
22 sierpnia wystartował w Polsce nowy operator wirtualny - Virgin Mobile. Sieć chce wyróżniać się wysoką jakością obsługi, prostą ofertą oraz nowoczesną komunikacją z klientami m.in. poprzez portale społecznościowe.
Przyznam, że po sieci należącej do miliardera Richarda Bransona, będącej pierwszym operatorem wirtualnym na świecie (działa od 1999 r.) skupiającym niemal 20 mln użytkowników, spodziewałem się efektowniejszego wejścia. W pozabranżowych mediach, TV czy radiu - panuje jednak cisza. Nie było hucznej premiery, nie widać żadnej kampanii reklamowej... ale może wszystko dopiero się zacznie. A może Virgin Mobile wychodzi z założenia, że od dobrej reklamy ważniejsza jest korzystna oferta, a dobry produkt nie potrzebuje wsparcia marketingowego?
Zobaczmy zatem, co oferuje nam nowy MVNO...
Virgin Mobile Polska świadczy usługi prepaid na terenie całej Polski i poza jej granicami (roaming) w zasięgu sieci Play i Orange. Wysoką jakość obsługi klientów ma zapewnić call-center z zespołem konsultantów, gotowych do bezpośredniej rozmowy na żywo (bez automatycznego biura IVR). Sami konsultanci nie są jednak tak ważni, jak dobry cennik. A ten muszę ocenić pozytywnie, stawki faktycznie wyglądają sensownie. Oto one:
- 19 groszy za minutę połączenia do wszystkich sieci
- 12 groszy za SMS
- 25 groszy za MMS
- 1 grosz za 5 Kb transmisji danych
- Konto ważne 365 dni na połączenia wychodzące, a 425 dni na przychodzące
- Starter - 8 zł (cała kwota do wykorzystania)
W ofercie znajdą się też pakiety internetowe:
- 25 MB - 5 zł
- 100 MB - 9 zł
- 200 MB - 12 zł
- 500 MB - 19 zł
- 1 GB - 29 zł.
Ponadto, Virgin daje klientom bonus do każdego doładowania, wynoszący połowę jego kwoty - czyli zasilając za 10 zł, dostaniemy 5 zł i mamy 15 zł do wykorzystania. Dodatkowo, każdy klient, który do końca września zakupi starter poprzez stronę www.virginmobile.pl (wysyłka w cenie startera) lub przeniesie numer do sieci Virgin albo doładuje swoje konto kwotą przynajmniej 30 złotych, otrzyma od operatora pakiet 250 MB miesięcznie na korzystanie z internetu do końca 2012 roku. Wystarczy spełnienie jednego z podanych warunków. Można też skorzystać z opcji wyboru numeru przy zakupie, ale za złoty trzeba będzie zapłacić 199 zł, a za platynowy - 399 zł. Virgin Mobile Polska udostępnia także takie usługi jak: poczta głosowa, blokada połączeń z numerów zastrzeżonych (ACR), serwisy "Premium Rate", blokadę prezentacji własnego numeru (CLIR), usługę "Zadzwoń do mnie" oraz możliwość wysyłania SMS-ów na numery stacjonarne. W sieci będzie też można nabyć zestawy z telefonem - ale tu ceną są już porównywalne z ofertami konkurencji...
Na postawie informacji Virgin Mobile Polska
Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!