Wszystkich opinii: 177. Pokazuję od 61 do 70. Opinie nie są weryfikowane.
icon up
22,6% 
icon down
 58,2% 
icon unknown opinion
 19,2% 
Default user logo
Kamil

Opinia neutralna

Nie polecam Tabletów,ani telefonów tej MARKI KIANO I CAVION.Tablet 7 razy w serwisie w przeciągu 6 miesiecy a telefon 3 razy.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 14.06.2017, 11:06
R E K L A M A
Default user logo
Dariusz

Opinia negatywna

Zakupiłem Z tej firmy SlimTaba 73gr(tablet) i telefon Elegance 5.Poniżej moja przygoda z serwisem,ale po kolei;zaczniemy od tabletu;po kilkudniowym użytkowaniu został uszkodzony slot sim,ponieważ obudowa była nieodpowiednio dopasowana wady fabryczne w tym użądzeniu;wysłałem do serwisu RG-MEDIA,oczywiscie moja wina i napisali że....została uszkodzona płyta główna,przez co za całosc zapłace 280zł,tyle to kosztuje ale cały nowy tablet,po co jest serwis,który nawet nie potrafi lutować i nie posiada podstawowych częsci do użądzenia.?Odesłali,ponieważ się nie zgopdziłem.Użytkowałem tablet dalej kożystając z internetu,ale przez sieć WLAN(wifi);minoł może miesiąc po incydecie z kartą wyskoczyły mi czarne pasy na LCD,po miesiecznym czekaniu na użądzenie,ponieważ nie było czesci dostałem tablet naprawiony.Nastepnie mineły 2 misiace tablet spuchł i z wewnątrz użadzenia wydobywał się specyficzny zapach,przez co została uszkodzona obudowa LCD i panel dotykowy,praktycznie wszystko,odesłałem naprawiono,kożystajac dalej z tableta zaczoł świrować mi panel dotykowy,nie dało się z niego kożystać odesłałem naprawiono,mineło poł roku od zakupu tableta,ten zaczoł się strasznie grzać i topić podczas ładowania,tablet został wyrzucony do kosza,tak jak zreszta pieniądze które na niego wydałem.!!!Nie kupujcie Tabletów FIRMT KIANO,szkodza pieniedzy.lepiej kupić używane znanej marki.!!!!Nastepnie telefon,po użytkowaniu kilka miesiecy zaczoł świrować panel dotykowy,a po trzech miesiacach nie czytał w ogole kart sim.Nie polecam zakupu niczego z tej marki,a napewno TELEFONÓW,TABLETÓW I ELEKTRONIKI.!!!!!!SERWIS JEST NIEKOPETETNY W TYM CO ROBI.!!!
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 14.06.2017, 11:06
Default user logo
Stalowy

Opinia negatywna

Kupiłem tablet tej firmy i jestem maksymalnie rozczarowany. Od początku, od samego początku są z nim problemy. Bardzo ciężko się go włącza. Jeśli ma mniej niż 15 procent baterii, to w ogóle jest niemożliwe. Ładowanie też sprawia same kłopoty, długo się ładuje, nie łączy wtyk. Następnie reaguje strasznie wolno, dotyk przesunięty naciskasz gdzie indziej, a odpala się co innego. Po prostu złom to jest. Moja 10 letnia córka oddała mi go i powiedziała: tato, zabierz go, nie chce go nawet do zabawy. Moduł GPS to żenada, wolno strasznie działa i wszystko w zasadzie jest jakieś archaiczne. Totalne dno. Kupiłem Samsunga i wreszcie wiem co mam i działa.
.146.70.203.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl | 08.06.2017, 13:06
R E K L A M A
Default user logo
Marti

Opinia negatywna

Bardzo żałuję, że kupiłam tablet tej firmy! Niestety ciągle coś się psuje. Od dnia zakupu, przeleżał w pudełku ok 3 miesiące. Kiedy zaczęłam na nim pracować, ciągłe problemy. Najpierw szaleństwo z aktualizacjami, potem przestał reagować, następnie gasnący ekran, a teraz wogóle się nie włącza. Czarny ekran po prostu. Szkoda tylko tych pieniędzy wydanych. Bubel i tyle
.tktelekom.pl | 16.05.2017, 21:05
Default user logo
Jachasinho

Opinia negatywna

Ja tylko dodam jak zakończyła się sprawa zepsutego slimnote. Naprawili po miesiącu ale oddali z trzema głębokimi rysami i mniejszymi zarysowaniami. Odradzam tę firmę i ich serwis.
.bas512.cwt.btireland.net | 05.05.2017, 10:05
Default user logo
vega33

