Wszystkich opinii: 222. Pokazuję od 131 do 140. Opinie nie są weryfikowane.
icon up
29,3% 
icon down
 50,0% 
icon unknown opinion
 20,7% 
Default user logo
mój nick

Opinia pozytywna

Jestem w vm od jesieni 2012 czyli od początku, kupiłem nawet platynowy nr jak były jeszcze bardzo ciekawe do wyboru, teraz po 3 latach mogę polecić tą sieć z czystym sumieniem, aktualnie korzystam z #bezlimitu połączonego z programem stars 2 co daje 100% doładowania, innymi słowy kupuje zdrapkę 30zł za 25,50 w topup i dzielę opłatę na pół wobec tego pakiet #bezlimtu o wartości 29zł wychodzi po 11,75zł za no limit komóry/stacjonary/sms i 5gb na miesiąc! Z zasięgiem nie mam problemu jako że mieszkam w GOP, a korzystam dodatkowo z aplikacji whatsapp żeby móc wysyłać "mms-y" lub zadzwonić do rodziny poza granicami kraju. Rodzicom i dziadkom uruchomiłem #freemium za 0zł. Pozdrawiam wirdżinowców.
.laguna.net.pl | 09.12.2015, 11:12
R E K L A M A
Default user logo
Beti

Opinia pozytywna

Kupiłem mojej żonie Vergin za 29 zł wcześniej miała Play na kartę ale nie miała internetu ,teraz jest mega zadowolona
ma internet 5GB za 29 zł.
Sam mam jeszcze Play na abonament i szlag mnei trafia jak rachunki mam po 200 zł teraz kończy mi się abonament i zamierzam przejść do Vergin tylko zastanawiam się na przeniesieniem numeru czy nie ma z tym problemu bo musze miec telefon non stop aktywny .
.internetdsl.tpnet.pl | 29.11.2015, 12:11
Default user logo
Moher

Opinia neutralna

Do moderatora - "To jest miejsce na opinie właścicieli lub użytkowników tego konkretnego urządzenia. Opinie są moderowane i publikowane po akceptacji przez moderatora. Moderacji podlega wyłącznie forma wypowiedzi a nie jej sens - opinie negatywne, o ile są wyrażone w odpowiedniej formie, także są publikowane."
Jest wiele komentarzy dotyczących procesu przenoszenia numeru z innej sieci do Virgin. Ja z tym problemu nie miałem, w związku z czym postanowiłem się tą informacją podzielić. Uczciwie napisałem, że jestem w sieci "od wczoraj" więc nie rozumiem dygresji Szanownego Moderatora.
Nie zamierzam dyskutować, proszę wybaczyć. Proszę przeczytać raz jeszcze to, co napisałem. Gdyby nie wysyp komentarzy z reklamą i antyreklamą, nie byłoby reakcji po naszej stronie. Za reklamę zwyczajowo w serwisach branżowych się płaci, a antyreklama podważa wiarygodność serwisu. Grzecznie ostrzegam. W razie niezastosowania się do prośby, jestem gotów zrezygnować z publikowania niusów dotyczących tego operatora, ponieważ zupełnie przypadkowo jestem decyzyjny w tej kwestii. Czy to jest bardziej zrozumiałe? (jf)
.multi.internet.cyfrowypolsat.pl | 28.11.2015, 08:11
R E K L A M A
Default user logo
Beniamin

Opinia pozytywna

Do Pitbull - Zmień ręcznie na T-mobile,Play w Krakowie ma problemy... i będzie elegancko :-)
.play-internet.pl | 26.11.2015, 16:11
Default user logo
moher

Opinia pozytywna

Od wczoraj jestem w VM po rozwodzie z Plusem. Przenosiny bezproblemowe i jak na razie wszystko ok!!! Jeżeli tak będzie dalej to najlepsze oferta na rynku. Polecam!!!
Klient zadowolony po jednym dniu? Proszę zostawić jakieś namiary. Taki klient to skarb dla każdego PR. Aż się łza w oku kręci... A serio: grzecznie proszę o unikanie zarówno antyreklamy, jak i reklamy w tym dziale. Jeśli Szanowni Użytkownicy nie zechcą się nad moją prośbą zastanowić, podejmę nieco bardziej stanowcze kroki podczas moderacji. (jf)
.internetdsl.tpnet.pl | 24.11.2015, 13:11
Default user logo
Fan Sony Xperii

Opinia pozytywna

Widzę Tu, sporo osób od konkuręcji...! V.M. najlepszą ofertą, wszystko OK. :-D
.opera-mini.net | 23.11.2015, 13:11
Default user logo
Pitbull

Opinia negatywna

Mam numer w tej pseudo sieci od dwoch miesiecy. Bez przerwy problemy z internetem w komorce. Nie ma znaczenia czy jestem w centrum Krakowa, czy gdzies na prowincji. Rekord to prawie 48h bez netu. O zasiegu nie ma co nawet wspominac, poniewaz jest to chyba jedyna siec w Polsce, ktora zawiesza czesto polaczenia, poniewaz wystapila przerwa w polaczeniu!!! Skandal!
.dynamic.chello.pl | 22.11.2015, 22:11
R E K L A M A
Default user logo
ps.piotr

Opinia pozytywna

Virgin mobile korzysta z BTS sieci Play i T-mobile. Nie ma to znaczenia czy ktoś przenosi numer czy nie. Czytałem gdzieś w necie informacje, że korzysta też z BTS plusa, ale to nie jest prawda. Sam przeniosłem numer i działa tak jak napisałem wyżej. Oferta jest bardzo korzystna i na pewno wiele osób przejdzie do tej sieci. Link do informacji. Wystarczy poczytać na stronie. Tam wszystko jest w prosty sposób opisane https://virginmobile.pl/pytania-i-odpowiedzi/sprawy-techniczne
.dynamic.gprs.plus.pl | 22.11.2015, 22:11
Default user logo
Borys81

Opinia pozytywna

POLECAM Virgin Mobile, rok temu przeniosłem dwa numery z T-mobile i jestem MEGA ZADOWOLONY! Dzięki... :-)
.plock.mm.pl | 16.11.2015, 11:11
Default user logo
klient

Opinia negatywna

Właśnie przeniosłem numer do Virgin i już mogę powiedzieć, że nie polecam. Mam i chcę mieć telefon na kartę, nie na umowę i skusiła mnie atrakcyjna cenowo oferta. Sam proces przenoszenia numeru trwał ponad miesiąc (!) i był dużo bardziej angażujący niż moje wcześniejsze przenosiny z Orange do Play, gdzie załatwiłem to w sekundę w ich punkcie.
Ale to pryszcz. Gdy już przeniosłem, kupiłem miesięczny pakiet nielimitowanych rozmów. Nie dość, że na aktywację pakietu trzeba było czekać, to po paru dniach się dezaktywował.. zostawiając mnie bez możliwości dzwonienia! Aktualnie po rozmowie z BOK czekam na ponowną aktywację (nie mogli od razu przelać).
ODRADZAM
.free.aero2.net.pl | 16.11.2015, 09:11
Wszystkich opinii: 222. Pokazuję od 131 do 140. Opinie nie są weryfikowane.


mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies