Mr D
Opinia negatywna
Niestety posiadam ich sprzęt, trzy razy w serwisie, następnie minęła ich pseudo gwarancja i sprzęt na złom
.bialystok.vectranet.pl | 26.08.2015, 06:08
Slawek
Opinia neutralna
Nie polecam kupowania produktów tej firmy. Serwis pogwarancyjny nie istnieje, czyli jeżeli zepsuje się wam sprzęt tej firmy po gwarancji, to na smietnik i kupuj nowy, porażka. Zakupiłem dwa lata temy Kiano Core 10,1 dual 3G, flagowy model firmy w tamtym czasie, obecnie dwa miesiące po gwarancji przestał ładować baterie. Reszta działa prawidłowo. Napisałem do Kiano Assistance w sprawie naprawy i otrzymałem odpowiedź cytuję:
Witam,
niestety nie realizujemy już napraw odpłatnych tego urządzenia, jest to urządzenie które nie jest już produkowane, części do tego urządzenia również, więc dlatego też nasza decyzja o tym że nie realizujemy napraw odpłatnych.
------------------------------------------
Martyna S.
KIANO Assistance
- Więc nie polecam producenta. Tablet moge potrzaskać młotkiem tak dla satysfakcji i zakupić nowy w sklepie, ale już nigdy Kiano.
Witam,
niestety nie realizujemy już napraw odpłatnych tego urządzenia, jest to urządzenie które nie jest już produkowane, części do tego urządzenia również, więc dlatego też nasza decyzja o tym że nie realizujemy napraw odpłatnych.
------------------------------------------
Martyna S.
KIANO Assistance
- Więc nie polecam producenta. Tablet moge potrzaskać młotkiem tak dla satysfakcji i zakupić nowy w sklepie, ale już nigdy Kiano.
.syrion.pl | 21.08.2015, 17:08
Lucy636
Opinia negatywna
Widzę że nie jestem sama :) w zeszłym roku kupiłam tablet marki KIANO i od tamtej pory 3 razy był w naprawie. 2 tygodnie temu oddałam go 4 raz i co się dowiedziałam od Pani z media expertu (bo przez nich na gwarancje wysyłany był tablet)? Że tablet po dokładnych oględzinach jest uszkodzony mechanicznie przeze mnie i serwis kazał za naprawę płacić ale oczywiście się nie zgodziłam. Poszłam do sklepu i powiedziałam że chce na piśmie co niby tam uszkodziłam, przeżyłam szok "gniazdo USB uszkodzone w wyniku szarpania bądź zbyt mocnego wkładania kabla" jakoś mi to działało więc nie wiem o co im chodzi :/. Czekam aż tablet od nich wróci, biorę wszystkie dokumenty i idę do rzecznika praw konsumenta. Zdecydowanie odradzam kupna tabletów i innych rzeczy z KIANO jeśli się nie chcecie denerwować, ja co naprawę muszę :( ostatnio nawet sobie Pan z serwisu korzystał z mojego tableta i siedział sobie na swoim facebooku i się nie wylogował :)
P.S od początku psuje mi się to samo, czyli bateria trzyma krótko (30 minut?), samoczynnie się wyłącza i ścina się niesamowicie, a po ostatniej wizycie w serwisie dostałam odpowiedź że reklamacja bezpodstawna bo to wszystko dzieje się przez zainstalowane programy (tylko była tam przeglądarka i demotywatory) ale widocznie Panom w serwisie nie chce się pracować i wymyślają różne rzeczy, pozdrawiam :)
P.S od początku psuje mi się to samo, czyli bateria trzyma krótko (30 minut?), samoczynnie się wyłącza i ścina się niesamowicie, a po ostatniej wizycie w serwisie dostałam odpowiedź że reklamacja bezpodstawna bo to wszystko dzieje się przez zainstalowane programy (tylko była tam przeglądarka i demotywatory) ale widocznie Panom w serwisie nie chce się pracować i wymyślają różne rzeczy, pozdrawiam :)
.bgnet.static.3s.pl | 07.08.2015, 08:08
KIANO Assistance
Opinia neutralna
Panie Pablo,
Rozumiem Pańskie zdenerwowanie oraz odczucia w kwestii reklamacji tego sprzętu. Aby móc dokładnie przeanalizować przebieg naprawy tabletu i powrócić do Pana z informacją, proszę o podanie numeru reklamacji. Sprawdzę wtedy jaką decyzję podjął Serwis. Pozdrawiam.
Rozumiem Pańskie zdenerwowanie oraz odczucia w kwestii reklamacji tego sprzętu. Aby móc dokładnie przeanalizować przebieg naprawy tabletu i powrócić do Pana z informacją, proszę o podanie numeru reklamacji. Sprawdzę wtedy jaką decyzję podjął Serwis. Pozdrawiam.
.internetdsl.tpnet.pl | 31.07.2015, 10:07
Pablo
Opinia neutralna
Witam, widze ze Kioano serwis "dokucza" takze innym moj sprzet juz 5 razy byl w serwisie i nic :( zsieg wi-fi 6 w lini prostej bez zadnych przeszkod. USB dnie dzialaja razem (HOST i USB) odpoweidz serwisu ze tak jest i juz, czyli zapomnij czlowieku o podlaczeniu modemu oraz klawiatury... serwis odsyla sprzet nie naprawiony (przyklad brak osolny kamerki) ogolna ocena serwisu za ich podejscie -10 a sprzet ... gdyby nie te wymienione wady to dalbym 4 w skali do 10.
.90.60.16.sttb.pl | 30.07.2015, 23:07
robas751
Opinia negatywna
Witam wszystkich,widzę że nie tylko ja potykam się z serwisem kiano, a raczej jego niekompetencją.Tablet kiano został wysłany w lutym,do tej pory przeciągali że nie mają części do tego modelu po 1,5 miesiącu zaoferowali mi wymianę na nowy inny,o podobnych parametrach,zgodziłem się.I tutaj NAJWIĘKSZA KPINA,mianowicie oferują mi coś czego nie mają na magazynie,tłumaczą się opóznieniami od producenta.Po kilku telefonach otrzymuję maeila że zostanie mi zaoferowane inne modele które mają na magazynie i koordynator tego całego bałaganu podejmie decyzję,który tablet może mi zaoferować.Mijają dwa tygodnie i....nic,ani telefonu ,ani maeila.Nie wiem czy te magazyny mają w CHINACH,czy pracują tam osoby nie odpowiedzialne...coś czuję że oprze się o URZĄD OCHRONY KONKURENCJI KONSUMENTÓW...
Mam nadzięję że moja przygoda z tym serwisem szybko się zakończy...a jak to opiszę później państwu.Pozdrawiam.
Mam nadzięję że moja przygoda z tym serwisem szybko się zakończy...a jak to opiszę później państwu.Pozdrawiam.
.play-internet.pl | 02.07.2015, 09:07
Odradzam
Opinia negatywna
Całkowicie odradzam zakup Tabletu Kiano, tablet spędza na gwarancji więcej czasu niż u klienta!! W moim przypadku jest już 10 raz w naprawie, i pomimo wielu prób uzyskania nowego sprzętu pozbawionego wad cały czas naprawiają stary a przynajmniej próbują go naprawiać. Całkowity brak szacunku dla klienta. Nie polecam!
.174.170.20 | 01.07.2015, 15:07
KIANO
Opinia neutralna
Witam
Posiadam KIANO FLY 9.7 quad, jest to sprzęt niewart tych czasów wykonanie w porównaniu z konkurencja to szajs, a do tego gwarancja to porażka 10 razy w serwisie i dalej coś nie tak, wiesza sie , nie ładuje. Naprawdę szczerze nikomu bym tego nie polecił szajs szajs i jeszcz raz SZAJS
Posiadam KIANO FLY 9.7 quad, jest to sprzęt niewart tych czasów wykonanie w porównaniu z konkurencja to szajs, a do tego gwarancja to porażka 10 razy w serwisie i dalej coś nie tak, wiesza sie , nie ładuje. Naprawdę szczerze nikomu bym tego nie polecił szajs szajs i jeszcz raz SZAJS
.158.221.139 | 23.06.2015, 12:06
daro
Opinia negatywna
Witam.
Myślałem że tylko mnie tak firma Kiano zrobiła, ale jak widzę to ich sposób na zarabianie. Tablet kiano 9,7 Qad core, brak ładowania, odesłanie do serwisu,(produkt objęty Kiano 5 dni asistance) po 3 tygodniach upominam się o tablet, a Pani z infolini, że punk 16 przewiduje 30 dniową naprawę z braku podzespołów.
Po ponad miesiącu tablet wraca, nienaprawiony z dopiskiem, że jest to mechaniczne uszkodzenie gniazda z powodu zbyt głębokiego "wciskania" wtyku ładowarki (dodam że ładowarka oryginalna, nic nie zmieniana, a tablet ma 3 miesiące).
Widząc że rozbijam się o beton oddałem tablet do zaprzyjaźnionego serwisu i tam pan który go rozebrał wykonał dokładną dokumentację fotograficzną tego co zobaczył w środku. Poza szczegółami dotyczącymi niezgodności parametrów procesora odkrył, ze zamontowane fabrycznie gniazdo jest o prawie 1,7 mm za krótkie względem wtyku fabrycznej ładowarki!!! 1,7 mm w urządzeniu tej skali to kosmos. Czyli żeby nie uszkodzić gniazda trzeba na wtyku ładowarki zrobić sobie mazakiem kreseczki do którego momentu można włożyć wtyczkę ;)
Czuję się strasznie oszukany przez firmę Kiano zarówno pod względem asistace jak i podejścia do klienta. Każdemu odradzam produkty tej firmy
Myślałem że tylko mnie tak firma Kiano zrobiła, ale jak widzę to ich sposób na zarabianie. Tablet kiano 9,7 Qad core, brak ładowania, odesłanie do serwisu,(produkt objęty Kiano 5 dni asistance) po 3 tygodniach upominam się o tablet, a Pani z infolini, że punk 16 przewiduje 30 dniową naprawę z braku podzespołów.
Po ponad miesiącu tablet wraca, nienaprawiony z dopiskiem, że jest to mechaniczne uszkodzenie gniazda z powodu zbyt głębokiego "wciskania" wtyku ładowarki (dodam że ładowarka oryginalna, nic nie zmieniana, a tablet ma 3 miesiące).
Widząc że rozbijam się o beton oddałem tablet do zaprzyjaźnionego serwisu i tam pan który go rozebrał wykonał dokładną dokumentację fotograficzną tego co zobaczył w środku. Poza szczegółami dotyczącymi niezgodności parametrów procesora odkrył, ze zamontowane fabrycznie gniazdo jest o prawie 1,7 mm za krótkie względem wtyku fabrycznej ładowarki!!! 1,7 mm w urządzeniu tej skali to kosmos. Czyli żeby nie uszkodzić gniazda trzeba na wtyku ładowarki zrobić sobie mazakiem kreseczki do którego momentu można włożyć wtyczkę ;)
Czuję się strasznie oszukany przez firmę Kiano zarówno pod względem asistace jak i podejścia do klienta. Każdemu odradzam produkty tej firmy
.play-internet.pl | 16.06.2015, 11:06
cypis
Opinia negatywna
Kiano to jeden wielki szmelc kupiłem 2 jeden po 4 dniach padł naprawa trwała 3 miesiące na koniec wymiana na inny drugi wytrzymał1.5 roku padło gniazdo ładowania i USB serwis stwierdził że uszkodzone z mojej winy i nie uwzględnił reklamacji ludzie nie kupujcie tego szajs bo to tylko domenie kasy przez firmę Kiano
Na
Na
.dynamic.chello.pl | 11.06.2015, 22:06