Wszystkich opinii: 222. Pokazuję od 121 do 130. Opinie nie są weryfikowane.
icon up
29,3% 
icon down
 50,0% 
icon unknown opinion
 20,7% 
Default user logo
romb

Opinia negatywna

oferta na prawdę atrakcyjna ale przeniesienie numeru z innej sieci to droga przez mękę.
numer nie działał przez 2 dni od daty przeniesienia. potem problemy z netem, i też funkcjonowaniem numeru. sprawa ciągle nie rozwiązana. magiczne słowo 'partner infrastrukturalny' - czyli Play. Oni są winni, a my nic nie możemy. Jeśli ktoś myśli o przeniesieniu niech się zastanowi.
.internetia.net.pl | 01.06.2016, 22:06
R E K L A M A
Default user logo
Mariusz

Opinia negatywna

Problem jest jak zasięg wejdzie na 2G (włącza się roaming)sieć ma problem z powrotem na 3G/4G trzeba to zrobić ręcznie. Nie działa wtedy internet... Orange nie ma takiego problemu ale nie ma takiej oferty :) wybór należy do Ciebie.
.adsl.inetia.pl | 22.04.2016, 22:04
Default user logo
Spychoo

Opinia pozytywna

Podzielę się kilkoma wadami, które nie są "tragicznymi problemami" ale warto o nich wiedzieć:

1. Aplikacja Virgin mobile dostępna w sklepie play nie zawsze działa poprawnie. Tj. wybór taryfy niejednokrotnie jest aktywowane np dnia następnego.

2. Doładowania pay-u oraz paypal też pozostawiają wiele do życzenia czasowo

3. Często jeżdżę na aplikacji "yanosik" po Polsce i często zrywa mi połączenie z internetem, na trasach gdzie nie miałem tego problemu w sieciach opartych o nadajniki Plusa czy Orange. Dla kogoś kto przeszedł z play to chyba żadna nowość.

4. Jako że operator dzierżawi nadajniki od kilku operatorów, sugerowane jest włączenie danych w roamingu, aby np. korzystać z nadajników innych sieci. Pomyślcie jaki może być problem jak wskoczymy na roaming zagraniczny w strefie przygranicznej :)

5. Podobno MMS-y są płatne.

Generalnie prosta i w miarę dobra oferta "na kartę". Ale ma też swoje minusy
.eaw.com.pl | 18.04.2016, 22:04
R E K L A M A
Default user logo
Dick

Opinia pozytywna

Mam 3 numery w Virgin. Nigdy nie miałem problemu z zasięgiem ani w miejscu zamieszkania, pracy czy wycieczkach po kraju. Jedynie internet w Bieszczadach działał okropnie. Jeżeli ktoś ma problem z zasięgiem to radzę piznąć swoim gratem o asfalt, następnie iść do sklepu i kupić drugi telefon. Co do wad to brak pakietów internetowych poza granicami Polski.
.tktelekom.pl | 18.04.2016, 10:04
Default user logo
Leon

Opinia neutralna

Od 17 lat korzystam tylko z tel na kartę. Od dwóch lat jestem w Virgin Mobile. Nikt wcześniej nie miał i teraz też nie ma lepszej oferty. Opcja 29 zeta na 30 dni (nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci, sms i mms) plus 5 Gb internetu (dla przenoszących nr), pokażcie mi na dzień dzisiejszy lepszą opcję. Zasięg jak u wszystkich pozostałych operatorów, raz lepszy, raz nieco gorszy. W sumie gorąco polecam!
.wide-net.pl | 18.04.2016, 10:04
Default user logo
dawid

Opinia negatywna

Jestem w trakcie przenoszenia numeru firmowego do Virgin i od 4 dni nie mam aktywowanej karty sim, w obsłudze cały czas słyszę, że pracujemy nad tym, ale nikt nie jest w stanie powiedzieć kiedy uda się uruchomić numer. Jeśli macie numery firmowe, poważnie zastanówcie się nad operatorem, każdy dzień bez możliwości odbierania i dzwonienia to straty nie do odzyskania.
.dynamic.chello.pl | 04.04.2016, 11:04
Default user logo
Jarek P.

Opinia pozytywna

Witam ! Jestem abonentem VM dopiero od trzech miesięcy ale na chwilę obecną jestem bardzo zadowolony . Korzystam z pakietu #bezlimitu za 29pln/mies. - rozmowy bez limitu , sms'y bez limitu , internet 4GB (korzystam bardzo rzadko ale sprawdziłem i działa) . Nie mam kłopotu z zasięgiem (Lublin) .Obsługa klienta działa szybko . Osobiście polecam .
.dynamic.chello.pl | 07.03.2016, 07:03
R E K L A M A
Default user logo
Piotrek99

Opinia neutralna

Chciałbym się od kogos dowiedzieć: jak zasięg w okolicach Kielc w Virgin?
.dynamic.gprs.plus.pl | 06.03.2016, 00:03
Default user logo
Jakub

Opinia neutralna

Używam VM od kilku miesięcy, jak na terenie Warszawy nie narzekam tak wyjazdy poza miasto są już ryzykowne. Pod Kielcami/Radomiem zasięg bardzo słaby i czasem zanika tylko alarmowe. Już nie mówię co dzieje się ze smatfonem kiedy ciągle szuka sieci, rozładowuje akumulator migusiem. Jeśli chodzi o nadajniki to mówi się o Play i T-mobile, a mi mówią ludzie że na bilingach mają mnie jako PLUS.
.dynamic.chello.pl | 04.01.2016, 21:01
Default user logo
gtr

Opinia pozytywna

mialem taryfe 2012 i minuta polaczenia wychodzila 12,6 grosza bo 50%dodawali do doladowania teraz przeszedlem na frenium i minuta- przy zakupie pakietu 100minut za 8zl +30 minut gratis -
wychodzi 6,2 grosza . wiec watpie ze cos tanszego mozna znalezc
co do internetu to nie korzystam
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 22.12.2015, 21:12
Wszystkich opinii: 222. Pokazuję od 121 do 130. Opinie nie są weryfikowane.


mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies