Henryczek
Opinia pozytywna
Jestem w VM dopiero dwa dni a już jestem zadowolony. Obsługa klienta na wysokim poziomie i co najważniejsze nic się nie płaci za połączenie z Infolinią. Niektóre sieci pobierają sporą kasę za minutę połączenia. Do tego rok ważności konta niezależne od kwoty doładowania. No i tanie rozmowy i smsy. Nie ma jakiś durnych pakietów jak w innych sieciach. Prosty dostęp do swojego konta przez internet.
.adsl.inetia.pl | 02.03.2014, 20:03
Skorpion
Opinia pozytywna
Jestem w Virgin Mobile od kwietnia 2013r. Na początku nie byłem przekonany czy to dobry wybór. Jednak z upływem czasu byłem coraz bardziej zadowolony, zarówno z usług jak i promocji. Porównując oferty innych operatorów pre-paid oferujących rok ważności konta Virgin wypada obecnie najlepiej. Oczywiście są pewne niedociągnięcia w działaniu sieci które mogą być irytujące dla niektórych osób. Uważam jednak że każdy nowy operator nie uniknie pewnych wpadek i każdy je miał. U mnie występuje problem z przekazywaniem wiadomości MMS z poczty głosowej. Wiadomości dochodzą ale nie można ich odsłuchać. Zasięgu nie gubię w sieci od czasu gdy ustawiłem w telefonie roaming na aktywny. Tanio jest tak że czasami zapominam o konieczności doładowania konta. Do każdego doładowania dochodzą darmowe złotówki w wysokości 50% doładowania oraz darmowe pakiety danych na internet. Trzeba czegoś więcej? Tak, czasami trzeba i w takich wypadkach Virgin również rozkłada konkurencję na łopatki. Podam własny przykład polegający na konieczności wymiany karty SIM na inną z tym samym numerem. Za pierwszym razem dopadła mnie taka konieczność w Plusie. Zgubiłem telefon i po zgłoszeniu problemu w salonie musiałem czekać na nową kartę 2 tygodnie tylko z tego powodu że nie posiadałem numeru seryjnego karty. Na dodatek koszt wymiany zamknął się w kwocie 65zł. Jeżeli karta jest z simplusa a na dodatek nie zarejestrowana to możemy zapomnieć o takiej wymianie. Podobna sytuacja miała miejsce niedawno. Tym razem miałem już numer w Virgin. Straciłem telefon w jednym z dyskontów. Po powrocie do domu zalogowałem się na stronie Virgin i zamówiłem duplikat karty. Po upływie 48h. otrzymałem nową kartę z tym samym numerem i środkami na koncie bez zmian (stara karta została zapewne zaraz zablokowana) i to wszystko bez wydania 1gr. Wszystko za free. Dlatego nie żałuję decyzji o rejestracji w klubie Virgin i podania danych. Virgin Mobile to poważna konkurencja dla play nie wspominając o pozostałych trzech krwiopijcach sieciowych.
.play-internet.pl | 23.01.2014, 21:01
Rafgrz316
Opinia negatywna
Rewelacji nie ma, cennik jak u innych. Rozmowy zagraniczne kosmiczne ceny, chyba ich nie obowiązują przepisy UE. Za wykonaną rozmowę do Francji lekko ponad 7 minut skasowali mi z konta 19,95 zł. Minuta wychodzi 2,79zł !!!!!!!! Pakiety krajowe może tak są przyjazne i dodatkowo 100MB internetu za doładowanie ponad 10zł. Ale jak policzy się np doładowanie za 50zł to lepsze oferty są u większości operatorów krajowych.
.devs.futuro.pl | 21.01.2014, 15:01
Bogdan
Opinia neutralna
Oferta super, jeśli chodzi o cenę. Nie ma irytujących smsów i wciskania ofert, jednym słowem ze strony operatora cisza. I bardzo dobrze. Niestety minus to zasięg, przynajmniej w mojej miejscowości. Jest od max do zera a nawet potrafi zerwać połączenie.
.ingram.com.pl | 14.01.2014, 16:01
Rob
Opinia neutralna
Ważność konta w Virgin Mobile - jaka jest naprawdę? Na stronie facebookowej Virgin Mobile zadałem pytanie:
"Jak rozumieć w waszej ofercie "ważność konta 365 dni"? Czy to oznacza ważność 365 dni także na rozmowy wychodzące, po dowolnym doładowaniu? Pytam, bo znalazłem wypowiedź jednego z waszych użytkowników, który twierdzi, że po 4 miesiącach nieużywania telefonu jego numer w Virgin został zdezaktywowany."
