
Oppo, jeden z największych światowych producentów smartfonów, już 31 stycznia wkracza oficjalnie na polski rynek, dołączając tym samym do Turcji i Wielkiej Brytanii, gdzie premiera marki odbędzie się również w tym miesiącu.
Oppo to marka, która szybko zdobyła popularność w Chinach, zajmując tam w 2017 roku 2 miejsce pod względem sprzedaży, a globalnie osiągając również silną, 4. pozycję. Rok później marka zawitała na Starym Kontynencie, wchodząc na rynki Francji, Włoch, Hiszpanii i Holandii, i przedstawiając flagowy model Oppo Find X w Luwrze. Wejście producenta na kolejne europejskie rynki oraz nowe umowy z partnerami takimi jak NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. oraz głównym dystrybutorem AB. S.A., zapewnią Polakom szeroki dostęp do urządzeń mobilnych Oppo. Więcej informacji o wejściu marki Oppo do Polski, punktach sprzedaży, portfolio urządzeń dostępnych na naszym rynku oraz ich cenach, zostanie podanych w dniu premiery - 31 stycznia 2019 roku.
Oppo to marka, która zaczęła swoją historię od produkcji odtwarzaczy MP3 i MP4. Z biegiem lat, zaczęła jednak skupiać się na smartfonach. Firma ma na koncie wprowadzenie rozwiązań takie jak np. opcja upiększania zdjęć, 5- i 16-megapikselowe aparaty przednie czy technologia 5-krotnego bezstratnego zoomu, które Oppo jako pierwszy na świecie producent wprowadził do smartfonów. W 2012 roku wprowadzono smartfon Find 5, który zdobył nagrodę iF Design Award za "Dark Screen". W 2014 r. firma stworzyła smartfon z pierwszą na świecie automatyczną kamerą obrotową - Oppo N3. W ostatnich latach Oppo wprowadziło na rynek linię produktów Oppo R - Oppo R9, jak i R11 stały się najlepiej sprzedającymi się na świecie smartfonami z Androidem w 2016 i 2017 roku. Jedno z ostatnich dzieł producenta, Oppo Find X, to model z wyświetlaczem o rekordowym współczynniku wypełnienia frontu urządzenia - 93,8%. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki ukryciu aparatów i innych sensorów w przesuwnym mechanizmie. Całkowita liczba różnych patentów na całym świecie, które zastrzegł chiński producent, przekroczyła 32000. Przez lata firma podejmowała współpracę z partnerami ze świata sportu, mody, kinematografii czy gamingu.
mat. prasowy Oppo