
Specjalna oferta LATO BEZ OPŁAT w Jednej Idei dostępna w sieci IDEA od 20.06.br. zostaje przedłużona od 15.08.2005 r. bezterminowo (i obowiązuje do jej odwołania), gdyż cieszy się rosnącym zainteresowaniem nowych klientów sieci Idea.
Doprowadzi twój telefon do skrajnego wyczerpania
LATO BEZ OPŁAT - to godziny rozmów, tysiące SMS-ów i MMS-ów dla nowych abonentów Jednej Idei z rachunkiem i Jednej Idei MIX. Dodatkowo Jedna Idea oferuje specjalny 50% rabat przy zakupie startera Jednej Idei na Kartę (12,50 zł za starter o wartości 25 zł) oraz wybrane modele telefonów w nowych atrakcyjnych cenach.Lato Bez Opłat dla nowych abonentów Jednej Idei zawiera wiele korzyści: Przy zakupie nowej aktywacji w Jednej Idei z rachunkiem klient otrzymuje godziny rozmów, tysiące SMS-ów i MMS-ów (ich ostateczna ilość jest uzależniona od wybranej kwoty deklarowanej). Z promocji można korzystać przez 2 kolejne miesiące od aktywacji. Liczba dostępnych godzin, SMS-ów, MMS-ów w promocji zależy od wybranej kwoty deklarowanej. Godziny w miarę potrzeb można wymieniać na SMS-y i MMS-y w sieci Idea i na numery stacjonarne. W ofercie Lato Bez Opłat obowiązuje Kapitał Złotówek.
Kwota deklarowana | Jedna Idea 25 | Jedna Idea 50 | Jedna Idea 75 | Jedna Idea 100 | jedna Idea 200 |
godziny | 5 | 10 | 20 | 30 | 30 |
minuty? | 300 | 600 | 1.200 | 1.800 | 1.800 |
Lub SMS? | 1.125 | 2.250 | 4.500 | 6.750 | 8.040 |
Lub MMS | 563 | 1.125 | 2.250 | 3.375 | 4.020 |
Przez ile miesięcy przyznawany jest pakiet | 2 |
Telefony wiodące w okresie promocji: LG C3310, Sagem Myx-7, a telefon wspierający to Sony Ericsson T290i. Wszystkie te modele dostępne są już od 1 zł przy zakupie aktywacji w Jednej Idei.
Natomiast nowi użytkownicy Jednej Idei na kartę otrzymują w trakcie obowiązywania oferty Lato Bez Opłat 50% rabat na zestaw startowy Jednej Idei na kartę. Zatem teraz nowy użytkownik Jednej Idei na kartę może nabyć zestaw startowy za 12,50 zł a na rozmowy, SMSy, MMSy otrzymuje 25 zł. Promocja wakacyjna w Jednej Idei - Lato Bez Opłat - wspierana jest silną kampanią reklamową w głównych mediach (TV, prasa, radio, outdoor, Internet) i poprzez materiały informacyjne dostępne w punktach sprzedaży (POS) oraz poprzez 3 specjalne akcje wspierające sprzedaż (Dni Otwarte, Pakowaczki, Kurorty).
Informacja prasowa firmy PTK Centertel