Opinia pozytywna

Cześć !
Kiano SlimTab 8 MS 1GB RAM 16 GB Flash kupiony w supermarkecie Real-Auchan mniej więcej dwa lata temu .. rzadko komentuję, ale w tym wypadku muszę coś jęknąć, bo ... wkurzają mnie niektóre opinie . Bateria działa sprawnie ...trzyma kilka godzin... Wi-fi dość szybkie ... z powodzeniem można surfować po necie. Miałem problemy - dość duże , przyznaję - z aktualizacją z Windows 8.1 na Windows 10, ale w końcu - po przekierowaniu zapisu aplikacji na szybką kartę microSD SanDisk i wycięciu maksymalnie, co się dało udało mi się zaktualizować system. Ekran IPS - najlepszy, jaki znam .. Uruchomiłem nawet - co może jest nie do uwierzenia - zewnętrzny napęd DVD i dało się oglądać filmy na płytach .. Co więcej, można się spodziewać po 8-calowym mobilnym urządzeniu, na którym , po aktualizacji systemu operacyjnego ,daje się zainstalować kilka - kilkanaście aplikacji windowsowych ? Jak na cenę i mini-gabaryty to - wydaje się, że wystarczy...
Dariusz
.43.10.177.ipv4.supernova.orange.pl | 29.04.2017, 20:04
Default user logo
Piotr47

Opinia negatywna

Pozwolę sobie dodać swoją opinię o chińskim (ukryty producent nazywa się "Insyde") produkcie sprzedawanym przez spółkę Barel jako Kiano 8 Base MS. Według specyfikacji pamięć można rozszerzyć do 2GB (ograniczenie procesora Atom), realnie nie można, bo kości RAM są wlutowane na stałe. Dysk o pojemności niecałe 15GB nie pozwala na aktualizację Windows 10, Update u mnie działa "w pętli" od dawna, tzn. coś długo pobiera, potem prosi o włożenie dodatkowej pamięci stałej, wkładam mu czystą, sformatowanę, szybką kartę pamięci, i po chwili wywala błąd aktualizacji oraz zaczyna pobieranie od zera. I tak w kółko. Wypróbowałem wielw opcji, nawet instalację "od zera" z karty pamięci. Też na początku już wywala komunikat o zbyt małym dysku, potem instalacja się urywa, z błędem.
Przy okazji, serwisu Kiano w Polsce nie ma. Uszkodzony sprzęt jest celem naprawy wysyłany do Chin.
.2a.pl | 19.04.2017, 22:04
R E K L A M A
Default user logo
Mario

Opinia negatywna

NIE POLECAM. Zakupiłem Kiano Tablet Core 10.1 Dual 3G, leżał w pudle ponad rok czasu w końcu odpaliłem, pracował tylko 1,5 miesiąca, później reklamacja za reklamacją, a serwis to odsyłał niby naprawiony , ale przysyłali z obudową źle dokręconą, kamerą przesuniętą, w końcu po 4 naprawach odesłali z informacją,że robią łaskę naprawiając bezpłatnie, bo niby tasma łącząca gdzieś się luzowała (spowodowana drganiami - czyli najlepiej jakby leżał w pudle nie otwierany wogóle) i nie było łączności z monitorem. Niestety po 3 naprawach powinni wymienić sprzęt, ale gwarancja się skończyła.
Nie polecam nikomu tej marki, bez różnicy jaki sprzęt kupujecie, bo problemy z serwisem okropne ,a sprzęt kiepski.
Powodzenia.
.play-internet.pl | 16.04.2017, 00:04
Default user logo
Jachasinho

Opinia negatywna

Odradzam laptopa slimnote 14.1. Kiano slimnote 14.1 od momentu zakupu przegrzewał się i wyłączał po paru minutach działania. Dodatkowo podświetlanie matrycy nad gniazdem ładowarki padło po półtora dnia od zakupu. Totalny badziew.
.icpnet.pl | 12.04.2017, 10:04
Default user logo
siditomi

Opinia negatywna

Z DALEKA OD KIANO nie polecam tej firmy nawet najgorszemu wrogowi. Serwis do bani chyba w ogóle nie wiedzą po co są. Towar odsyłają niby naprawiony i dalej się bujaj sam.
.223.85.61 | 30.03.2017, 02:03
Wszystkich opinii: 177. Pokazuję od 61 do 70. Opinie nie są weryfikowane.


mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies