markus
Opinia negatywna
Firma kiano sprzedaje tandetny sprzęt mam tablet 4 miesiące a już 3 razy był w naprawie i dalej po 23 tygodniach znowu do naprawy i zawsze reklamacja jest bezpodstawna. Kupiłem go w sklepie euro rtv agd - sklep tez kpi sobie z klientów i odsyła mnie z niczym. Wyrzucone pieniądze w bloto. Nie polecam żadnego sprzętu firmy kiano; buble do wyrzucenia.
.centertel.pl | 31.10.2014, 08:10
wiola56
Opinia neutralna
tez kupiłam kiano 9.7 3g...i bardzo żałuje bo niestety po ,,aktualizacji,, nowego saftu z błędami to tragedia a serwis pożal się B...e olewa wszystko
.beskidmedia.pl | 23.10.2014, 17:10
lala68
Opinia negatywna
Mam tablet KIANO FLY 10 DUAL. Kupiłem go w czerwcu 2013 i od grudnia zaczęły się z nim problemy. Najpierw ładowarka, pózniej oprogramowanie, a od czerwca 2014 wieczny problem z ładowaniem. Sprzęt kursuje regularnie co miesiąc z domu do serwisu i z powrotem. Naładowany 100% po odłączeniu od ładowarki nie da się załączyć. Serwis twierdzi, że wymienił baterię, a tablet dalej nie działa. Nie robią nic a kurier GLS krąży. Co najlepiej zrobić, gdyż mam gwarancję rozszerzoną. Klientów mają za nic, ważne, że sprzęt sprzedali i już. Nigdy nie kupujcie tabletów firmy Kiano!!!
.proxnet.pl | 18.09.2014, 13:09
krul34
Opinia neutralna
kiano to niestety firma kogucik nic nie warte zapewnienia o serwisie,klientów maja za nic nie potrafią nawet wypuścić poprawnej aktualizacji
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 13.09.2014, 16:09
jurek
Opinia negatywna
Kupiłem to coś, niby tablet. GPS to zupełny niewypał. Żadna mapa nie działa jak powinna, test GPS ukazuje, ze widzimy 2 lub 3 satelity, czyli dno. Po 3 miesiącach padło gniazdo ładowarki. Tablet kupiłem w Avansie który już upadł, czyli pseudo-tablet poszedł do naprawy centralnie do Kiano. Trwa to już 2 miesiące, tabletu nadal nie mam, ani żadnej info kiedy będzie naprawiony. Także nie kupujcie tego urządzenia, bo do niczego się nie nadaje, a serwis kompletne dno, klienta mają gdzieś. Ja juz kupiłem inny tablet, a z kiano juz nie chce mieć nic wspólnego.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 01.09.2014, 11:09
kris
Opinia negatywna
Nigdy w życiu nie kupujcie tego badziewia!trzy razy w serwsie z tą samą wadą kasa w błoto
.mirasoft.pl | 13.06.2014, 12:06
goha180581
Opinia negatywna
kiano to tandeta mam 7dual i koszmar . to juz 10 reklamacja i nie moge odzyskac pieniedzy a sklep "euro rtv agd" kpi sobie z klientów. Odsyłaja mnie od serwisu do sklepu a sklep mówi ze on nic nie moze zrobic bo jest naprawialny i nawet doby w domu tablet nie wytrzymyje tylko znowu go zawoże bo door to door nie jest akceptowane przez sklep i nie interesuje ich czy tak reklamowałam. Koszmar i masakra. 2 razy tez wymieniali mi płyte główna. Ktoś ze znajomych sie ośmiał ze do jednego tableta kiano przywoża kontener częsci zamiennych.... to prawda. Tablety tej firmy to bubel...nie polecam wręcz przestrzegam przed kupnem
.156.175.12.dynamic.ip.euron.pl | 28.05.2014, 15:05
naciagnietynazłom
Opinia negatywna
Mam trzy miesiące YOUNG 9 DUAL beznadzieja wyrzucone pieniądze w błoto po dwóch wizytach w serwisie nie została naprawiona usterka i jeszcze anulowano mi gwarancje . Najlepszy sposób ażeby była długa gwarancja to taki ''nie wyjmujemy tableta z opakowania i nie uzywamy'' badziewie i nikt za to nie beknie paranoja naszego państwa , gówniarze zakładają firmy których nie ma i nastawieni tylko na zysk a klient jest zadowolony że kupił i nie używa . Pozdrawiam przy okazji serwis Kiano którego nie ma
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 25.02.2014, 15:02
jabu45
Opinia negatywna
Straszne dziadostwo KIANO, mam od roku 10 dual i cały czas walczę z serwisem, ciągłe awarie a wi-fi nie działa metr od nadajnika, gdzie nawet najgorsze odbiorniki widzą sygnał. O serwisie nawet szkoda mówić, naprawy trwające po 40 dni-zgodnie z umową powinno się wymienić na nowy jeśli trwała naprawa ponad 30 dni.Cztery razy był w naprawie i wi-fi nadal nie działa.Kiedy żądam wymiany na nowy to mogę rozmawiać tylko z konsultantką , która się głupio tłumaczy, że ona nic nie może. Ten dziwny sprzęt kosztował 900 zł. Ludzie z daleka od tego sprzętu i tej firmy. Nigdy nie miałem gorszego sprzętu ani nie spotkałem tak nierzetelnej firmy a jestem po 40-tce.
.internetdsl.tpnet.pl | 20.01.2014, 11:01
miki
Opinia pozytywna
Kiano Dual Core 10,1 3G. Mam ten tablet od lipca 2013r. W listopadzie padł mi ekran- nie reagował na przyciski funkcyjne, nie zmieniał położenia. Wypełniłem i wysłałem wniosek reklamacyjny ze strony KIANO przez internet. Po 20-30 min skontaktowała sie ze mną pani z którą omówiłem problem, po czym oświadczyła, że wyśle kuriera po tablet celem dokonania naprawy gwarancyjnej. To był piątek. W poniedziałek przyjechał kurier i zabrał sprzęt. W nastepny piątek kurier dostarczył mi tablet po naprawie!!!! W między czasie mailowo byłem informowany o losach sprzętu, o zakończeniu naprawy, o wysyłce!!!!. W tym momencie oceniam jakość obsługi, kontaktu z klientem i szybkośc działania serwisu KIANO jako REWELACJĘ. Było tak jak piszą na stronie-naprawa w ciągu 5 dni roboczych w systemie door to door. Jestem pod wrażeniem. A tablet dopóki nie "zwariował" spisywał sie b.dobrze. Denerwujący jest jednaj bardzo długi (zbyt długi) czas ładowania baterii.
.instalnet.com.pl | 22.11.2013, 17:11