
Klienci hipermarketów sieci Carrefour w Zjednoczonych Emiratach Arabskich mają szansę wygrać Sony Ericssona J230i zrobionego ze złota. Zostało wyprodukowanych jedynie 10 takich telefonów specjalnie dla celów promocji
Każdy klient, który zakupił zwyczajnego Sony Ericssona J230i będzie miał szansę na wygranie złotego modelu tego aparatu. Unikat waży 130 gramów, a zatem - co oczywiste - znacznie więcej niż zwykły telefon, a wykonanie jednej sztuki trwało ponoć 72 godziny. Poza tym parametry promocyjnego modelu nie różnią się niczym od danych podstawowego.
Najpierw Motorola zaskoczyła użytkowników i miłośników telefonii komórkowej swoim modelem RAZR V3i wydanym w limitowanej złotej edycji, teraz do czołówki producentów promujących swoje wyroby złotem dołączył Sony Ericsson. O ile jednak Motorola wypuściła na rynek 1000 unikatowych modeli, o tyle Sony Ericsson, dziesięcioma lśniącymi modelami J230i, znacząco podbił stawkę.
Gratka dla kolekcjonerów. Nie ma to jak grono pieknych nałożnic, stado wielbłądów i złoty telefon pachnący naftą.
Na podstawie informacji serwisu TradeArabia