Darko
Opinia negatywna
Witam wszystkich.
Niestety, nieźle zapowiadający się operator stracił moje zaufanie.
Kolejny już raz są problemy z aktywacją pakietu i kontaktem z CMOK.
Moja decyzja, 5 moich numerów zmieni operatora.
Niestety, nieźle zapowiadający się operator stracił moje zaufanie.
Kolejny już raz są problemy z aktywacją pakietu i kontaktem z CMOK.
Moja decyzja, 5 moich numerów zmieni operatora.
.31.184.199 | 13.01.2018, 18:01
Basteczkowy
Opinia negatywna
Od około października próbuje sie skontaktować z cmok, bez rezultatu, pakiet aktywny od tamtej pory, bez możliwości przedłużenia, bez możliwości rezygnacji, próba przejścia do innego operatora tez zakończona niepowodzeniem ze strony VirginMobile, po prostu ta sieć to dno, tak jak kolega pisał obok, zgłosi to do urzędu, bedzie sprawa, wstawię sie razem z Tobą, gdyż taka sytuacja nie powinna miec miejsca...
.neotrix.info | 03.01.2018, 14:01
Steni
Opinia negatywna
Ta firma to porażka, idealny przykład jak nie powinno prowadzić się obsługi klienta, podpisuję się pod wpisami poniżej, totalna farsa, ja przenoszę swoje cztery numery nie mam czasu na dziadostwo .
.centertel.pl | 15.12.2017, 10:12
zawiedzionyklient
Opinia negatywna
Dołączę się do poniższych przestróg przed operatorem VirginMobile. Mam wrażenie że ten operator po uruchomieniu usług na abonament totalnie olał klientów na kartę lub ich system nie wytrzymał napływu klientów i jest niewydolny. Nie mniej nie polecam tej firmy gdyż od kliku miesięcy borykam się z odnawianiem pakietów na kolejny miesiąc poprzez brak możliwości przelewu gdyż ich strona nie działa prawidłowo. Na dzień dzisiejszy mój pakiet zakończył się cztery dni temu, pomimo środków na koncie pakiet się nie odnowił pomimo środków na koncie. Po zalogowaniu do serwisu brak możliwości wyłączenia obecnego pakietu lub jego odnowienia. Najzabawniejsze jest to że dodatkowe pakiety do wykupienia mają wyświetlony czas ważności na "-4" dni więc nie wiadomo czy je kupować aby chociaż trochę skompensować kosmiczne stawki za połączenia głosowe lub sms'y które to mogę wykonywać ale środki są pobierane bezpośrednio z konta. Oczywiście o transmisji danych mogę zapomnieć gdyż one nie są realizowane bezpośrednio ze środków na koncie tylko poprzez pakiety. Dzwonić do nich nie mam zamiaru gdyż kila prób w ciągu ostatnich kliku miesięcy pokazały że nie można się tam dodzownić, pisanie zgłoszeń do nich też nie ma sensu na ostatnie odpowiedzieli dopiero po dwuch dniach co jest raczej dla mnie kpiną kiedy nie można kożystać wogule z telefonu. Podsumowując szczerzcie się tej żenującej firmy jak diabeł święconej wody! NIE POLECAM operatora virginmobail!!! A TY zawiedziony kliencie już dziś zmień operatora tak jak ja to zrobiłem!
