dolchus
Opinia pozytywna
Wszystko super. Nie rozumiem w czym problem. Cz to opłacony spam? Przeniosłem się do Virgin już kilka lat temu i nie miałem żadnych problemów. Dostępny zasięg z Play i T-Mobile. Darmowy kontakt z CMOK szybka obsługa, nawet pakiety mogę włączać nie szukając kodów tylko telefonicznie zapytać, pomarudzić i wybrać w 5 minut lub online. Nie zdarzyło się abym nie miał zasięgu w normalnym telefonie. SPV c500 często gubił, stara nokia 3110c z identycznymi częstotliwościami GSM nigdy. Na Galaxy S3 super czysty dźwięk rozmów (darmowych do wszystkich za 19PLN/mies) internet również bez problemów i to wszystko na wsi gdzie wrony zawracają :P
Pozdro dla wszystkich którzy mają umówę na kilka lat "bo dawali telefon za pare złoty", i płacą za to czego nie potrzebują ale mogą się pochwalić kolegom że "jo mom miljon minut, tysionc smsów, czysta gb internetów i paszport polsatu i rabat 5% na kaszanke w tesco" a gratis dostają krótką smycz na 24 lub 36 miesięcy :D
Z tymi umowami na telefon w PL to jak z Passerati B5 - "inni majom to ja tesz" i nie ważne czy warto xDD
Pozdrawiam hejtersów :D
Pozdro dla wszystkich którzy mają umówę na kilka lat "bo dawali telefon za pare złoty", i płacą za to czego nie potrzebują ale mogą się pochwalić kolegom że "jo mom miljon minut, tysionc smsów, czysta gb internetów i paszport polsatu i rabat 5% na kaszanke w tesco" a gratis dostają krótką smycz na 24 lub 36 miesięcy :D
Z tymi umowami na telefon w PL to jak z Passerati B5 - "inni majom to ja tesz" i nie ważne czy warto xDD
Pozdrawiam hejtersów :D
.free.aero2.net.pl | 02.09.2016, 21:09
mario
Opinia negatywna
Żenada. Zablokowali mi konto na pakiecie NoLimit, jako że jestem rzekomo spamowacem. W dodatku nie pierwszy raz. Dodzwonić się do nich nie można, zatem jestem bez kontaktu ze światem. Kontakt na mail to całkowita żenada. Całkowicie odradzam.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 01.09.2016, 21:09
Jacek K.
Opinia negatywna
Podwykonawca PLAY. Jeśli co coś nawali, nie mają pojęcia jak to rozwiązać. Zrezygnowałem z przedłużania jednego z pakietów "wszystko". System automatycznie dezaktywował możliwość rozliczania minut bezpłatnie pozostawiając jedynie internet i sms. Każda rozmowa wychodząca była rozliczana z konta pieniężnego. Po wykorzystaniu kwoty nie miałem możliwości wykonywania rozmów wychodzących, mimo wykupionego najdroższego pakietu "wszystko". Różne rzeczy mi się przydarzały u różnych operatorów, nigdy jednaj nikt nie zablokował mi możliwości dzwonienia. W związku z powyższym radzę omijać szerokim łukiem. Każdy problem techniczny zgłaszają do PLAY - a to trwa. Abonent nie ma możliwości korzystania z telefonu, a to w dzisiejszych czasach wydaje się abstrakcją.
.dynamic.chello.pl | 01.09.2016, 07:09
Goska
Opinia negatywna
Poczytajcie na fb jakie ma problemy Virgin Mobile, nolimit to tylko chwyt markingowy. Jak duzo dzwonisz do dzieci, rodziny lub malzonka moga ci wylaczyc karte ze jestes spamowcem i uzywasz za duzo sieci. Jednym slowem nie ma u nich NO LIMITU. Blokada jako " podejzenie o sztuczne uzywanie sieci".
.free.aero2.net.pl | 24.08.2016, 19:08
Zosia80
Opinia pozytywna
Jest w VM od grudnia, przeniosłam dwa numery. Przejście bezproblemowe, natychmiastowa aktywacja. Nigdy nie miałam problemu z zasięgiem, internet działa idealnie. Polecam
.free.aero2.net.pl | 22.08.2016, 11:08
Arko
Opinia negatywna
Nie polecam, problemy są od przeniesienia numeru po LTE trzeba ręcznie zmieniać sieci bo LTE jest tylko na Playu, a wiemy jaki ma zasięg. Oferta taka mierna i stara prawie 2 lata i szybko nie zmienią jej, nie zarobili jeszcze na niej widać po wpisać na facbooku jak klienci narzękają i chcą odświeżenia. Za 29zł rozmowy i smsy no limit i 4GB, Play za 25zł rozm i smsy no limit i 6GB, jednym słowem drogo i mało dają. Już nie wspomnę o Orange za 28zł dostajemy rozm i smsy oraz 18GB internetu.
Ja jestem w Virgin od początku (2012 roku) i wie jak bylo, to nie jest to co było jest gorzej.
Ja jestem w Virgin od początku (2012 roku) i wie jak bylo, to nie jest to co było jest gorzej.
.free.aero2.net.pl | 21.08.2016, 13:08
Numik
Opinia negatywna
Przeniosłem numer do Virgin 2 dni temu i już żałuję. To jakaś żenada. Nie potrafią uruchomić jakiegokolwiek pakietu, choć zgłaszałem problem 2x na infolinii. Nie dość, że pobrali kasę za połączenie, to nic nie wskórali przez 2 dni. Żałuję przeniesienia numeru do Virgin i czym prędzej opuszczam tą sieć. To radzę również innym jeszcze niezdecydowanym.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
.tomaszow.mm.pl | 20.08.2016, 00:08
Przeniesiony
Opinia negatywna
Kolega polecił przejście do Virgin ze względu na koszty - faktycznie nie ma korzystniejszej oferty z netem powyżej 1GB.
Ale
Przeniesienie numeru to męka, a numer nie działa 2 dni. Zgodnie z przepisami max 3 godziny.
Numer infolinii okresowo nie działa- w godzinach pracy - po prostu zrywa połączenie (zarówno *222 jak i płatny numer). Jak już uda się połączyć, to minimum 10 minut czekania aż odbiorą.
A i tak nic nie robią, zwalają na PLAY, proszą o cierpliwość.
Z tą wiedzą żałuję, że się przeniosłem.
Ale
Przeniesienie numeru to męka, a numer nie działa 2 dni. Zgodnie z przepisami max 3 godziny.
Numer infolinii okresowo nie działa- w godzinach pracy - po prostu zrywa połączenie (zarówno *222 jak i płatny numer). Jak już uda się połączyć, to minimum 10 minut czekania aż odbiorą.
A i tak nic nie robią, zwalają na PLAY, proszą o cierpliwość.
Z tą wiedzą żałuję, że się przeniosłem.
.static.ip.netia.com.pl | 27.07.2016, 12:07
Chudy
Opinia negatywna
od 4 dni nikt nie potrafi w owym CMOK-u uruchomić/ani wyłączyć bo wciąż jest niejako aktywny/pakietu który od kilku miesięcy posiadam.oczywiście mogę dzwonić na koszt własny z pieniędzy na w/w pakiet ale nie o to chodzi chyba żeby dawać się naciągać..kontakt z BOA beznadziejny-czas oczekiwania 10 min.to standard że tak powiem,4 zgłoszenia zero reakcji..nie polecam.
.191.152.50 | 26.07.2016, 15:07
zawiedziony
Opinia neutralna
Jestem w Niemczech od 4 tygodni. Na początku było wszystko O.K. Po tygodniu wszystko siadło.
Na @ odpowiedzieli, że z roamingiem są problemy i trzeba szukać ręcznie. Ręcznie to można
nakopać komuś do ... Tak,że od 3 tygodni nie mam możliwości dzwonienia, ale doładowania
znikają- nie wiem za co, chyba za brak łączności albo opłata od głupoty. Miałem 4 numery
w Virgin, zostały 2 i te 2 też zlikwiduję, po powrocie do kraju. Nie powiem, reklama jest
ładna, ale ja nie potrzebuję reklam tylko łączności. A tej nie ma nawet z Virgin. Nie polecam - wracam do sprawdzonej firmy O.
Na @ odpowiedzieli, że z roamingiem są problemy i trzeba szukać ręcznie. Ręcznie to można
nakopać komuś do ... Tak,że od 3 tygodni nie mam możliwości dzwonienia, ale doładowania
znikają- nie wiem za co, chyba za brak łączności albo opłata od głupoty. Miałem 4 numery
w Virgin, zostały 2 i te 2 też zlikwiduję, po powrocie do kraju. Nie powiem, reklama jest
ładna, ale ja nie potrzebuję reklam tylko łączności. A tej nie ma nawet z Virgin. Nie polecam - wracam do sprawdzonej firmy O.
.dynamic.kabel-deutschland.de | 04.07.2016, 22:07