Choć wielu wciąż uważa firmę Nothing za startup, ma ona na koncie już kilka produktów, a teraz powołuje do życia nową submarkę - CMF. Czym się ona zajmie?
Jak dowiadujemy się z komunikatu rozesłanego przez Nothing, CMF by Nothing powołano na życzenie fanów marki. W ramach CMF by Nothing mają powstawać produkty przystępne cenowo, cechujące się prostym, ponadczasowym stylem. CMF by Nothing ma działać w ramach głównej marki, ale otrzyma osobny zespół badawczo-rozwojowy, czyli pewną dozę niezależności. Na razie nie ujawniono jednak zbyt wiele na temat planów CMF. Szef Nothinga, Carl Pei ujawnił jedynie, że z logo CMF zobaczymy najpierw słuchawki oraz zegarek. Innymi słowy, nareszcie doczekamy się zegarka Nothinga, a także budżetowej linii produktów. Głowna marka - pozostanie zastrzeżona dla urządzeń z wyższych segmentów.
|
|
Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!