Rzadko piszemy o operatorach wirtualnych, ale tym razem zrobimy wyjątek, bowiem informacja może być cenna - szczególnie dla korzystających z usług Folx. Sieć kończy działalność.
Na stronie internetowej Folx pojawiła się lakoniczna informacja: Folx podjął decyzję o zakończeniu swojej działalności. W związku z tym od 12 lipca 2018 zamówienie Usługi przez nowych Klientów nie będzie już możliwe. Wiemy zatem, że nie zamówimy już nowego numeru. A jak długo będzie działać ten, który już ewentualnie posiadamy? Tej informacji nie znajdziemy na stronie, ale bez problemu uzyskamy ją na czacie (ach, gdyby wszystkie czaty działały tak sprawnie...)
fot. Folx, zrzut: mGSM.pl
Wygląda zatem na to, że użytkownicy Folxa mają czas na przeniesienie swego numeru do innej sieci do 30 września - chyba, że ich kolejny okres rozliczeniowy kończy się wcześniej. O wszystkich szczegółach użytkownicy zostaną powiadomieni w e-mailu, który zostanie rozesłany być może nawet jeszcze dziś - sprawdzajcie zatem wasze skrzynki e-mail! Jeśli na koncie pozostaną niewykorzystane środki, zostaną one prawdopodobnie zwrócone na konto. Warto odezwać się w tej sprawie do Folx przez końcem września...
Folx wszedł na rynek z przytupem pod koniec ubiegłego roku. Atrakcyjna kampania reklamowa wspierała ciekawy model dystrybucyjny, wykorzystujący system zaproszeń, w których polecenie użytkownika premiowano miesięcznym zwolnieniem z opłat. Do tego można było upolować ciekawy numer - i za jedyne 29 zł miesięcznie cieszyć się nielimitowanymi rozmowami i SMS/MMS-ami oraz pakietem 20 GB transferu danych i 1,51 GB w roamingu. Unikalnym rozwiązaniem było zarządzanie całością usług z poziomu aplikacji, a nawet sposób dystrybucji kart SIM - dostarczano je m.in. Uberem. Folx korzystał z infrastruktury Play.
Materiał własny




Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!