Wszystkich opinii: 222. Pokazuję od 151 do 160. Opinie nie są weryfikowane.
icon up
29,3% 
icon down
 50,0% 
icon unknown opinion
 20,7% 
Default user logo
ed

Opinia negatywna

Od dzisiaj jestem w VM. Niestety będąc w Playu mogłem rozmawiać w domu, teraz biegam po podwórko i szukam zasięgu. Pomimo tego że kreseczki przy antenie są nawet 3szt to ani nie mogę do "siebie zadzwonić" włącza się poczta. Ani też nie mogę wykonać żadnego połączenia. Mapy zasięgu mapami a rzeczywistość swoje!
.kampinostelco.pl | 10.08.2015, 22:08
R E K L A M A
Default user logo
Zadowolony Obywatel

Opinia pozytywna

Odp. do 'Nowy'- Przestaw ręcznie na T-mobile, 3G. ale śmiga...! :-)
.plock.mm.pl | 31.07.2015, 15:07
Default user logo
Nowy

Opinia negatywna

Virginmobile.pl - wykupilem pakiet nielimitowany za 29 PLN ale Internet od czterech dni, czyli od poczatku, nie dziala. Sporadycznie sie otwiera, a potem przez dluzszy czas nie ma polaczenia. Dziadostwo.
.play-internet.pl | 22.07.2015, 21:07
R E K L A M A
Default user logo
iza15911

Opinia neutralna

Hej mam pytanie a co z tymi darmowymi aplikacjami w pakiecie czy one są serio darmowe np. facebook czy idzie z transferu danych ?
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 10.07.2015, 13:07
Default user logo
jot

Opinia pozytywna

Cenowo chyba najkorzystniejsza oferta na kartę (poza cenami połączeń zagranicznych i roamingiem). Rzeczywiście jest problem z zasięgiem sieci Play: w centrum Warszawy miałam jedną kreskę! Ustawiłam na sztywno T-Mobile i teraz działa bez zarzutu :)
.139.64.16 | 07.07.2015, 16:07
Default user logo
Miś

Opinia neutralna

W Trójmieście i okolicach śmiga :)
Polecam
.181.111.82 | 16.06.2015, 13:06
Default user logo
Danniell25

Opinia negatywna

Witam. właśnie zakupiłem pakiet startowy w virgin mobil i czuje sie oszukany, ponieważ na wszystkich reklamach wielkimi literami jest napisane ze za 29 zl masz wszystko. Płacę za starter 29 zł i co otrzymuje pakiet startowy z pięcioma złotymi na koncie. To zwykłe oszukaństwo. Oszustwo na 24 zł.
Jeśli czujesz się rzeczywiście oszukany, spróbuj coś z tym zrobić. Może organizacje konsumenckie będą dobrym krokiem. Można również zwrócić uwagę przedstawicielowi operatora, że jego reklama może wprowadzać w błąd. Powodzenia. (jf)
.esnet.pl | 03.06.2015, 13:06
R E K L A M A
Default user logo
Zadowolony

Opinia pozytywna

Super... ! :-)
.plock.mm.pl | 02.05.2015, 02:05
Default user logo
Maciej

Opinia neutralna

Jestem bardzo zadowolony z Virgin Mobile. Korzystam z ich usług pół roku Nie widzę lepszej oferty na rynku.Zasięg znakomity, internet bez zarzutu. Kontakt z obsługą klienta doskonały. Merytoryczne odpowiedzi i co ciekawe brak opłat za połączenia z CMOK.Polecam na lewo i na prawo tą sieć.
.dynamic.chello.pl | 29.03.2015, 18:03
Default user logo
moonshadow

Opinia neutralna

Przeniosłam numer z Plusa i jak narazie jestem mega zadowolona. Na włączonym roamingu (i uwaga- dane w roamingu u mnie w tel. włącza się osobno) zasięg hula aż miło (raz z play raz z tmobile ). Zasięgu obawiałam się najbardziej bo u mnie zawsze kiepsko śmigał play (okolice ostrowa wlkp), ale dodatkowy zasięg z tmobile rozwiazuje wszystko. Samej oferty chwalic nie musze - pakiet za 30 zl przebija KAŻdą alternatywaną opcję cenową u konkurencji
.promax.media.pl | 26.03.2015, 22:03
Wszystkich opinii: 222. Pokazuję od 151 do 160. Opinie nie są weryfikowane.


mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies