
Nowy operator komórkowy, którego start zapowiadała kampania reklamowa na stronie www.nowyoperatorkomorkowy.pl - nie istnieje!
Była to jedynie sprytnie zaaranżowana przez agencję reklamową McCann Erickson WorldGroup kampania reklamowa nowej oferty sieci Plus. Informację o nowym operatorze zastąpił slogan "Nowy operator komórkowy to ty". Zostanie "operatorem" ma zapewnić telefon Sony Ericsson K510i, wyposażony w kamerę wideo i dostępny w Mix Plus za 1 zł. "Gazeta Prawna" uznała, iż wspomniana kampania to promocja usług Banku Inteligo, który przymierza się do wejścia na rynek operatorów wirtualnych. Wskazywał na to fakt, iż PKO BP, do którego należy Inteligo, powstrzymywał się od wszelkich komentarzy w tej sprawie. Tymczasem - na start Inteligo przyjdzie nam jeszcze poczekać, za to Plusowi pozostaje pogratulować udanej, zauważonej przez media kampanii. O rynek MVNO - czyli wirtualnych operatorów - walczą też m.in. mBank, Avon, Polsat, a w dalszej kolejności - Telefonia Dialog i sieci handlowe Auchan, Carrefour i Tesco.
Na podstawie informacji "Gazety Prawnej" i Interii
Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!