Sylwia
Opinia negatywna
Oddałam tablet do serwisu ,gdyż raz ładował a raz nie.
Odpowiedź z serwisu:
Reklamacja bezpodstawna. Uszkodzenie mechaniczne gniazda USB albo PCBA. Możliwość usunięcia usterki poprzez odpłatną wymianę gniazda USB (50zł) lub PCBA (160zł)(+kurier). Brak zgody klienta na naprawę odpłatną. Urządzenie podesłane bez podjęcia naprawy.
Powiedzieli, że za głęboko wtyczkę wkładałam! Kurde! Wtyczka ma ograniczenie więc jak mogę ją za głęboko włożyć?! A ja się pytam czy może ktoś najpierw w tym genialnym serwisie zweryfikowałby usterkę!!! Jak mogę uszkodzić mechanicznie płytę główną nie otwierając tabletu?!!! Jeleni szukają. Partacze i naciągacze. Nie zostawię tak tego!
Odpowiedź z serwisu:
Reklamacja bezpodstawna. Uszkodzenie mechaniczne gniazda USB albo PCBA. Możliwość usunięcia usterki poprzez odpłatną wymianę gniazda USB (50zł) lub PCBA (160zł)(+kurier). Brak zgody klienta na naprawę odpłatną. Urządzenie podesłane bez podjęcia naprawy.
Powiedzieli, że za głęboko wtyczkę wkładałam! Kurde! Wtyczka ma ograniczenie więc jak mogę ją za głęboko włożyć?! A ja się pytam czy może ktoś najpierw w tym genialnym serwisie zweryfikowałby usterkę!!! Jak mogę uszkodzić mechanicznie płytę główną nie otwierając tabletu?!!! Jeleni szukają. Partacze i naciągacze. Nie zostawię tak tego!
.multi.internet.cyfrowypolsat.pl | 07.05.2015, 10:05
Baska
Opinia negatywna
zawiedziona_93
Dokładnei to samo, uszodziła się wtyczka ładowania, a oni mi wciskają, że to płyta główna i chcą 160zł za płytę główną, 50zł za wtyczkę ładowania,10zł za kabel i 30zł za kuriera. Ja sprawę oddam do UOKiK i prokuratury za próbę wyłudzenia. Nie będę się z nimi bawić. A może zbiorowy pozew?
Dokładnei to samo, uszodziła się wtyczka ładowania, a oni mi wciskają, że to płyta główna i chcą 160zł za płytę główną, 50zł za wtyczkę ładowania,10zł za kabel i 30zł za kuriera. Ja sprawę oddam do UOKiK i prokuratury za próbę wyłudzenia. Nie będę się z nimi bawić. A może zbiorowy pozew?
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 20.04.2015, 13:04
Paweł
Opinia negatywna
W październiku 2013 zakupiłem (na prezent dla siostrzenicy) tablet Kiano Core 10.1 Dual. Od tej pory tablet był w naprawie 4 razy. Prawdziwym cukierkiem jest ostatnia, obecnie piąta naprawa. Mija 31 dni od momentu wysłania kurierem tabletu. Nie mam tabletu ani żadnej informacji na temat naprawy. Łączny czas napraw sprzętu przekroczył tym samym 4 miesiące z 24-miesięcznego okresu gwarancji. Naprawa nigdy nie mieściła się w 14 dniach roboczych! Po prostu bomba! Omijajcie szerokim łukiem!
.adsl.inetia.pl | 11.04.2015, 10:04
KIANO Assistance - Paulina
Opinia neutralna
Witam, proszę o informację jakie urządzenie Pan posiada oraz jaki numer seryjny ma Pański tablet? Sprawdzę na jakim etapie jest Pańska reklamacja. Pozdrawiam
Nie, Pani Paulino. Z całym szacunkiem, nasz serwis nie służy do załatwiania reklamacji w ten sposób, ale doceniam. Proszę klientowi podać w komentarzu bezpośredni mail kontaktowy, a nie prosić o tego typu dane w komentarzach dotyczących urządzenia. (jf)
Nie, Pani Paulino. Z całym szacunkiem, nasz serwis nie służy do załatwiania reklamacji w ten sposób, ale doceniam. Proszę klientowi podać w komentarzu bezpośredni mail kontaktowy, a nie prosić o tego typu dane w komentarzach dotyczących urządzenia. (jf)
.internetdsl.tpnet.pl | 18.03.2015, 08:03
ja
Opinia negatywna
Ta firma to jakiś żart a import tych ich pseudo urządzeń powinien być zakazny.Serwis wydłuża gwarancje bezpodstawnie zasłaniając się oczekiwaniem na części co jest wręcz śmieszne bo jak można nie mieć części do tego dziadostwa.Jak zadzowni się do serwisu to ta sama śpiewka że czekają na części tylko nikt nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego gwarancja zostaje przedłużona po nad 30 o których jest mowa w warunkach.Chyba czas zrobić porządek z tą firmą krzak.Jednym słowem DZIADOSTWO i OSZUŚCI!
.160.76.25 | 03.03.2015, 05:03
Paweł
Opinia negatywna
Nie polecam tabletów tej firmy - mam teraz do wymiany płytę główną prawie w cenie nowego tabletu. Kupowanie co chwilę nowego tabletu mija się z celem.
.dynamic.chello.pl | 18.02.2015, 11:02
zawiedziona_93
Opinia negatywna
Zakupiłam tableta kiano przy podpisywaniu nowwej umowy w play ok pół roku temu. Był on nie zbyt często używany a co za tym idzie nie byłbzaniedbywany i źle użytkowany. Pewnego dnia się całkiem rozładował i chcąc jak zwykle go naladować nie było takiej możliwości, gdyż nie chciał się ładować. Ladowarka sprawdzona działała, inne ładowarki również próbowałam podłączyć i bez skutku. Zglosiłam reklamację na stronie kiano assistance i po paru dniach przyjechał kurier bo mojego tableta wraz z ładowarką oraz umową kupna a także kartą gwarancyjną. Po około 1 tyg. dostałam e-mail, w którym poinformowano mnie iż jest to błąd mechaniczny, a ja nie mogłam uwierzyć w to co czytam gdyż napisali również że tylko odpłatnie mogą mi uznać reklamację i może być to koszt nawet 160 zł bo możebyć uszkodzona płyta główna od przesunięcia się wejścia ladującego w tablecie. No po prostu nie spotkałam się jeszcze z taką próbą oszustwa i wyłudzenia pieniędzy. W żaden sposób nie czuję się winna ustercektóra miala miejsce, gdyż skoro coś się przesunęło to mogło zostać jedynie źle skonstruowane skoro od włożenia ładowarki mogło się zepsuć. Odradzambzakupów u tego producenta!!
.play-internet.pl | 07.02.2015, 12:02
r
Opinia negatywna
Dokładnie mija miesiąc od zakupu kiano fly quad 9,7.Przywiozłem do domu,podładowałem,włączyłem i zatrzymał się na stronie startowej.W dniu następnym próbowałem wymienić w Auchan w Raciborzu na towar wolny od wad,usłyszalem,że ludzie różnie kombinują.Tablet wylądował w serwisie kiano,leży tam do dziś pomimo monitów.Miało być o sprzęcie,napiszę jak go otrzymam,na razie czekam,nikt nie wie jak długo jeszcze.Dlatego z mojego doświadczenia chciałbym przestrzec potencjalnych klientów Auchan i serwisu kiano
.dynamic.gprs.plus.pl | 21.12.2014, 11:12
Babsi
Opinia negatywna
Firma Kiano potrafi doprowadzic ludzi do ostateczności. W tym momecie moj tablet juz trzeci raz w ciagu pol roku jest w naprawie ktorą serwis (nie wiadomo z jakich sobie znanych przyczyn) za kazdym razem maksymalnie wydłuża. Robią ze mnie idiotke bo wydaje im sie ze jesli komus zdarzy się kupic ich bubel za pare stówek to juz jest półgłupi i mozna mu wszstko wcisnąć. Bezprawnie jest przedluzanie naprawy do 30 dni roboczych! bo niby czemu ja mam czekać dluzej niż jest napisane w ustawie czyli 14 dni kalendarzowych! Tym razem oprze sie to o sąd bo chocby ten bubel kosztował marne pare groszy to dla zasady nie dam się tak traktować. Mamy XXI wiek. Ludzie!
Zanim sąd, proponuję jednak najbliższy oddział związku ochrony konsumentów. Taniej, mniej nerwów, a bardzo często pracują tam ludzie, którzy potrafią skutecznie mediować. Tutaj piszemy raczej o urządzeniu, a nie wylewamy żale na serwis. Życzę powodzenia w dochodzeniu swoich praw. (jf)
Zanim sąd, proponuję jednak najbliższy oddział związku ochrony konsumentów. Taniej, mniej nerwów, a bardzo często pracują tam ludzie, którzy potrafią skutecznie mediować. Tutaj piszemy raczej o urządzeniu, a nie wylewamy żale na serwis. Życzę powodzenia w dochodzeniu swoich praw. (jf)
.brzesko.mm.pl | 08.12.2014, 09:12
KIANO Assistance - Paulina
Opinia neutralna
Szanowni Państwo,
jeżeli chodzi o starsze modele, to owszem, były one problematyczne, aczkolwiek jeżeli chodzi o tablety z linii Elegance, Intelect oraz SlimTab - są one objęte usługą KIANO Assistance. Procedury w Serwisie uległy zmianie, przez co urządzenia są naprawiane w ciągu 5 dni roboczych.
Pozdrawiam
jeżeli chodzi o starsze modele, to owszem, były one problematyczne, aczkolwiek jeżeli chodzi o tablety z linii Elegance, Intelect oraz SlimTab - są one objęte usługą KIANO Assistance. Procedury w Serwisie uległy zmianie, przez co urządzenia są naprawiane w ciągu 5 dni roboczych.
Pozdrawiam
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 02.12.2014, 10:12