
Wygląda na to, że potwierdzą się pogłoski o europejskiej ekspansji Vivo. Firma już wkrótce rozpocznie oficjalną sprzedaż w Polsce.
Według doniesień Komórkomanii, publikującej obszerny wywiad z wiceprezesem ds. marki Vivo, Seon-Il Hwangiem, Vivo wystartuje w Polsce w połowie października. Informację tę udało mi się również potwierdzić własnymi, nieoficjalnymi kanałami. Rzeczywiście, oficjalne przedstawicielstwo Vivo rusza w nadchodzącym miesiącu i już niebawem powinniśmy poznać szczegóły oferty.
Na razie, dzięki wywiadowi z Seon-Il Hwangiem wiemy, że Vivo skupi się w naszym kraju na segmencie smartfonów średniopółkowych. Firma przeprowadziła własna badania i twierdzi, że wie, czego oczekują Polacy. Według badań Vivo, na naszym rynku kluczowymi cechami są: dobry akumulator, dobry aparat fotograficzny i ogólna praktyczność, użyteczność urządzenia - co dotyczy nie tylko jego wyglądu i budowy, ale i interfejsu. W odróżnieniu od klientów z rynku azjatyckiego, nie lubimy rozbudowanych, przeładowanych nakładek - a proste rozwiązania. Nie powinniśmy zatem oczekiwać interfejsu podobnego do tego, z jakim miałem do czynienia testując Vivo iQOO - a raczej lekkiego, może nawet surowego wyglądu Androida. Vivo twierdzi, że zamierza idealnie spełnić nasze wymagania. Pozostaje czekać na uroczysty debiut i trzymać kciuki!
Na podstawie informacji Komórkomania i własnego.