ed
Opinia negatywna
Od dzisiaj jestem w VM. Niestety będąc w Playu mogłem rozmawiać w domu, teraz biegam po podwórko i szukam zasięgu. Pomimo tego że kreseczki przy antenie są nawet 3szt to ani nie mogę do "siebie zadzwonić" włącza się poczta. Ani też nie mogę wykonać żadnego połączenia. Mapy zasięgu mapami a rzeczywistość swoje!
.kampinostelco.pl | 10.08.2015, 22:08
Zadowolony Obywatel
Opinia pozytywna
Odp. do 'Nowy'- Przestaw ręcznie na T-mobile, 3G. ale śmiga...! :-)
.plock.mm.pl | 31.07.2015, 15:07
Nowy
Opinia negatywna
Virginmobile.pl - wykupilem pakiet nielimitowany za 29 PLN ale Internet od czterech dni, czyli od poczatku, nie dziala. Sporadycznie sie otwiera, a potem przez dluzszy czas nie ma polaczenia. Dziadostwo.
.play-internet.pl | 22.07.2015, 21:07
iza15911
Opinia neutralna
Hej mam pytanie a co z tymi darmowymi aplikacjami w pakiecie czy one są serio darmowe np. facebook czy idzie z transferu danych ?
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 10.07.2015, 13:07
jot
Opinia pozytywna
Cenowo chyba najkorzystniejsza oferta na kartę (poza cenami połączeń zagranicznych i roamingiem). Rzeczywiście jest problem z zasięgiem sieci Play: w centrum Warszawy miałam jedną kreskę! Ustawiłam na sztywno T-Mobile i teraz działa bez zarzutu :)
.139.64.16 | 07.07.2015, 16:07
Miś
Opinia neutralna
W Trójmieście i okolicach śmiga :)
Polecam
Polecam
.181.111.82 | 16.06.2015, 13:06
Danniell25
Opinia negatywna
Witam. właśnie zakupiłem pakiet startowy w virgin mobil i czuje sie oszukany, ponieważ na wszystkich reklamach wielkimi literami jest napisane ze za 29 zl masz wszystko. Płacę za starter 29 zł i co otrzymuje pakiet startowy z pięcioma złotymi na koncie. To zwykłe oszukaństwo. Oszustwo na 24 zł.
Jeśli czujesz się rzeczywiście oszukany, spróbuj coś z tym zrobić. Może organizacje konsumenckie będą dobrym krokiem. Można również zwrócić uwagę przedstawicielowi operatora, że jego reklama może wprowadzać w błąd. Powodzenia. (jf)
Jeśli czujesz się rzeczywiście oszukany, spróbuj coś z tym zrobić. Może organizacje konsumenckie będą dobrym krokiem. Można również zwrócić uwagę przedstawicielowi operatora, że jego reklama może wprowadzać w błąd. Powodzenia. (jf)
.esnet.pl | 03.06.2015, 13:06
Zadowolony
Opinia pozytywna
Super... ! :-)
.plock.mm.pl | 02.05.2015, 02:05
Maciej
Opinia neutralna
Jestem bardzo zadowolony z Virgin Mobile. Korzystam z ich usług pół roku Nie widzę lepszej oferty na rynku.Zasięg znakomity, internet bez zarzutu. Kontakt z obsługą klienta doskonały. Merytoryczne odpowiedzi i co ciekawe brak opłat za połączenia z CMOK.Polecam na lewo i na prawo tą sieć.
.dynamic.chello.pl | 29.03.2015, 18:03
moonshadow
Opinia neutralna
Przeniosłam numer z Plusa i jak narazie jestem mega zadowolona. Na włączonym roamingu (i uwaga- dane w roamingu u mnie w tel. włącza się osobno) zasięg hula aż miło (raz z play raz z tmobile ). Zasięgu obawiałam się najbardziej bo u mnie zawsze kiepsko śmigał play (okolice ostrowa wlkp), ale dodatkowy zasięg z tmobile rozwiazuje wszystko. Samej oferty chwalic nie musze - pakiet za 30 zl przebija KAŻdą alternatywaną opcję cenową u konkurencji
.promax.media.pl | 26.03.2015, 22:03