Marka Hammer, znana z wytrzymałych urządzeń, po raz pierwszy prezentuje swoją nową submarkę - Hammer Ventus. To urządzenia, które łączą odporność z eleganckim, smukłym wyglądem.
W skład submarki wchodzą:
- Hammer Ventus Smartphone - smukły smartfon z wyświetlaczem 6,77" AMOLED, aparatem 108 Mpx z funkcją noktowizji, baterią 5000 mAh i pełną wodoodpornością IP68.
- Hammer Ventus Smartwatch - łączy aluminiową kopertę i ekran AMOLED z wodoodpornością 5 ATM, GPS-em oraz wsparciem AI w monitorowaniu aktywności.
- Hammer Ventus Ring - tytanowy, dyskretny gadżet z tygodniową żywotnością baterii, zaawansowanym monitoringiem zdrowia i snu oraz integracją ze smartwatchem.
"Postawiliśmy przed sobą wyzwanie, zebrania całego know-how w zakresie pancerności i zaszycia go w smukłym, eleganckim designie, o który często prosili nasi użytkownicy. To zupełnie nowa wizja technologii, która znalazła swoje miejsce w portfolio submarki Hammera. Tak powstał Hammer Ventus, "Ventus" łac. wiatr, nawiązuje do opływowych kształtów nowych produktów, ale także... do powiewu świeżości w długofalowej strategii marki." - mówi Aleksandra Dworak, Dyrektor Marketingu i BOK w mPTech.
Hammer Ventus to propozycja dla osób, które nie chcą wybierać między trwałością a stylem. Submarka powstaje z myślą o użytkownikach aktywnych, ceniących technologię, która sprawdza się zarówno w mieście, jak i w terenie.
Nowa linia Hammer Ventus jest prezentowana na żywo podczas targów IFA 2025 w Berlinie. Odwiedzający mogą zapoznać się z urządzeniami, sprawdzić ich funkcje i porozmawiać z przedstawicielami marki.
Rynkowa premiera submarki Hammer Ventus planowana jest na drugą połowę I kwartału 2026 roku.
Na podstawie informacji prasowej