22 min . nie połączyłem się , następnie 35 min , nie połączyłem się . na drugi dzień 46 min . i tu moja cierpliwość się skończyła . Skoro mają takie problemy z infolinią , to jakie mają z późniejszą obsługą ? Dobrze że w porę się zorientowałem , na rynku nie brakuje konkurencji , jest w czym wybierać.
.icpnet.pl | 14.02.2018, 21:02
McMarcos
Opinia negatywna
Miałem fajne zdanie o Virgin ...Ale INFOLINIA to masakra! Wirtualny operator, a nie można się dodzwonić. Faktycznie trzeba zmienić.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 05.02.2018, 12:02
Jacek
Opinia negatywna
Nie polecam pakiet się nie odnowił, ubywają pieniądze z doładowania, kontakt z CMOK - niemożliwy ( oczekiwania kilkakrotne ponad 40 - 50 minut). Mam kilka numerów w tej sieci i drugi juz problem z odnowieniem pakietu. Decyzja - przeniesienie do innego operatora.
.sta.asta-net.com.pl | 20.01.2018, 09:01