Nie otrzymałem odpowiedzi na to pytanie i nie mogę go odnaleźć na stronie facebookowej Virgin, prawdopodobnie zostało skasowane. To mocno zastanawia. Może ktoś wie, która informacja jest prawdziwa: numer w Virgin ulega skasowaniu po 4 miesiącach nieużywania, czy jest aktywny przez 365 dni niezależnie od aktywności?
"Jak rozumieć w waszej ofercie "ważność konta 365 dni"? Czy to oznacza ważność 365 dni także na rozmowy wychodzące, po dowolnym doładowaniu? Pytam, bo znalazłem wypowiedź jednego z waszych użytkowników, który twierdzi, że po 4 miesiącach nieużywania telefonu jego numer w Virgin został zdezaktywowany."
Nie otrzymałem odpowiedzi na to pytanie i nie mogę go odnaleźć na stronie facebookowej Virgin, prawdopodobnie zostało skasowane. To mocno zastanawia. Może ktoś wie, która informacja jest prawdziwa: numer w Virgin ulega skasowaniu po 4 miesiącach nieużywania, czy jest aktywny przez 365 dni niezależnie od aktywności?
.136.215.189 | 01.01.2014, 11:01
matt81
Opinia pozytywna
Super sieć ,jeśli chodzi o ofertę pree-paid to cała konkurencja wymięka,niskie stawki + bardzo dobry zasięg.Jeden minus za to że kiepsko dba oswój rozwój...marketingowcy chyba w tej spółce nie pracują bo wciąż sieć bardzo mało popularna ,wręcz niszowa...a naprawdę jakość na najwyższym poziomie.
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 31.12.2013, 10:12
rafał
Opinia pozytywna
VM Jest ok. Zasięg sieci to roaming Play i Orange.
Także mają pole do popisu :)
Także mają pole do popisu :)
.play-internet.pl | 12.11.2013, 08:11
Patek00
Opinia pozytywna
Polecam najlepsza sieć w Polsce !!!
.233.215.4 | 11.11.2013, 11:11
ginos
Opinia pozytywna
Super operator, super tanie rozmowy.
Nigdzie nie znajdziecie tańszej oferty na kartę. Mam już numer w Virginie od od momentu kiedy pojawił się w Polsce. Podałem swoje dane osobowe i pesel bo przenosiłem numer z T-mobila, nie wysyłają mi spamu na pocztę ani dziwnych treści kopert na adres domowy, a po każdym doładowaniu mam 50% gratis do wszystkich bez wyjątku.
Według mnie najlepsza oferta na kartę w Polsce.
Jeśli chodzi o roaming ceny podobne jak u innych polskich operatorów, w każdym razie nawet nie zmieniam numeru na zagraniczny jeśli przesiaduję w innym kraju bo podsumowując rachunki wychodzi cenowo na to samo, a tak mam przynajmniej ten sam numer nie żonglując kartami.
Dla mnie operator na 5
Nigdzie nie znajdziecie tańszej oferty na kartę. Mam już numer w Virginie od od momentu kiedy pojawił się w Polsce. Podałem swoje dane osobowe i pesel bo przenosiłem numer z T-mobila, nie wysyłają mi spamu na pocztę ani dziwnych treści kopert na adres domowy, a po każdym doładowaniu mam 50% gratis do wszystkich bez wyjątku.
Według mnie najlepsza oferta na kartę w Polsce.
Jeśli chodzi o roaming ceny podobne jak u innych polskich operatorów, w każdym razie nawet nie zmieniam numeru na zagraniczny jeśli przesiaduję w innym kraju bo podsumowując rachunki wychodzi cenowo na to samo, a tak mam przynajmniej ten sam numer nie żonglując kartami.
Dla mnie operator na 5
.90.2.94 | 22.10.2013, 16:10
maro
Opinia pozytywna
Od 2000 r. byłem w erze później t-mobile. Zrezygnowałem, bo wprowadzili opłatę za sprawdzenie stanu konta, a podwójne doładowania to już nie to co za czasów ery. Virgine mam od 2013 r. i jestem zadowolony. Proste zasady, brak opłaty za sprawdzenie konta. Mało dzwoni,e. Do tej pory doładowałem konto w sumie za 20 zł, więc dla mnie jest ok. Minusem jest słabszy zasięg niż w t-mobile.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 02.10.2013, 22:10