.hypernet.biz.pl | 06.12.2017, 10:12
Anna
Opinia negatywna
Nie polecam tej firmy. Będąc już ich klientką (mam zarejestrowane na siebie 3 n-ry - pierwszy z nich zarejestrowałam w placówce Poczty Polskiej, a dwa kolejne dodałam logując się do swojego konta na stronie Virgin). Kupiłam ostatnio cztarty starter i chciałam dodać nowy numer przez stronę jak poprzednio. Jest tam opcja, aby NIEAKTYWNE karty dodawać do swojego (zarejestrowanego wcześniej) numeru, podając wszystkie potrzebne dane z nowej karty (PUK, nr karty. itp.) lecz ona nie działa. Wyskakuje mi komunikat, że nie mogą dodać tego numeru, gdyż karta jest NIEAKTYWNA! No, ale właśnie wybrałam taką opcję, gdzie sami zaznaczyli, aby dodać NIEAKTYWNY, nowy numer! Pisałam wielokrotnie do ich Biura Obsługi, lecz nie otrzymałam odpowiedzi. Po kilku dniach i wielokrotnych mailach, w końcu otrzymałam odpowiedź, że "Z tego co widzę w naszym systemie to podany numer jest nieaktywny,niestety nie będzie możliwości jego dodania do konta w klubie Virgin.? I takim to sposobem mam kupiony, nieaktywny nr, który pójdzie do kosza, ponieważ przez ich stronę nic nie można zrobić - opcja dodania NIEAKTYWNEGO numeru do swoich poprzednich nie działa. Dodam ponownie, że dwa swoje numery dodałam wcześniej tym samym sposobem co teraz - zatem mają chyba problemy techniczne. No cóż, gdy klient ma jakiś kłopot, to u nich nie uzyska żadnej pomocy!
.135.192.15 | 01.12.2017, 14:12
Adam
Opinia negatywna
Nie polecam Virgin Mobile.
1. Błędy systemowe uniemożliwiające aktywację pakietu przez telefon
2. Błędy na stronie, umożliwiające aktywację pakietu przez internet
3. Próba połączenia z infolinią - nieudana, 10 minut oczekiwania i nie odebrane połączenie.
Doładowując telefon nie mogę włączyć pakietu a więc korzystanie z niego między czasie zjada środki z karty. Zdecydowanie nie polecam
1. Błędy systemowe uniemożliwiające aktywację pakietu przez telefon
2. Błędy na stronie, umożliwiające aktywację pakietu przez internet
3. Próba połączenia z infolinią - nieudana, 10 minut oczekiwania i nie odebrane połączenie.
Doładowując telefon nie mogę włączyć pakietu a więc korzystanie z niego między czasie zjada środki z karty. Zdecydowanie nie polecam
.184.102.22.ipv4.supernova.orange.pl | 01.12.2017, 13:12
kazik
Opinia negatywna
od 5 miesięcy płacę za sms -bez limitu tylko ze sms-y nie mogę wysłać brak odpowiedzi na ten temat od cmok podejrzewam że Virgin traktuje mnie że mieszkam na Białorusi gdyż przed każdym połączeniem żądają abym skorzystał z taniego roamingu Paranoja to mało ta siec jest chora.
.centertel.pl | 23.11.2017, 19:11
typciu11
Opinia negatywna
Nie polecam absolutnie .Zeżarło mi 70 zł. bo kod USSD nie zadziałał.Próba połączenia się z konsultantem przez trzy tyg. bez sukcesu. Próbuję przenieść numer do innej sieci od miesiąca- bez sukcesu.Blokują przejęcie numeru przez inną sieć chociaż nie mają już na mnie zarobku ( nie doładowuje konta). Mam zamiar zgłosić to do Urzędu Ochrony Konsumenta i do Urzędu Kontroli Elektronicznej. Nie wiem czy to się nie skończy na złożeniu doniesienia do Prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa .Nie odpisują też na maile . Porządnie się zastanówcie nad VM bo ja porządnie odradzam .Pozdrawiam.
.uznam.net.pl | 17.11.2017, 09:11
Tomasz
Opinia negatywna
Zdecydowanie nie polecam operatora Virgin Mobile, robi duże problemy gdy użytkownik chce zrezygnować z jego usług, przedłużając w ten sposób okres opłat jaki trzeba uiszczać na jego rzecz. NIE POLECAM!!!
.toya.net.pl | 12.11.2017, 20:11
ja
Opinia neutralna
Juz prawie 2 miesiace czekam na przejscie z karty abonament, a w cmok za każdym razem inna wymówka: problem techniczny, testy nowej oferty i tym podobne. Jedyne czego żałuję to iż nie opisywałem tego co się tam dzieje po każdej rozmowie z tzw. "centrum miłej obsługi". To już byłoby nawet nie ostrzeżenie przed tą siecią co niezły komediodramat do poczytania. szkoda więcej pisać
.231.6.208.koba.pl | 11.10.2017, 21:10