NieTenAdrian
Opinia negatywna
To niestety typowy dla Huaweia problem i nie dotyczy on tylko smartfonów, ale też innych ich produktów, jak chociażby smartwatchy. Miałem od nich 2 różne modele. W jednym i drugim bym ten sam problem z wyświetlaczem, jak opisany w artykule. Na szczęście widoczny tylko w specyficznych warunkach. Gdy wyświetlane było szare tło, widoczne były szare cienie.
.63.155.135 | 04.11.2018, 15:11
Foltyn
Opinia negatywna
Z moim telefonem dzieje się dokładnie to samo mate 20 pro zielone smugi wkoło ramek i przy ciemnych motywach rzuca się strasznie w oczy
.134.97.176 | 04.11.2018, 15:11
Indalo
Opinia negatywna
Ja mam p9lite i borykam się z takim samym problemem nie jest to jakoś nasilone ale czasami trochę irytuje. Zwłaszcza że kupiłem telefon za 1100zł ponad rok temu i oczekiwałem leprzej jakości, telefon ma również problem z wygnaniem się na dole w prawym rogu się zgiął i teraz przypomina bardziej LG
G flex lub Samsunga Galaxy s advance.
G flex lub Samsunga Galaxy s advance.
.43.70.12 | 04.11.2018, 15:11
Ergo
Opinia neutralna
Jeśli produkt podlega gwarancji A wada jest fabryczna to Huawei nie ma możliwości unikać odpowiedzialności więc nie rozumiem tego zachwytu w artykule.
.190.75.7 | 04.11.2018, 15:11
Marcin
Opinia neutralna
Pewnie właściciele źle trzymają telefon ... Oj to nie ta marka. A tak na poważnie to widzę że wasze uwagi dotyczące głównie Huawei Polska. A to już inna sprawa akurat...
.132.215.216 | 04.11.2018, 15:11
Gość
Opinia neutralna
Nie tylko Huawei Mate 20 Pro ma ten problem.. A również inne modele Huawei jak i Honor... Producent może nie milczy ale w moim przypadku zamiast wymienić wyświetlacz (gwarancja) serwis znalazł 2mm uszczerbek na szkle i wymienił wyświetlacz na mój koszt.... Wstyd..
.248.212.88 | 04.11.2018, 14:11
Jkpad
Opinia negatywna
P20lite ma to samo telefon mam nie całe 3 miesiące
.146.131.171 | 04.11.2018, 13:11
Pan_Ciastek
Opinia negatywna
"Jak na problem reaguje producent? Należy pochwalić, że nie unika odpowiedzialności. Jak na razie, nie widać sygnałów, by którykolwiek z posiadaczy telefonu został odprawiony z kwitkiem."
Że co?? Pozwólcie, że zacytuję producenta:
"...Jeśli kolorystyka ma wpływ na normalne użytkowanie, należy zanieść telefon do autoryzowanego centrum obsługi klienta w celu uzyskania pomocy. "
To jest nic innego jak odprawienie z kwitkiem. Nie pasuje ekran? Idź do serwisu...
Że co?? Pozwólcie, że zacytuję producenta:
"...Jeśli kolorystyka ma wpływ na normalne użytkowanie, należy zanieść telefon do autoryzowanego centrum obsługi klienta w celu uzyskania pomocy. "
To jest nic innego jak odprawienie z kwitkiem. Nie pasuje ekran? Idź do serwisu...
.133.21.160 | 04.11.2018, 13:11
Łysy13
Opinia neutralna
Problem jest i mam taki po tygodniu .Zobaczymy czy firma wymieni telefon. Jeśli nie to będzie ostatni telefon w moim otoczeniu .
.248.158.18 | 04.11.2018, 13:11
Gustlik104
Opinia neutralna
Ja w moim Mate 10 pro miałem ten sam problem z tym, że telefon lądował w serwisie 3 razy i dopiero po interwencji znajomego naprawiono usterkę. Wcześniej serwisy nie widziały problemu.
.196.114.45 | 04.11.2018, 12:11