 
 		Kisiel
Opinia pozytywna
				Router LTE 4G z dużą baterią i wagą,
- często się zawiesza i trzeba resetować lub wyciągnąć baterię,
+ Czas pracy na baterii,
+ Zasięg wifi w porównaniu do Huawei,
Ogólnie tragedii nie ma bo działa :)
			- często się zawiesza i trzeba resetować lub wyciągnąć baterię,
+ Czas pracy na baterii,
+ Zasięg wifi w porównaniu do Huawei,
Ogólnie tragedii nie ma bo działa :)
				.173.26.180 | 27.11.2019, 23:11				
			
		 
 		Iwona
Opinia neutralna
				Nie polecam. Kupiłam sobie Kiano, które już piaty raz jest w reklamacji, a serwis zastanawia się już drugi tydzień co ma z tym fantem zrobić. Chcę zwrotu pieniędzy, które wydałam na kupno, a i tak musiałam kupiec drugi telefon, bo Kiano jest ciągle reklamowane, a serwis z uporem maniaka 4 razy wgrywał nowe oprogramowanie. Szkoda na ten telefon pieniędzy i nerwów. Nie polecam.			
			
				.214.7.3 | 27.08.2019, 08:08				
			
		 
 		Filip
Opinia negatywna
				Szczerze? Nie polecam. Ta firma jest taka żałosna, że masakra jakaś.
Nie dość, że produkty są bardzo niskiej jakości to jeszcze jeśli się zepsuje to firma KIANO nie raczy nawet naprawić sprzętu.
Kupiłem w 2014 roku tableta od KIANO taki średni za 450 zł, nie oczekiwałem cudów bo wiedziałem ile sprzęt kosztuje, ale ten tablet wyłaczył się po 3 tygodniach i do tej pory nie właczył. Ostrzegam was, nawet jeśli produkt jest dostępny w Biedronce.
			Nie dość, że produkty są bardzo niskiej jakości to jeszcze jeśli się zepsuje to firma KIANO nie raczy nawet naprawić sprzętu.
Kupiłem w 2014 roku tableta od KIANO taki średni za 450 zł, nie oczekiwałem cudów bo wiedziałem ile sprzęt kosztuje, ale ten tablet wyłaczył się po 3 tygodniach i do tej pory nie właczył. Ostrzegam was, nawet jeśli produkt jest dostępny w Biedronce.
				.248.153.142 | 06.05.2019, 19:05				
			
		 
 		Gosia20
Opinia negatywna
				Kiano  elegance  13.6 360° z tego nie da się korzystać! Na początku było okej, laptop działał płynnie, bateria super ale po 3 miesiącach laptop w ciągu 1h jest w stanie zaciąć się 5 razy, jedyne co można w tedy zrobić to zresetować. Bardzo utrudnia to pracę  na tym sprzęcie ponieważ wszystko notorycznie trzeba włączać i ustawiać od nowa. Żenada.			
			
				.173.25.131 | 22.04.2019, 16:04				
			
		 
 		Zawiedziony x3
Opinia negatywna
				Nigdy więcej kiano!!! Wyroby tych [...] to najgorszy chłam, a serwis to pomyłka.			
			
				.5.145.73 | 11.03.2019, 00:03				
			
		 
 		Joanna
Opinia pozytywna
				Mam laptopa kiano elegance 13.3 360 i naprawdę jestem zniego zadowolona. Jest ładny, bateria trzyma długo i działa dosyć sprawnie. Szczerze polecam. Nie żałuję zakupu			
			
				.88.111.135 | 23.02.2019, 10:02				
			
		 
 		Frajer
Opinia negatywna
				Kiano Slimtab 73 gr to beznadzieja. Bateria bardzo szybko się rozładowuje. Ekran dotykowy raz działa raz nie. Wczytywanie programów trwa bardzo długo. Przy włączonej kamerze obraz z kamery długo się odświeża. Nie ma ciągłości ruchu. Procesor bardzo się nagrzewa. Mimo dodatkowej szybki z hartowanego szkła przy mocniejszym przyciśnięciu ekran popękał w drobny mak.			
			
				.200.46.129 | 20.12.2018, 01:12				
			
		 
 		gość
Opinia negatywna
				Witam.Zakupiłam tablet z klawiaturą. Totalna porażka. Media Markt nie chce załatwić jak należy sprawy.To nie fer. Urządzenie aktualizuje się godzinami bez względu na s y ? internetu. Nie działają podstawowe aplikacje typu messenger.Kamerka też porażka.Supermarket  odwiedzę poraz kolejny ale.... Co się zadzieje.  Opiszę obiecuję.			
			
				.24.94.208 | 10.09.2018, 20:09				
			
		 
 		maeas
Opinia neutralna
				Ja mam telefon Kiano 5.1 pro czy plus. Jest super. Aparat 13 mps robi zdjęcia dokumentów jak żyleta. Dzięki 3 Gb pamięci (iphone6 ma 1 Gb) jest chyba rodzynkiem i zasuwa jak nie wiem. Bateria, po dniu używania zostaje 57%			
			
				.dynamic.chello.pl | 22.03.2018, 23:03				
			
		 
 		123
Opinia negatywna
				Uwaga!!! Ostrzeżenie!!! Kiano to tragedia jeśli chodzi o tablety, ponieważ 3x było wgrywane oprogramowanie do tabletu SIMTAB 8 3GR, które okazało się wadliwe, wadliwie oznakowana ramka (odwrotnie) na kartę pamięci oraz karta sim. Nikt w serwisie nie sprawdza czy prawidłowo działa urządzenie jak jest wysyłane do sklepu po reklamacji. Menu jest w jęz. polskim w tym urządzeniu, ale producent nie informuje o tym, że jest to niedopracowane, gdyż jest to menu na przemian w jęz. angielskim. Na infolinii Kiano przyznali że oprogramowanie jest cyt,, niedopracowane i nie można nic zrobić...'' [...] I tak ta polska gospodarka kręci się jak karuzele w cyrku. Jeśli ktoś ma życzenie porozmawiać proszę o podanie swojego e-maila. Pozdrawiam.
Przykro mi, ale musiałem wyciąć część wpisu, ponieważ mogłaby w sposób uzasadniony zostać uznana za oszczerstwo. Nasza strona nie zajmuje się dziennikarstwem interwencyjnym. Polecam portale zajmujące się prawami konsumenta albo bezpośredni kontakt z lokalnym biurem rzecznika praw konsumenta. W ostateczności drogę sądową - jeśli to niezbędne. W przedstawionym konkretnym przypadku polecam natomiast kontakt z producentem i polubowne wyjaśnienie sprawy - wydaje się to najrozsądniejsza droga rozwiązania sporu. Pozdrawiam. (jf)
			Przykro mi, ale musiałem wyciąć część wpisu, ponieważ mogłaby w sposób uzasadniony zostać uznana za oszczerstwo. Nasza strona nie zajmuje się dziennikarstwem interwencyjnym. Polecam portale zajmujące się prawami konsumenta albo bezpośredni kontakt z lokalnym biurem rzecznika praw konsumenta. W ostateczności drogę sądową - jeśli to niezbędne. W przedstawionym konkretnym przypadku polecam natomiast kontakt z producentem i polubowne wyjaśnienie sprawy - wydaje się to najrozsądniejsza droga rozwiązania sporu. Pozdrawiam. (jf)
				.itcomp.pl | 20.03.2018, 21:03				
			
		 
	 
	 
	 
                 
                 
                