Wszystkich opinii: 222. Pokazuję od 141 do 150. Opinie nie są weryfikowane.
icon up
29,3% 
icon down
 50,0% 
icon unknown opinion
 20,7% 
Default user logo
Czesław

Opinia negatywna

Numer przeniosłem z Play, jest zarejestrowany na firmę niestety Virgin mobile nie podali nr. NIP i przeniesienie przeciągneło się do tygodnia. Teraz okazuje się że jest problem z logowaniem się do BTS Plus i jestem poza zasięgiem. Brak odpowiedzi na e-mail po napisaniu do CMOK ( Centrum Miłej Obsługi Klienta ). Dodam że wcześniej korzystałem w Play z BTS-u Plus ustawionego na sztywno i nie miałem problemu. Rozumiem że to są choroby wieku dziecięcego, ale brak kontaktu z klientem jest nie do przyjęcia.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 11.11.2015, 12:11
R E K L A M A
Default user logo
mateusz

Opinia negatywna

Nie polecam! Od 6 listopada (teraz jest wieczór 9 listopada) przenoszą mój numer telefonu z play do virgin - numer jest nieaktywny, nie mogę do nikogo zadzwonić i nikt nie może do mnie się dodzwonić - na infolinii zero konkretów dotyczących terminu aktywacji numeru w sieci. virgin zwala winę na play z któego infrastruktury korzysta - a tak prawde mówiąc - co mnie to obchodzi? krótko: nie polecam przenoszenia numeru do virgin! sprawa zostaje skierowana do UKE
.dynamic.chello.pl | 09.11.2015, 18:11
Default user logo
niedoszły klient

Opinia negatywna

Łyżka dziegciu do tej beczki miodu! Od ponad 48 godzin "przenoszą" mój numer od poprzedniego operatora! I dalej nic! Ani chybi, jest on, ten numer, za ciężki! Proponowałem podstawić TIR-a, ale nie chcą skorzystać z tej propozycji. Tak, więc, na starcie - porażka!!!
.static.ip.netia.com.pl | 22.10.2015, 09:10
R E K L A M A
Default user logo
pablo

Opinia negatywna

Jak widzę virgin ma na dużo pozytywnych opinii. Moje korzystanie z ich oferty zaczęło się jednak od pewnego zgrzytu. Okazało się, że istnieje konieczność każdorazowej aktywacji pakietu w chwili gdy doładowujemy konto po terminie (nawet jeśli jest to 1 dzień). Brak takiej informacji na stronie virgin, a jeżeli jest to jest ona mało czytelna. W ten sposób straciłem jedno doładowanie, ponieważ liczyli mi za każdą minutę i sms-a opłatę wg. normalnych stawek. Mam/miałem numery w Heya, T-mobile, Play i tam takiej bzdury nie ma. W tamtych sieciach z chwilą kiedy doładuje konto mam z automatu przedłużany wybrany wcześniej pakiet i to jest dla mnie logiczne.
.dynamic.chello.pl | 18.10.2015, 14:10
Default user logo
troip

Opinia neutralna

Ja jestem w Virgin Mobile od lutego. Za 29 PLN mam: Bez limitu rozmowy na komórki, stacjonarne i smsy. Do tego mam 5 GIGA internetu. Doładowuję konto Raz na 3 miesiące. Wchodzę na stronę topup center przez Facebooka i za 85 zł kupuje doładowanie o wartości 100 zł, czyli 15 PLN taniej i wychodzi mi Virginmobile za 24 PLN miesięcznie. Pakiet odnawia się automatycznie, więc to jest dla mnie najwygodniejsze rozwiązanie, do tego Facebook, GG i kilka innych portali społecznościowych są całkowicie za darmo poza pakietem 5GB . GG jest bardzo przydatne ponieważ posiada wirtualny dysk o pojemności 5 GB. Za który nic się nie płaci. Mam virgin już ponad pół roku i jestem naprawdę mega zadowolony polecam też aplikację WhatsApp dzięki niej można wysyłać całkiem za darmo zdjęcia w pełnym formacie muzykę i filmiki. Ze sklepu dobrze pobrać sobie aplikacje Virginmobile do zarządzania kontem wszystko tam jest bardzo jasno pokazane można sobie sprawdzić ile neta zostało, wejść w biling i wiele innych ciekawych funkcji.
W programie stars można zamówić bezpłatnie karty sim jak ktoś będzie chciał się do Virginmobile przenieść i od ciebie taką kartę dostanie to na Twoje konto będzie wpływać 50 % jego doładowania, jak weźmie nowy numer, i 100 % jego doładowania jak przeniesie swój dotychczasowy numer z innej sieci. Ja od 3 miesięcy nie kupowałem doładowania i przez najbliższy rok nie będę musiał tego robić. To jest chyba na dzień dzisiejszy najlepsza oferta na rynku.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 05.10.2015, 21:10
Default user logo
st77

Opinia pozytywna

Jestem z virgin od czerwca. Za 29zł na miesiąc nielimitowane rozmowy, smsy i 5gb internetu. Czego chcieć więcej? Brawo Virgin!Prosta taryfa, dobry zasięg. Jest nas już podobno 250tys. Polecam!
.dynamic.chello.pl | 03.10.2015, 07:10
Default user logo
Ciao ITALIA

Opinia pozytywna

Jestem w Virgin Mobile odkąd sieć się pojawiła w Polsce wszystko działa jak należy jeśli był kiedykolwiek problem to dzwoniłem do CMOK przedstawiałem w czym mam problem zawsze ludzie starali się mi pomóc uwielbiam tego operatora ponieważ moim zdaniem ma on najlepszą ofertę na kartę (fakt że z zasięgiem bywa różnie wszystko w dużej mierze zależy gdzie się mieszka i od rodzaju smartfona jakiego się używa polecam wszystkim na początek aby kupili starter VM do testowania jeśli testy wypadną przyzwoicie wtedy można myśleć o przeniesieniu numeru głównego do Virgin Mobile :)
.252.18.203.internetia.net.pl | 12.09.2015, 14:09
R E K L A M A
Default user logo
Gutek

Opinia pozytywna

U mnie, mojej żony, teściowej i mamy śmiga jak należy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z niskich kosztów i zasięgu.
.centertel.pl | 28.08.2015, 21:08
Default user logo
Renata

Opinia pozytywna

Jestem w Virgin od kwietnia. WSZYSTKO dziala bez zarzutu, internet, zasieg super w kazdym miejscu, polecam wszystkim. Juz kilkoro sposrod moich znajomych przeszlo z Playa, tmobile ze wzgledu na koszty. Nikt nie narzeka. Wszyscy mi dziekuja. :-)))
.google.com | 16.08.2015, 07:08
Default user logo
rekuc11

Opinia negatywna

Tragedia przy wyjazdach za granicę do dziś nie wiem co włączać w Chorwacji. po powrocie z Francji dowiedziałem się że ręcznie mam włączać orange.
.play-internet.pl | 11.08.2015, 13:08
Wszystkich opinii: 222. Pokazuję od 141 do 150. Opinie nie są weryfikowane.


mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies