Wszystkich opinii: 177. Pokazuję od 21 do 30. Opinie nie są weryfikowane.
icon up
22,6% 
icon down
 58,2% 
icon unknown opinion
 19,2% 
Default user logo
Kisiel

Opinia pozytywna

Router LTE 4G z dużą baterią i wagą,
- często się zawiesza i trzeba resetować lub wyciągnąć baterię,
+ Czas pracy na baterii,
+ Zasięg wifi w porównaniu do Huawei,

Ogólnie tragedii nie ma bo działa :)
.173.26.180 | 27.11.2019, 23:11
R E K L A M A
Default user logo
Iwona

Opinia neutralna

Nie polecam. Kupiłam sobie Kiano, które już piaty raz jest w reklamacji, a serwis zastanawia się już drugi tydzień co ma z tym fantem zrobić. Chcę zwrotu pieniędzy, które wydałam na kupno, a i tak musiałam kupiec drugi telefon, bo Kiano jest ciągle reklamowane, a serwis z uporem maniaka 4 razy wgrywał nowe oprogramowanie. Szkoda na ten telefon pieniędzy i nerwów. Nie polecam.
.214.7.3 | 27.08.2019, 08:08
Default user logo
Filip

Opinia negatywna

Szczerze? Nie polecam. Ta firma jest taka żałosna, że masakra jakaś.
Nie dość, że produkty są bardzo niskiej jakości to jeszcze jeśli się zepsuje to firma KIANO nie raczy nawet naprawić sprzętu.
Kupiłem w 2014 roku tableta od KIANO taki średni za 450 zł, nie oczekiwałem cudów bo wiedziałem ile sprzęt kosztuje, ale ten tablet wyłaczył się po 3 tygodniach i do tej pory nie właczył. Ostrzegam was, nawet jeśli produkt jest dostępny w Biedronce.
.248.153.142 | 06.05.2019, 19:05
R E K L A M A
Default user logo
Gosia20

Opinia negatywna

Kiano elegance 13.6 360° z tego nie da się korzystać! Na początku było okej, laptop działał płynnie, bateria super ale po 3 miesiącach laptop w ciągu 1h jest w stanie zaciąć się 5 razy, jedyne co można w tedy zrobić to zresetować. Bardzo utrudnia to pracę na tym sprzęcie ponieważ wszystko notorycznie trzeba włączać i ustawiać od nowa. Żenada.
.173.25.131 | 22.04.2019, 16:04
Default user logo
Zawiedziony x3

Opinia negatywna

Nigdy więcej kiano!!! Wyroby tych [...] to najgorszy chłam, a serwis to pomyłka.
.5.145.73 | 11.03.2019, 00:03
Default user logo
Joanna

Opinia pozytywna

Mam laptopa kiano elegance 13.3 360 i naprawdę jestem zniego zadowolona. Jest ładny, bateria trzyma długo i działa dosyć sprawnie. Szczerze polecam. Nie żałuję zakupu
.88.111.135 | 23.02.2019, 10:02
Default user logo
Frajer

Opinia negatywna

Kiano Slimtab 73 gr to beznadzieja. Bateria bardzo szybko się rozładowuje. Ekran dotykowy raz działa raz nie. Wczytywanie programów trwa bardzo długo. Przy włączonej kamerze obraz z kamery długo się odświeża. Nie ma ciągłości ruchu. Procesor bardzo się nagrzewa. Mimo dodatkowej szybki z hartowanego szkła przy mocniejszym przyciśnięciu ekran popękał w drobny mak.
.200.46.129 | 20.12.2018, 01:12
R E K L A M A
Default user logo
gość

Opinia negatywna

Witam.Zakupiłam tablet z klawiaturą. Totalna porażka. Media Markt nie chce załatwić jak należy sprawy.To nie fer. Urządzenie aktualizuje się godzinami bez względu na s y ? internetu. Nie działają podstawowe aplikacje typu messenger.Kamerka też porażka.Supermarket odwiedzę poraz kolejny ale.... Co się zadzieje. Opiszę obiecuję.
.24.94.208 | 10.09.2018, 20:09
Default user logo
maeas

Opinia neutralna

Ja mam telefon Kiano 5.1 pro czy plus. Jest super. Aparat 13 mps robi zdjęcia dokumentów jak żyleta. Dzięki 3 Gb pamięci (iphone6 ma 1 Gb) jest chyba rodzynkiem i zasuwa jak nie wiem. Bateria, po dniu używania zostaje 57%
.dynamic.chello.pl | 22.03.2018, 23:03
Default user logo
123

Opinia negatywna

Uwaga!!! Ostrzeżenie!!! Kiano to tragedia jeśli chodzi o tablety, ponieważ 3x było wgrywane oprogramowanie do tabletu SIMTAB 8 3GR, które okazało się wadliwe, wadliwie oznakowana ramka (odwrotnie) na kartę pamięci oraz karta sim. Nikt w serwisie nie sprawdza czy prawidłowo działa urządzenie jak jest wysyłane do sklepu po reklamacji. Menu jest w jęz. polskim w tym urządzeniu, ale producent nie informuje o tym, że jest to niedopracowane, gdyż jest to menu na przemian w jęz. angielskim. Na infolinii Kiano przyznali że oprogramowanie jest cyt,, niedopracowane i nie można nic zrobić...'' [...] I tak ta polska gospodarka kręci się jak karuzele w cyrku. Jeśli ktoś ma życzenie porozmawiać proszę o podanie swojego e-maila. Pozdrawiam.
Przykro mi, ale musiałem wyciąć część wpisu, ponieważ mogłaby w sposób uzasadniony zostać uznana za oszczerstwo. Nasza strona nie zajmuje się dziennikarstwem interwencyjnym. Polecam portale zajmujące się prawami konsumenta albo bezpośredni kontakt z lokalnym biurem rzecznika praw konsumenta. W ostateczności drogę sądową - jeśli to niezbędne. W przedstawionym konkretnym przypadku polecam natomiast kontakt z producentem i polubowne wyjaśnienie sprawy - wydaje się to najrozsądniejsza droga rozwiązania sporu. Pozdrawiam. (jf)
.itcomp.pl | 20.03.2018, 21:03
Wszystkich opinii: 177. Pokazuję od 21 do 30. Opinie nie są weryfikowane.


mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies