Wszystkich opinii: 177. Pokazuję od 71 do 80. Opinie nie są weryfikowane.
icon up
22,6% 
icon down
 58,2% 
icon unknown opinion
 19,2% 
Default user logo
WOJToN

Opinia negatywna

Witam posiadam Kiano Slim Tab 8 i był już 4 razy w naprawie NIE POLECAM TEJ MARKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Za pierwszym razem gniazdo ładowania było rozwalone.
Za drugim razem też gniazdo.
Za trzecim płyta główna.
Za czwartym razem procesor się spalił.
NIE POLECAM TEJ MARKI!!!!!
.internetia.net.pl | 04.03.2017, 21:03
R E K L A M A
Default user logo
Pr3N

Opinia pozytywna

Jak dotąd jestem zadowolony zarówno z tabletu Kiano jak i z pomocy serwisu - po zrobieniu recovery nie miałem sterowników, serwis wysłał mi je bez problemu.
.dynamic.chello.pl | 10.02.2017, 00:02
Default user logo
Krzysiek

Opinia negatywna

Byłam użytkownikiem Kiano Elegance by Zanetti przez trzy lata. Na dzień dobry tablet był kupiony z uszkodzoną płytą główną, od razu serwis i naprawa. Po roku uszkodzone gniazdo ładowania - decyzja serwisu - wina użytkownika :)a nie złych materiałów użytych do produkcji gniazda, trzeba było zapłacić. Po trzech latach w tablecie spęczniała bateria a może eksplodowała niszcząc wyświetlacz i panel dotykowy, tylna obudowa także skrzywiona - decyzja serwisu - można to naprawić za 650 zł :). Co wy na to, co sądzicie o tym sprzęcie i serwisie. Jakieś żarty. Tablet kosztował jakieś 1000 zł trzy lata temu i starczył tylko na trzy lata sporadycznego użytkowania. Odradzam kupowanie produktów marki Kiano.
.adsl.inetia.pl | 03.02.2017, 12:02
R E K L A M A
Default user logo
Konrad

Opinia pozytywna

Kupiłem smartfon Elegance 5.0 5 miesięcy temu. Po tym czasie mogę już coś powiedzieć o tym urządzeniu i marce. Zacznę od urządzenia - o ile parametry od momentu zakupu nie wyróżniały się niczym szczególnym od konkurencyjnych urządzeń, o tyle design telefonu zachwyca mnie do dzisiejszego dnia. Wygląda jak smartfon o wiele droższy, przypomina nieco niektóre Xperie. Minusem telefonu była rysująca się tylna klapka, ale po kontakcie z serwisem za darmo przysłali mi nową, całkowicie za darmo.
.static.ip.netia.com.pl | 25.01.2017, 10:01
Default user logo
jank

Opinia pozytywna

Mój tablet po tygodniu wrócił z gwarancji, wymieniona została płyta główna urządzenia. Reklamacja przebiegła szybko, urządzenie działa. W moim przypadku nie mam co narzekać na serwis
.dynamic.chello.pl | 21.01.2017, 14:01
Default user logo
Elektronika 12

Opinia negatywna

Serdecznie nie polecam po roku użytkowania tablet się zepsuł bez możliwości naprawy
.centertel.pl | 20.01.2017, 11:01
Default user logo
Jaziri

Opinia pozytywna

Miałem problem z transmisją danych w telefonie Elegance. W sklepie, którym go kupiłem nie potrafili rozwiązać problemu. Skontaktowałem się z infolinią Kiano i tam uzyskałem pomoc.
.play-internet.pl | 16.01.2017, 08:01
R E K L A M A
Default user logo
Kuba

Opinia neutralna

Digdux - nie znalazłem w moim telefonie Elegance 5.1 procesu adups. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
.static.ip.netia.com.pl | 13.01.2017, 10:01
Default user logo
jank

Opinia neutralna

Oddałem urządzenie na gwarancję - tablet nagle się wyłączył. Jak otrzymam je z powrotem - podzielę się swoją opinią
.dynamic.chello.pl | 10.01.2017, 22:01
Default user logo
Digdux

Opinia negatywna

A ja polecam https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/tag/adups/.
I sprawdźcie swoje Kiano
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 10.01.2017, 20:01
Wszystkich opinii: 177. Pokazuję od 71 do 80. Opinie nie są weryfikowane.


mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies