R E K L A M A

Alcatel One Touch Idol Mini
Opinie użytkowników

Wszystkich opinii: 79. Pokazuję od 11 do 20.
55,7% 
 21,5% 
 22,8% 
To_ ja polak
Witam, telefon posiadam pół roku. Naipierw opowiem o plusach tego telefonu. :D
-telefon z wyglądu jest bardzo ładny
-android 4.4.2
-pamięć wbudowana 4 GB
-cienki i lekki
-nie zacina się
-działa bardzo szybko
- i co naj lepsze dual sim
A teraz minusy :c
-aparat taki sobie
-nie ma wejścia na karte SD
-nie zdejmowana tylna obudowa, to zle bo jak sie zrobi zwarcie to po telefonie.
Ja go nosze cały czas w etui i wy jak chcecie rzeby ten telefon dziełał dużo czasu to wy też go noście w etui albo w pokrowcu.
Pozdrawiam serdecznie :D
.free.aero2.net.pl | 01 Sep 2015, 13:09
mandzio
Miałam go pierwszy miesiąc poszedł do naprawy matryca od środka zjchana bo mogłam kuzynce jako zabawkę dać bo do nawet nie mogła odebrać telefonu . Po jakiś 3 tygodniach przyszedł z gwarancji z t-mobile. Wczoraj mi spadł na panele i rozwalił się i matryca poszła. Nie polecam bo wolno działał na snapchacie i Facebooku. Mało pamięci zmieści się ledwo 8 aplikacji przy czym nie ma miejsca na kartę pamięci bo nie można go rozebrać . Ma pamieć wewnętrzną ale to bardzo mało na kartę sim nic nie można zapisać. Aby przesłać przez bluetooth muzykę trzeba wejść do menadżer plików... Porąbany telefon
.petrus.pl | 14 Aug 2015, 17:08

czyste Chi
Witam. Mam ten telefon od półtora roku. Telefon sam klika, dzwoni i robi co chce. Nie polecam tego badziewia, poniewaz 3/4 dnia spędzam, aby odblokowac ten telefon. To oczywiscie moja opinia, chcialabym aby te telefony nie byly juz wiecej produkowane. Podsumując, chce nowy telefon.
.dsl.iskon.hr | 06 Aug 2015, 14:08
Andzia
Witam.
Nie polecam ....jestem w jego posiadaniu od 5 miesięcy i telefon robi co chce i kiedy chce.Naprawdę nie polecam.W tym momencie daję do reklamacji bo padł system i nie można zrobić już praktycznie nic.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 03 Jul 2015, 19:07

dorota
Mam ten telefon od roku i jestem zadowolona. Z poczatku wiadomo: telefon chodzil bardzo ladnie, plynnie, dotyk bez zarzutu i cala reszta tez. Teraz od czasu do czasu zdarzaja mu sie zawiechy, nawet potrafi sie sam wylaczyc bez powodu, co mnie dosc irytuje, ale nie jest zle. Bateria po roku uzytkowania wytrzymuje pol dnia przy ostrym uzytkowaniu, 1,5 dnia na zwyklym pisaniu smsow + pare minut siedzenia na necie. Wyswietlacz jest jak dla mnie wystarczajacy, ladnie pelni swoja role, aparat wiadomo, do najlepszych nie nalezy, ale robi dosc ladne zdjecia, z pewnosci zaspokoi przecietnego uzytkownika. Wyglad telefonu jest fajny, plusem jest to ze jest bardzo cienki i lekki. Mimo tego co pisalam na samej gorze, polecam ten telefon, bo jest to calkiem fajna opcja dla przecietnego uzytkownika za mala cene.
.190.179.211 | 29 Jun 2015, 15:06
raczek
Nie polecam mam ten tel od 9 m-cy jest drugi raz na gwarancji zawiesza sie strasznie brak możliwości rozszerzenia pamięci wygląd fajny ale nie polecam
.ostroleka.vectranet.pl | 23 Jun 2015, 18:06
Marcin
Posiadam ten telefon jakieś 7 miesięcy. Przez pierwsze 3 miesiące wszystko było OK, ale później zaczęły się schodki. Telefon po prostu oszalał. Robił co chce, otwierał aplikacje kiedy mu się to podobało. Wziąłem ten telefon z myślą o aplikacjach i internecie. Teraz żałuję tego wyboru. Ostatnio jeszcze spikselował mi się obraz. Gdy oddałem telefon na gwarancję powiedzieli mi że jest to moja wina i teraz jeszcze przez 1,5 roku muszę się z nim męczyć. Nigdy już nie kupię Alcatela. Nie polecam!
.232.252.14.atman.pl | 01 Jun 2015, 09:06
fdgfd
Mam ten telefon juz rok. Nie polecam. Oddawałam go do naprawy juz 3 razy. Prócz tego zawiesza się. Ostatnio spadł mi z wysokości 50 cm i od razu pękł cały ekran, za który z wymianą będę musiała zapłacić prawie 300 zł. Beznadziejny telefon. Nie polecam.
.200.104.83.kompex.pl | 07 Apr 2015, 09:04
marta
Mam telefon od prawie roku, działa bez zarzutu, bateria trzyma ok 3 dni przy całodziennym korzystaniu z internetu, gier, aplikacji itp.. Idealnie leży w dłoni, klawiaturka płynna, intuicyjne ułożenie klawiszy dodatkowych (menu, powrót, home). Spadł mi kilka razy a nadal żyje za co wielki plus :) Jedyny minusik to aparat, który słabo sobie radzi podczas zdjęć w pomieszzeniu albo przy słabym oświetleniu.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 29 Mar 2015, 12:03
Trololo
W tej półce cenowej jeden z lepszych telefonów jakie są dostępne. Bardzo ładny wyświetlacz, bateria ok 4 dni. Fajny też pod względem wyglądu :) Używam telefon jako drugi i jestem naprawdę zadowolony. Nie zawiesza się, dobra bateria i fajna jakość zdjęć. Polecam!
.toya.net.pl | 25 Feb 2015, 23:02

Wszystkich opinii: 79. Pokazuję od 11 do 20.