 
 		WOJToN
Opinia negatywna
				Witam posiadam Kiano Slim Tab 8 i był już 4 razy w naprawie        NIE POLECAM TEJ MARKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Za pierwszym razem gniazdo ładowania było rozwalone.
Za drugim razem też gniazdo.
Za trzecim płyta główna.
Za czwartym razem procesor się spalił.
NIE POLECAM TEJ MARKI!!!!!
			Za pierwszym razem gniazdo ładowania było rozwalone.
Za drugim razem też gniazdo.
Za trzecim płyta główna.
Za czwartym razem procesor się spalił.
NIE POLECAM TEJ MARKI!!!!!
				.internetia.net.pl | 04.03.2017, 21:03				
			
		 
 		Pr3N
Opinia pozytywna
				Jak dotąd jestem zadowolony zarówno z tabletu Kiano jak i z pomocy serwisu - po zrobieniu recovery nie miałem sterowników, serwis wysłał mi je bez problemu.			
			
				.dynamic.chello.pl | 10.02.2017, 00:02				
			
		 
 		Krzysiek
Opinia negatywna
				Byłam użytkownikiem Kiano Elegance by Zanetti przez trzy lata. Na dzień dobry tablet był kupiony z uszkodzoną płytą główną, od razu serwis i naprawa. Po roku uszkodzone gniazdo ładowania - decyzja serwisu - wina użytkownika :)a nie złych materiałów użytych do produkcji gniazda, trzeba było zapłacić. Po trzech latach w tablecie spęczniała bateria a może eksplodowała niszcząc wyświetlacz i panel dotykowy, tylna obudowa także skrzywiona - decyzja serwisu - można to naprawić za 650 zł :). Co wy na to, co sądzicie o tym sprzęcie i serwisie. Jakieś żarty. Tablet kosztował jakieś 1000 zł trzy lata temu i starczył tylko na trzy lata sporadycznego użytkowania. Odradzam kupowanie produktów marki Kiano.			
			
				.adsl.inetia.pl | 03.02.2017, 12:02				
			
		 
 		Konrad
Opinia pozytywna
				Kupiłem smartfon Elegance 5.0 5 miesięcy temu. Po tym czasie mogę już coś powiedzieć o tym urządzeniu i marce. Zacznę od urządzenia - o ile parametry od momentu zakupu nie wyróżniały się niczym szczególnym od konkurencyjnych urządzeń, o tyle design telefonu zachwyca mnie do dzisiejszego dnia. Wygląda jak smartfon o wiele droższy, przypomina nieco niektóre Xperie. Minusem telefonu była rysująca się tylna klapka, ale po kontakcie z serwisem za darmo przysłali mi nową, całkowicie za darmo.			
			
				.static.ip.netia.com.pl | 25.01.2017, 10:01				
			
		 
 		jank
Opinia pozytywna
				Mój tablet po tygodniu wrócił z gwarancji, wymieniona została płyta główna urządzenia. Reklamacja przebiegła szybko, urządzenie działa. W moim przypadku nie mam co narzekać na serwis			
			
				.dynamic.chello.pl | 21.01.2017, 14:01				
			
		 
 		Elektronika 12
Opinia negatywna
				Serdecznie nie polecam po roku użytkowania tablet się zepsuł bez możliwości naprawy			
			
				.centertel.pl | 20.01.2017, 11:01				
			
		 
 		Jaziri
Opinia pozytywna
				Miałem problem z transmisją danych w telefonie Elegance. W sklepie, którym go kupiłem nie potrafili rozwiązać problemu. Skontaktowałem się z infolinią Kiano i tam uzyskałem pomoc.			
			
				.play-internet.pl | 16.01.2017, 08:01				
			
		 
 		Kuba
Opinia neutralna
				Digdux - nie znalazłem w moim telefonie Elegance 5.1 procesu adups. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.			
			
				.static.ip.netia.com.pl | 13.01.2017, 10:01				
			
		 
 		jank
Opinia neutralna
				Oddałem urządzenie na gwarancję - tablet nagle się wyłączył. Jak otrzymam je z powrotem - podzielę się swoją opinią			
			
				.dynamic.chello.pl | 10.01.2017, 22:01				
			
		 
 		Digdux
Opinia negatywna
				A ja polecam https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/tag/adups/.
I sprawdźcie swoje Kiano
			I sprawdźcie swoje Kiano
				.neoplus.adsl.tpnet.pl | 10.01.2017, 20:01				
			
		 
	 
	 
	 
                 
                 
                