Niedawno pisaliśmy o partnerstwie, jakie zawiązało się pomiędzy BlackBerry i TCL, czyli właścicielem marki Alcatel. Dziś mamy już pierwsze zdjęcie telefonu, który może być efektem tej współpracy.
Zdjęcie zamieścił na Twitterze niejaki The Malignant, który już kilkakrotnie publikował bardzo ciekawe przecieki. Tym razem również jest interesująco, bowiem pokazany na zdjęciu telefon z logo BlackBerry mocno przypomina Alcatela Idol 4. Jeśli dobrze przyjrzymy się fotografii i porównamy telefon prezentowany przez The Malignant z Idolem 4 dostrzeżemy sporo podobieństw. Widać charakterystyczne głośniki na krańcach telefonu, podobna jest również ramka i otoczenie obiektywu aparatu fotograficznego. Jeśli dobrze wpatrzymy się w zdjęcie telefonu BlackBerry, dostrzeżemy także identyczne rozmieszczenie przycisków na bokach obudowy - widać nawet charakterystyczny, wyróżniający Idola 4 przycisk "Boom Key", który - jak twierdzi The Malignant - nie będzie jednak działał tak, jak w Idolu 4.
fot. @the_malignant
The Malignant pisze, że telefon ma obudowę wykonaną częściowo z metalu (mając na myśli zapewne ramkę nośną), zaś nazwa, pod jaką urządzenie trafi na rynek, brzmi Neon. Powołując się na dobrze poinformowane źródło, The Malignant informuje, że urządzenie jest już testowane przez kilku operatorów. Jednocześnie, potwierdza on w kolejnym tweecie, że specyfikacja Neona odpowiada Idolowi 4. Podane przez The Malignanta dane (Snapdragon 617, 3+16 GB pamięci, 5,2" FullHD, 2610 mAh+Quick Charge) są identyczne, jak w mocniejszej wersji smartfonu TCL. Coś chyba jest na rzeczy, choć dopuszczam myśl, że zdjęcie mogło zostać sfabrykowane na kanwie pierwszych informacji o współpracy obu firm...
fot. Adam Łukowski/mGSM.pl
Jeśli to rzeczywiście owoc kooperacji BlackBerry z TCL, są szanse na to, że Neon będzie niedrogim i dość przyzwoicie wyposażonym telefonem, nakierowanym nie tylko na biznes, ale i na rozrywkę. Jeśli zmiany obejmą głównie oprogramowanie, a część sprzętowa zostanie przejęta z Alcatela, może okazać się, że BlackBerry trafi w końcu do młodszej klienteli i zaistnieje w zupełnie nowym dla siebie segmencie rynku. Czas pokaże...
Na podstawie informacji @the_malignant




