Huawei MateBook jest od dzisiaj dostępny na polskim rynku. Jednocześnie wystartowała kampania "Work smart not hard". Na premierze zostały zaprezentowane badania, które ukazują, jak w Polsce zmienia się styl prowadzenia biznesu.
Huawei MateBook to urządzenie typu 2w1, łączące cechy tabletu i notebooka. Równolegle z jego debiutem wystartowała kampania "Work smart not hard", w której Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski będą dzielić się swoimi doświadczeniami, jak odnaleźć się w nowoczesnym biznesie. Na dzisiejszej premierze zostały zaprezentowane wyniki badań SW Research, wykazujące jak w Polsce zmienia się styl prowadzenia biznesu.
fot. Adam Łukowski/mGSM.pl
Polska premiera Huawei MateBook została poprzedzona przeprowadzonymi przez SW Research badaniami na temat nowoczesnego biznesu. Wzięło w nim udział 800 pracowników różnych branż z całej Polski, w tym właściciele firm, kadra zarządzająca oraz niezależni specjaliści. Z badań wynika, że coraz więcej Polaków pracuje mobilnie. Wśród przedstawicieli biznesu prawie połowa łączy pracę stacjonarną z pracą mobilną. Co piąty badany pracuje w pełni mobilnie. Wyłącznie stacjonarnie pracuje tylko 32 proc.
fot. Adam Łukowski/mGSM.pl
fot. Adam Łukowski/mGSM.pl
Statystyczny biznesmen używa dwóch, a nawet trzech urządzeń w codziennej pracy. Huawei proponuje im MateBooka, urządzenie 2w1, które jest wydajne, wielofunkcyjne i bardzo stylowe. To nowe urządzenie idealnie uzupełnia się ze smartfonem Mate 8, tworząc biznesowe portfolio Huawei - mówi Derek Yu, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group.
fot. Adam Łukowski/mGSM.pl
Jak zapewnia producent, MateBook spełnia standardy nowoczesnego biznesu, którego interesuje nie tylko interakcja pomiędzy technologią a użytkownikiem, ale także stylistyka urządzenia. Jest bardzo cienki i lekki - waży 640 g. Obudowa wykonana została z aluminium, a skórzane etui MateBook jest jednocześnie klawiaturą z gładzikiem z technologią multi-touch.
fot. Adam Łukowski/mGSM.pl
Huawei MateBook został wyposażony w 12-calowy ekran o szerokim kącie widzenia dochodzącym do 160 stopni. Został on wykonany w technologii IPS i ma rozdzielczość 2160x1440, co zapewnia komfortowe oglądanie zdjęć, filmów i materiałów graficznych. Za pomocą opcjonalnego rysika MatePen można nie tylko podpisywać dokumenty na dotykowym ekranie, ale także tworzyć rysunki czy schematy. Rysik rozpoznaje 2048 poziomów czułości i przechwytuje zróżnicowaną siłę nacisku bez opóźnień. MatePen może służyć jednocześnie jako pilot do prezentacji lub laserowy punktor.
fot. Adam Łukowski/mGSM.pl
Aby mieć pewność, że wszystkie dane są bezpieczne, MateBook został wyposażony w najszybszy na rynku czytnik linii papilarnych. Gwarantuje on ekspresową identyfikację odcisku użytkownika za jednym dotknięciem. Wykorzystuje system rozpoznawania 360 stopni, który niweluje zakłócenia podczas odszyfrowywania. Wszystkie dane są bardzo dobrze chronione, a odblokowanie laptopa zajmuje ułamek sekundy.
fot. Huawei
Huawei MateBook jest dostępny od 9 września w Media Markt i Saturn w dwóch odsłonach:
- 4GB/128 RAM, Intel M3 w cenie 4399 zł
- 8 GB/256 RAM, Intel M5 w cenie 5799 zł
fot. Adam Łukowski/mGSM.pl
Premierze MateBooka towarzyszy start kampanii online "Work smart not hard", która jest kolejnym krokiem Huawei w stronę nowoczesnych biznesmenów. Promuje ona nie tylko nowe urządzenie, ale całą serię biznesową Mate, w której wyróżnia się wydajny i stylowy smartfon Mate 8. Oba urządzenia tworzą zestaw współczesnego biznesmena. Do współpracy firma Huawei zaprosiła ekspertów: dziennikarza Jarosława Kuźniara oraz Michała Sadowskiego, założyciela Brand24. Na specjalnie utworzonej stronie www.huaweimate-worksmart.pl, panowie będą dzielić się merytorycznymi materiałami dla współczesnych biznesmenów. Eksperci kampanii pojawili się także na dzisiejszej premierze MateBooka i opowiedzieli gościom, czym dla nich jest hasło "Work smart not hard".
fot. Adam Łukowski/mGSM.pl
mat. wł. na podstawie informacji producenta









































Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!