
Firma HTC zaczęła wreszcie stawiać na promocję własnej marki. Do tej pory ich telefony można było kupić z logo i-mate, Qtek, Orange, T-Mobile - teraz nowe telefony zaczną pojawiać się jako produkty firmowane odnowionym logo samego producenta.
Rozpoczęło się od posunięć rynkowych: HTC przejęło firmę Dopod, swojego dotychczasowego azjatyckiego dystrybutora, a teraz sięga również po markę Qtek.
W lipcu powinny pojawić się na rynku dwa urządzenia z nowym logo na obudowie. Będzie to HTC TyTN (dawniej znany pod nazwą kodową Hermes) i HTC MTeoR (pierwotnie Breeze). Możliwości Meteora i Tytana podawane w materiałach prasowych odnowionej witryny internetowej producenta są imponujące, niestety również szacunkowa cena urządzeń może przyprawić o ból głowy. W specjalistycznych serwisach handlujących urządzeniami mobilnymi w przedsprzedaży cena TyTN oscyluje wokół 850$.
Informacja prasowa firmy HTC