
2 lata temu w Chinach pojawił się smartfon z logo Pepsi... A co powiecie na telefon KFC?
Model z logo smartfon Pepsi był (na swój sposób) konstrukcją unikalną. Po prostu jedna z lokalnych firm jeden ze swych modeli sygnowała znakiem producenta popularnego napoju. W przypadku telefonu KFC jest jednak inaczej - mamy do czynienia z umieszczeniem logo sieci barów na istniejącym, znanym już modelu. I to nie byle jakim...
W przypadku KFC znak pojawia się na telefonie znanej marki - a konkretniej - na modelu Huawei Enjoy 7. Smartfon przybrano w soczystą czerwień, a na tyle jego obudowy wygrawerowano portret pułkownika Sandersa, czyli twórcy KFC. To jednak nie koniec - w oprogramowaniu znalazły się dedykowane tapety i tematy ekranowe, jak również aplikacja do zamawiania posiłków z kredytem 100 tysięcy punktów, które można wymienić na jedzenie - niestety, nie wiem, czy owe 100 tys. dużo, czy mało. Za telefon trzeba zapłacić 1099 juanów, czyli ok. 162 USD lub 600 zł. Urządzenie powstanie w ilości 5 tys. sztuk.
fot. Tmall
By było jeszcze ciekawiej, telefon ma również aplikację K-Music, która pozwala wybrać utwór muzyczny i puścić go przez głośniki... w restauracji KFC. Oczywiście na terenie Chin. Dlaczego akurat KFC i dlaczego Huawei? KFC świętuje 30-lecie obecności na chińskim rynku, a Huawei również ma w tym roku swój 30. jubileusz. Warto też wspomnieć, że bary KFC cieszą się w Azji niezwykłą popularnością, chyba większą, niż w Europie. Np. w Japonii urządza się tam nawet bożonarodzeniowe kolacje...
Na podstawie informacji Tmall