
CMF, przystępna cenowo submarka Nothing, wyjątkowo dobrze spisała się w Indiach, co nie umknęło uwadze jej twórcy.
Marka CMF, czyli "Color, Material, Finish", wkroczyła na rynek w 2023 roku z pierwszym modelem niedrogiego smartwatcha i słuchawek, a teraz staje się oddzielnym od londyńskiego Nothing bytem i przenosi swoją centralę produkcyjną i badawczo-rozwojową do Indii. Pomoże im w tym współpraca z Optiemus, wiodącą indyjską marką telekomunikacyjną. Według informacji serwisu TechCrunch, Nothing zainwestuje w ich spółkę joint venture ponad 100 milionów dolarów i utworzy około 1800 miejsc pracy w ciągu następnych trzech lat.
Dane rynkowe potwierdzają słuszność tej decyzji - dane firmy analitycznej IDC pokazują, że 40% sprzedawanych w Indiach smartfonów mieści się w budżetowym przedziale cenowym 100-200 $, co jest domeną marki CMF. W drugim kwartale 2025 roku sprzedaż urządzeń Nothing w Indiach wzrosła z roku na rok o 85%, dając mu 2% udziału w lokalnym smartfonowym rynku.