R E K L A M A

Philips Xenium W6500
Opinie użytkowników

Wszystkich opinii: 15. Pokazuję od 11 do 15.
46,7% 
 6,7% 
 46,7% 
Dawid
Szkoda, ze tak mało informacji na temat tego telefonu jest w opinii.
Jest w Play'u na MIX'ie za 119zł (czyli nie tak tanio jak inne) więc powinien być teoretycznie dobry. Na stronie http://www.philips.com.cn/c-p/CTW6500YL_40/xenium-smartphone/specifications widzę, że napsiane jest iż ma 4GB RAM - nie chce mi się wierzyć. Da redakcja radę sprawdzić prawdziwość tej informacji?
Chińczyk napsiał, bo taka była moda swego czasu na podawanie pamięci w gigabitach zapisywanych "GB". Niemal na pewno telefon ma połówkę RAM-u. 4 GB jest wartością kompletnie niewiarygodną i nieobsługiwaną przez system, ale występuje w całej dokumentacji tego smartfona. Prawdopodobnie dlatego edytor nie wpisał pojemności. (jf)
.rudaslaska.vectranet.pl | 16 Feb 2015, 12:02
misiak76
Tu podaje o LTE w specyfikacji http://www.play.pl/telefony/philips-xenium-w6500/?ESId=RT_FU15GB_40#data-dane
Bardzo dziękuję za link. Jako że Chińczycy obstają przy swoim, wysłałem grzeczne zapytanie do Playa z prośba o potwierdzenie LTE albo pomyłki. Chińczycy naprawdę robią bardzo różne wersje swoich modeli, choć do tej pory nie spotkałem się z tym chyba w żadnym z modeli Philipsa. Gdy Play udzieli odpowiedzi, chętnie się nią podzielę i - jeśli trzeba - poprawię nasze dane. (jf)
.46.186.19 | 27 Aug 2014, 10:08

Tekilla
A proszę bardzo:
http://www.play.pl/telefony/philips-xenium-w6500/?ESId=FOR250_40#data-dane
W specyfikacji jest wyraźnie zaznaczona opcja LTE, jak również w cenniku przy zdjęciu fona.
P.S. odwalacie kawał dobrej roboty, pozdr...
Bardzo dziękuje bardzo za link i dobre słowo. Zapytanie do operatora wysłane, czekamy na odpowiedź. (jf)
.play-internet.pl | 26 Aug 2014, 17:08
Tekilla
Hmmm... a "Play", w którym ta słuchawka jest dostępna, podaje że jest to telefonik z LTE. Tak czy nie?
A gdzie podaje? Bo to byłaby z pewnością bardzo ciekawa informacja. Zechcesz podać źródło tej rewelacji? Chiński producent nie podaje w specyfikacji obsługi LTE, ale być może (nie sądzę) specjalnie dla Play-a została przygotowana wersja modelu z LTE. Tak czy inaczej, dziękuję za informację o dostępności modelu w Play. (jf)
.play-internet.pl | 25 Aug 2014, 22:08

Kamil
Ekran 16m, a nie 256k kolorów. Kamera 8mp, a nie 5mp.
Zawsze w takim wypadku mam wizualizację biednego usera liczącego te kolory i punkty matrycy na piechotę. Jeżeli są serwisy, którym ufasz w przypadku danych bardziej niż nam, korzystaj z nich śmiało, niemniej w każdym wypadku polecam przede wszystkim dane producenta: http://www.philips.com.cn/c/cell-phone/xenium-smartphone-ctw6500yl_40/prd/
- To jest najbardziej pierwotne, z dostępnych dla szarego użytkownika, źródło danych. Sangfei podaje dosyć dziwne dane, bo w przypadku kolorów wymienia 262 tys. i 16 mln. Zawsze w takim wypadku podajemy mniejszą wartość. Z kolei gdy spojrzymy na dane matrycy aparatu, bez trudu dostrzeżemy: 5M (2592x1944). Następnym razem podaj proszę źródło własnej wiedzy. Dzięki temu zaoszczędzisz mi pracy. (jf)
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 03 Aug 2014, 11:08
Wszystkich opinii: 15. Pokazuję od 11 do 15.